חניה במתחם SHOP TIME פתח תקווה שופ טיים

נתקלתם בבעיות חניה במתחם "שופ-TIME"? יש לזה פתרון

אין ספק שמתחם "שופ-טיים" ברח' תוצרת על הארץ (על רבין-ז'בוטינסקי), הוא אחד ממקומות הבילוי האטרקטיביים ביותר, שיש לפתח תקווה להציע. 

אלא שלצד המסעדות, הפאבים, בתי הקפה ודוכני המזון המהיר המשובחים, באי המקום (ולא רק בשעות העומס) נתקלים במצוקת חניה ממשית. 

המתחם, אשר מתפרס על שטח של כ-5,000 מ"מ, הוקם לפני כשנתיים בהשקעה של 114 מליון שקלים וכולל כ-20 עסקים, רובם בתי קפה ומסעדות.
את הפרויקט הקימה קבוצת משקיעים מחו"ל בשם "הכיכר הלבנה". חברת "רושו הנדסה ויזמות" היא היזמית והמתכננת של המתחם, וחברת הניהול שאחראית עליו היא "שובל גרופ"

מה שמייחד את מתחם שופ- Time זה שהוא הראשון בארץ שכל בתי העסק שבו כשרים.
"בפתח תקווה כמעט 40% מהתושבים חיים אורך חיים דתי" מספרת עינת רושו, היזמית של הפרויקט. לטענתה הם עשו מחקר וגילו שבמשפחה מסוימת תמיד קיים ילד ששומר כשרות לעומת חילוני שפחות משנה לו היכן הוא יאכל. משם הגיעה האג'נדה. "לא קיים עוד מתחם כזה בארץ שמשלב הרבה סגנונות של אוכל כשרים. המתחם מאפשר לכולם מענה".

צפו: בעיית החניה ב"שופ-טיים" פתח תקווה בהילוך מהיר

"תקני החנייה כיום בהרבה יותר מחמירים"

עם כל הבאזז וההייפ שנוצר סביב המקום, הגענו נרגשים להתרשם בעצמנו אך כבר בהתחלה נתקלנו בבעיה בולטת לעין – ריבים על חנייה וצפיפות. מבדיקה עמוקה יותר מסתבר שיש שתי כניסות לחניון המתחם: עליונה ותת קרקעית.

"לא אמורה להיות בעיה של חניות. אנו דרשנו ממנהל המתחם שבכל מקום ופינה יהיו שלטים והכוונה למקום. זה מתחם חדש. אנשים צריכים רק להסתכל ולראות.  אין כיום מתחם של 5,000 מטר שיש לו כ"כ הרבה חניות. תקני החנייה כיום בהרבה יותר מחמירים הרבה בגלל הרכבת הקלה. לא היה לנו תקן נרחב יותר ועדיין יש במתחם פי 2 יותר מקום ממה שבדרך כלל התקנים מאשרים".

רושו מוסיפה ואומרת שכל התהליך בעצמו הוא על גדר הבלתי אפשרי למרות הרצון הרב: "כל הנושא של חניות אני מבינה שהוא רגיש לתושבים אבל יש תקנים וחוקים. זה תקף לכולם. זה תמיד על הפרק שרוצים לבנות פרויקט שיהיו בו כמה שיותר חניות אך בפועל צריך להגיש היתר בנייה וע"י יועץ תנועה אתה יודע כמה מותר לך לפי מטרים מרובעים תלוי במקום ובגודל. לא מרשים לנו לחרוג מעבר. יש כאן גם את האינטרס הציבורי של לעודד שימוש בתחבורה. אגב, דאגנו למקום מסודר לאופניים ואופנועים בדיוק בשביל לעודד דרכי הגעה נוחים בדרכים אחרות".

דרכי הגעה לחניון עצמו

בכניסה לרחוב תוצרת הארץ (חניון גג) קיימות 107 חניות. שעתיים הראשונות בחינם ואז 6 ש"ח לכל רבע שעה. המחיר תקף לכל שעות היום. אפשר גם לשלם על יום שלם בבת אחת 50 ש"ח.

בכניסה לרחוב השחם (חניון תת קרקעי) קיימות 936 חניות ב3 קומות. החניון הזה הינו למנויים או בתשלום לפי זמן שהיה, כלומר: 16 ש"ח לשעה ראשונה, כל רבע שעה נוספת מעבר מותנת ב4 ש"ח נוספים. משעות הערב עד הבוקר המוקדמות זה 20 ש"ח בלבד.

מחיר מנוי חודשי הינו 400 ש"ח.
למי שיש פנגו אפשר לעשות ידנית דרך האפליקציה את התשלום.

בנתיבי יציאה, שופ-Time התקינה טרמינלים Ticket recycle (ממחזר כרטיסים). על ידי התקנת טרמינל יציאה שמקבל כרטיסים של הנחות לחונים, העסקים במרכז יכולים להעניק ללקוחותיהם כרטיס הנחה אשר נותן להם חניה חינם או מוזלת. הלקוחות מקבלים את החשבונית מס קבלה דיגיטלית מיידית לדוא"ל על ידי תשלום מהיר ביציאה וכך יש זרימה מהירה יותר ואין פקקים ביציאה. 

על ידי הסרת הצורך בעצירת הרכב וחסיכת ניירות הדפסה, תהיה זרימה קבועה של תנועה ומתן מצב חניון אוטומטי אמיתי לרווחת כולם ושמירה על סביבה ירוקה יותר אשר דוגלים במקום.

מהנהלת המתחם נמסר: "בימים אלו אנו עובדים על מספר שיפורים כדי להקל על הלקוחות שלנו. הדבר הראשון והחשוב – שילוט ברור ומואר, בעיקר בשעות הערב. שיהיה הכוונה נכונה לחניון התת קרקעי. בנוסף, גם המחירים יהיו מודגשים יותר". 

בהתייחסות לגבי העומס יתר בחניון נאמר שהם עובדים על שילוט דיגיטלי שלטענתם "יתריע במידה ויהיה תפוסה מלאה בחניון, כך שהבאים למקום יוכלו להחליט בעצמם אם לחכות ולמנוע מראש את הטרחה".

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading