אמריקן איגל - קניון פ"ת

מה אפשר למצוא בסניף "אמריקן איגל" בקניון פ"ת?

אמריקן איגל היא רשת חנויות אופנה אמריקאית בבעלות איש העסקים ג'יי אל שוטנשטיין אשר מכהן כיו"ר והמנכ"ל של התאגיד. לחברה סניפים ב-17 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. המותג מכוון את מכירותיו אל גילאי 15-35 לגברים ולנשים, עם מעל ל-1,000 חנויות ו-40,000 עובדים ברחבי העולם.

בהובלתו, נרקם מותג המציע איכות גבוהה וביגוד אופנתי .באמצעות שימוש בבדים רכים, צבעוניים, דוגמאות נשיות והתאמה לסוגי גוף שונים ואכן צעירות רבות מתחברות לרוח המותג.

בתחילת 2012 הגיעה הרשת לישראל באמצעות קבוצת האופנה "פוקס-ויזל" אשר קיבלה את הזיכיון למותג. 

בחנות של הקניון יש הנחות על מחלקת הנוער ב50% הנחה. המקום די גדול, מרווח ומסודר ולא עמוס בקונים. 

לרשת יש קבוצת מותגים בשם  .American Eagle Outfitters Inc המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים. בניהם מותג הלבשה תחתונה ובית לנערות ונשים צעירות בשם Aerie. המותג מיועד בעיקר לגילאי 15-35 ונמצא בכל חנויות אמריקן איגל בארצות הברית, בישראל ובשאר רחבי העולם.

כיום מונה הרשת בישראל 33 חנויות ברחבי הארץ.

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading