אירוע הבוטיק הראשון של קבוצת שגב במתחם "שופ טיים"

אירועי בוטיק של שגב מגיעים למתחם "שופ טיים"

בעוד ברקע נשמעים קולות הצופים סגר נוסף, השף הפופולרי משה שגב לא מראה סימני עצירה ומוכן לדבר הבא – בתחילת החודש פתח חלל בוטיק לאירועים "Segev Events"  במתחם הקולינרי הכשר Shop Time.

המתחם החדש "שגב האוס" מחזיק בבעלותו 2 קומות. בקומה הראשונה אמורה להיפתח בספטמבר מסעדה יפנית "ניהון נובה"  בעוד בקומה השנייה פועל מתחם אירועי Segev Events  בוטיקי כשר עד 140 איש. המנות בשריות אם תהיתם.

מתחם אירועי בוטיק כשר

ההחלטה לפתוח בפתח תקווה נבעה מהרצון לרדת לעם מספר שגב. "לא כולם רוצים לנסוע לתל אביב כל הזמן. יש עוד מקומות בילוי והעיר הזאת ללא ספק בשבילנו. אנחנו נעשה הכל בשביל שהמקום יהיה מושלם לכל אחד שרוצה לעשות אירוע".

המתחם החדש נמצא בצומת השחם ותוצרת הארץ וזו הפעם הראשונה בה ממוקם מתחם אוכל שכל בתי העסק בו כשרים. 

שעות פתיחה: 
8:00-20:30
תוצרת הארץ 3

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading