דן טאון פתח תקווה

המטרופולין הבא של גוש דן? הצצה ל"דן טאון" פ"ת לקראת טופס 4

מי שחלף (ויש הרבה כאלה) בחודשים האחרונים בצומת רבין-ז'בוטינסקי בפתח תקווה, בוודאי הבחין שהעבודות בפרויקט הענק "דן טאון", במתחם ב.ס.ר סיטי מתקדמות בקצב מהיר לקראת השקה ופתיחה לציבור. 

"דן טאון" הוא מתחם בילויים וקניות, שמוקם כחלק מפרויקט ענק שעלותו מוערכת ב-1.5 מיליארד ש"ח והצלחתו נשענת על תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שאמורה לחבר את תושבי אזור המרכז לפתח תקווה ולהבטיח מוקד משיכה משמעותי לעשרות אלפי איש בכל יום.

עינת רושו, מי שמייצגת את היזמים , חושפת כי צפי הפתיחה לפרויקט היוקרתי יתרחש באמצע 2022: "אנו מתקדמים בעבודות הפיתוח ונמצאים בהליך טופס 4 הצפוי להסתיים בחודש-חודשיים הקרובים".

קבלו הצצה להתקדמות העבודות:

אחד ממתחמי המסחר הגדולים במדינה

דמיינו שפע של חנויות, מקומות בילוי ופנאי ושטחים ירוקים המתוכננים להיות כמרכז מסחרי פתוח בשלושה מפלסים שמעליהם ניצבים ארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי ולרגע תרגישו שהגעתם לדאון טאון ניו יורק ולא לאם המושבות הוותיקה.

את הפרויקט, הכולל 26,000 מ"ר' הקימה קבוצת משקיעים מחו"ל בשם "הכיכר הלבנה" והיא מיוצגת ע"י חברת "רושו הנדסה ויזמות" בבעלות צביקה ועינת רושו. "דן טאון" אמור לתת מענה לכ-16,000 עובדים במגדלים היוקרתיים כשההערכות מדברות על כך שמעל ל – 45 אלף מבקרים יגדשו את המתחם העוצמתי והייחודי מסוגו בישראל מדי יום.

חלק ניכר מבאי המקום יגיעו מחברות שעוברות לפתח תקווה מתל אביב ואזור הבורסה, במטרה להתקרב למקומות המגורים של העובדים ולהפחית עלויות  וגם בעיית הפקקים והמחירים שעלו בצורה דרסטית בחודשים האחרונים.

צפו בתמונות מהשטח

פרופיט ודקטלון כבר הבטיחו מקום

הפרויקט כולל מגוון חנויות,פנאי וספורט, מסעדות ובתי קפה ושירותי בריאות. הבאים ל"דן טאון" יוכלו להנות מחניון תת קרקעי, שיכלול גם חניון אופניים בהיקף של כ- 2000 מקומות חניה מסודרים, מקלחות, לוקרים ועמדות טעינה. בנוסף, 250 מקומות חניה לאופנועים. מחירי השכירות כ-150 שקלים למ"ר בממוצע לא כולל דמי ניהול.

רושו: "הרוכשים מקבלים את השטח ברמת מעטפת, כך שכל אחד יוכל לעצב את העסק שלו כראות עיניו. כל המשרדים בב.ס.ר סיטי כבר נמכרו. אנו, כמשרד שמרכז את השיווק, רואים התעניינות גוברת של בהשכרה של משרדים החל מ – 100 מ"ר ועד קומות שלמות וכן בקונים שרוכשים משרדים מהקונים המקוריים בעיקר לשימוש עצמי של עורכי דין, רואי חשבון, שמאים וכן חברות הייטק".

כרגע ידוע שקמעונאית הספורט הצרפתית Decathlon תקים במתחם את החנות הגדולה ביותר של הרשת בישראל בשטח ענק של 3,650 מ"ר וכך גם חברת מכוני הכושר הפופולרית "פרופיט" תקים את סניף הדגל שלה בשטח של 2,600 מ"ר. ההנחה היא שעוד רשתות גדולות צפויות להצטרף ולהוות מוקד מרכזי ונחשק.

לפי רושו, מגדלי המשרדים של ב.ס.ר סיטי, הנמצאים מעל "דן טאון", עוברים יחד עם המסחר את הליך טופס 4 וצפי האכלוס דומה לשטחי המסחר. "השוכרים העתידיים צפויים לקבל את החנויות לעבודות התאמה בתחילת 2022", היא מציינת.

עוד ב-נדלן

פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading