בן ישראלי - מחסני פירות וירקות פ"ת המכבים 35

המפתח לפיתוח עסקי "מחסני פירות וירקות" (המכבים 35, פ"ת)

תקופת הקורונה ונגזרותיה הביאה לגירעון כלכלי אדיר ותחושת חוסר ודאות קיומית לאלפי עצמאים במדינה. היו כאלו שסגרו את העסק עם חובות עצומים ואף חלקם מוגדרים עד היום כמובטלים בלי עתיד תעסוקתי ומנגד, היו גם שראו בכך הזדמנות לשנות פאזה ולנסות למנף את העסק למצב השוק הקיים.

עד לפני כעשרה חודשים, בן ישראלי (27, תושב העיר) החזיק בבעלותו בית קפה בתל אביב ובעקבות הנגיף המשתולל והסגרים נאלץ לסגור את העסק: "ישבתי בבית במשך כמה חודשים תוך כדי שאני מחפש מה לעשות עם עצמי", הוא מספר. "יום אחד מצאתי חנות קרובה לבית והחלטתי לפתוח בה חנות ירקות ופירות. מכיוון שכבר היו לי קשרים עם ספקי ירקות וחקלאים מהשורה הראשונה החלטתי ללכת על זה".

למה בעצם חנות ירקות?

"הבנתי שזה עסק חיוני שיש לו ביקוש בתקופה הזאת. התחברתי עם עוד חקלאים והתחלתי לעבוד תוך כללים מאד קפדניים של בקרת איכות הסחורות, שירות של משלוחים חינם ללא מינימום הזמנה ובשיטת "הזמן היום קבל היום" או מה שמכונה – "מהקטיף לצלחת".

 

"הבנתי שזה עסק חיוני שיש לו ביקוש בתקופה הזאת".

ספר לי איך עובד עניין המשלוחים ולמה זה מייחד אותכם?

"הכול התחיל בלהבין את הצורך של הלקוח בשטח. בהתחלה צברנו בסיס לקוחות קבוע ואחר כך גיליתי שבשכונות אם המושבות יש דרישה להקים נקודת מסירה של חבילות של דואר ישראל אז הקמתי נקודת מסירה של חבילות ככה שאנשים יכולו גם להגיע לקחת את החבילות וגם לקנות פירות וירקות טריים. דאגנו שהמשלוחים יהיו ללא עלות ואכן אני שם לב לגדילה של כמות המשלוחים".

איך אתם מתמודדים עם התו הסגול? 

"אנחנו מקפידים על ניקיון ברמה של בית מרקחת ועל איכות וטריות הסחורה. כך גם על עניין המשלוחים כי בסופו של יום אנחנו העיניים והידיים של הלקוח".

"מקפידים על איכות וטריות הסחורה".

ואיך התגובות עד כה מאז שהחנות נפתחה?

"אנשים מאוד מרוצים ודואגים תמיד לפרגן לנו. החנות שלנו מאד נעימה. בחנות יחכו לכם צוות עובדים שנבחר בקפידה.  מלאים בשמחת חיים שתמיד ישמחו לעזור ולתת שירות עם חיוך מכל הלב, ככה שזה יוצר ממש חווית קנייה עם שלל צבעים וריחות וכמובן שכל זה לצלילי מוזיקה נעימה שמשמחת את הלקוחות. אווירה ביתית ונינוחה".

אתה מרוצה מהצעד שעשית? האם אתה רואה את עצמך פותח עוד חנויות בעיר? 

"אני מאוד מרוצה מהצעד הזה שעשיתי. יש לי לקוחות מדהימים שיודעים לפרגן וכיף לי לתת להם שירות. בראייה קדימה אני רוצה להרחיב ולגדול כמה שיותר".

שעות פעילות: 
א'- ה' 7:00- 21:00
ו': 7:00 עד שעתיים לפני שבת

"הכול התחיל בלהבין את הצורך של הלקוח בשטח".

עוד ב-חנויות

אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »
זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

המשך קריאה »
אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

המשך קריאה »
MEEX אם המושבות מיקס אם המושבות פתח תקווה

מיתוג חדש לקניון/מרכז מסחרי "חצי חינם" – מעכשיו, אמרו: MeeX אם המושבות

בשקט-בשקט, בלי שאף אחד שם לב (חוץ מאיתנו…), נתלה בשבוע שעבר שלט מאיר עיניים עם עם הלוגו של מיקס (MEEX), מותג המתחמים המסחריים של הזרוע הנדל"נית בחצי חינם. המתחם המסחרי השכונתי הותיק והמוכר, שפעיל כבר יותר משני עשורים, מקבל עכשיו ניחוח חדש עם שם חדש שיחליף את מה שפעם קראנו לו "מרכז מסחרי חצי חינם/אם המושבות", או "קניון אם המושבות".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading