העירייה תקים מרכז "בית ירוק" להסברה אקולוגית

"בית ירוק" יהווה מרכז עירוני לקיימות סביבתית. מדובר במרכז העשרה שיהווה מרכז למידה, שיתוף ידע והסברה לציבור הרחב בנושאים סביבתיים. כמו כן, המרכז יהווה במה להתחדשות טכנולוגית ירוקה לארגונים וחברות העוסקים בנושאים סביבתיים. במרכז יהיה ניתן לקיים מפגשים והרצאות, סדנאות ותערוכות העוסקות בנושאים סביבתיים וקיימות.

מטעם ראש העיר רמי גרינברג וסגנו, צדוק בן משה, אשר יביאו לאישור מועצת העיר את ההצעה להקמת המקום, נמסר: "במסגרת המחויבות שלנו לסביבה ולציבור אנחנו מוציאים לפועל מגוון יוזמות ייחודיות אשר ימצבו את פתח תקווה כמובילה בתחום הקיימות. החלטנו לבחון את הקמת הבית הירוק בעיר. יוזמה זו תאפשר לנו להעמיק את הפעילות לטובת החי והצומח ולהנגיש מידע בנושא לכלל הציבור.בנוסף, אנחנו מקדמים יוזמות חינוכיות וקהילתיות בנושא אשר יובילו גם לשינוי התפיסה בכל הקשור למחזור ושמירה על ערכי הסביבה."

עוד ב-מהנעשה בעיר

יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »
יום העצמאות פתח תקווה 2024

חגיגות מצומצמות: אירועי יום העצמאות פתח תקווה 2024 במתכונת קהילתית בלבד

ראש העיר, רמי גרינברג, הודיע היום שחגיגות יום ההולדת של המדינה, יחגגו בצורה מינורית מאוד, ביחס לשנים קודמות. בניגוד לאירוע העדלאידע, שהוחלט לקיימו כרגיל, אירועי יום העצמאות יתקיימו באופן שונה. לא ייפתחו במות ענק בפארקים עם אומני פופ ומוסיקה שמחה – וכמובן, שגם לא יהיו זיקוקים. גרינברג: "נתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים והחטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

המשך קריאה »
ראש העיר רמי גרינברג משמאל מברך תושב פתח תקווה פורים שמח. צילום: ליאור שמחי

למרות הכל, חוגגים: העדלאידע במרכז פתח תקווה התקיימה. גרינברג התחפש לקאובוי

לא כולם שלמים עם זה. לא כולם באמת שמחים מהלב, אבל המסורת חייבת להימשך. אלפים רבים של תושבים החלו לזרום משעות הצהרים לרח' חיים עוזר, לבמה המרכזית, סמוך לעיריית פתח תקווה, שהחליטה לקיים את האירוע, זאת למרות קולות של ביקורת, שזה לא העת לחגוג, כשיש לנו חטופים בעזה וכל יום נהרג חייל. ב-12:15 תעלה לבמה כוכבת הילדים מיכל הקטנה ולאחריה משפחת ספיר. וידאו – בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading