Petah Tikva News

העירייה למען העסקים – חסימת צירים מסיבית לקראת החגים באזור התעשייה

בהחלטה משותפת של אגף הביטחון, המשטרה ומנהלת אזורי התעשייה של פתח תקווה, ייחסמו צמתים רבים באזור התעשייה סגולה לתנועה במהלך החודש הקרוב . בחלק מהצמתים תתאפשר תנועה מבוקרת. 

המטרה למנוע פריצה למפעלים ובתי עסק ופגיעה ברכוש בעלי העסקים ותושבי השכונות הסמוכות לאזורי התעשייה.

ראש העירייה, רמי גרינברג התייחס למהלך זה ואמר: "חשוב לנו לשמור על הסדר הציבורי והביטחון באזורי התעשייה אשר במהלך החגים התנועה בהם דלה יותר. נמשיך לפעול למען ביטחון אזורי התעשייה והשכונות הסמוכות, ולמען שמירת הסדר הציבורי וחיזוק העסקים בעיר".

חסימות כבישים באיזור העסקים של סגולה
חלק מחסימות הצירים באיזור התעשייה סגולה בחגים

איפה חוסמים?

מתי חוסמים?

במהלך המועדים בהם יתבצעו חסימות, הכניסות והיציאות לאזור התעשייה שצוינו לעיל יתאפשרו רק מצומת סגולה, צומת סלע ורחוב נחשון בלבד.

עוד ב-מהנעשה בעיר

מחויבים אורי אהד

מחויבים דרשו ספורט, קשרי חוץ ומינהלת תעסוקה בכניסה לקואליציית מועצת העיר פ"ת

הרשימה, שזכתה לשלושה מקומות במועצה ובכ-11,000 קולות של תושבי העיר בבחירות המקומיות 2024, אומנם ציפתה ליותר בקלפי, אבל בטוחה בכוחה להשפיע על פתח תקווה בחמש השנים הקרובות באמצעות תפקידי המפתח. יו"ר מחויבים, עו"ד אורי אהד, משאיר את המחלוקות מול רמי גרינברג בצד: "מברכים את ראש העיר על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה למען התושבים".

המשך קריאה »
רמי גרינברג - קואליציה רחבה

אחדות בפתח תקווה: גרינברג צפוי להכריז על קואליציה מקיר לקיר במועצת העיר

אחרי שהצליח להגיע לרוב מוחלט של כמעט 90% בבחירות לראשות העירייה ועל הדרך גם הכניס 13 מושבים עבור סיעתו "התחדשות", ראש העיר מאחד אליו את כל הסיעות – מחויבים, יחדיו, יש עתיד, ש"ס, העבודה-מרצ, יהדות התורה וישראל ביתנו – במועצה ללא אופוזציה עם 29 חברים. "הצלחנו להביא בשורה שטרם זכורה בעיר ויכולה לשמש מודל גם ברמה הארצית", מסר. ישיבת המועצה הראשונה תתקיים ביום שישי הקרוב.

המשך קריאה »
חלי פרידמן, ליאה צור, אור כרוזים, גלית כספי, בטי שרייבר

טד נשי: מיזם "She Ted – נשים מדברות חדשנות" ייפתח ביום שני הבא בפתח תקווה

המרכז לחדשנות, שפתחה העירייה לפני מספר חודשים במגדלי ב.ס.ר סיטי, יארח בתחילת שבוע הבא (18.3, שעה 18:30) את הפורמט, המורכב משלושה מפגשים לאורך השנה על טהרת המין הנשי, בו יועברו הרצאות מעוררות השראה, בסגנון מותג הועידות TED. במפגש הראשון, שצפוי להתקיים מול כ-130 נשים, יתקיימו הרצאות קצרות של ארבע דמויות מעוררות השראה, כל אחת מעולם תוכן אחר.

המשך קריאה »
דינה רווח יו"ר נעמת פתח תקווה

דינה רווח, יו"ר נעמת מרחב פ"ת: "המדינה צריכה להיערך אסטרטגית להגדלת המעונות בעיר"

יום אחרי שזכתה לאות כבוד, יחד עם שבע נשים נוספות, על פועלה לטובת קידום ועזרה לנשים בפתח תקווה, רווח מציינת את יום האישה הבינלאומי החל היום, עם תחושה אופטימית, מהולה בחשש. היא מציינת לטובה את התרומה של עיריית פתח תקווה לחיזוק מעמד האישה, אך חוששת מהשכר התקוע של המטפלות, הסייעות והגננות המסורות ימשיך להיתקע ויהיה לה קשה לגייס כוח אדם. ראיון עם אישה חזקה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading