חומוס מלכונא - חומוסיה בפתח תקווה - פתח תקווה ניוז

חומוס מלכונא: החייל המשוחרר שפתח חומוסיה חדשה ברחוב מוטה גור

משבר הקורונה גרם להרבה אנשים "לשנות כיוון" בחיים ולמצוא את הייעוד האמתי שלהם. אחד מהאנשים האלו הוא בראל, בעלי מסעדת "מלכונא", מסעדת החומוס החדשה שברחוב מוטה גור 9.

 בראל, חייל משוחרר אשר שירת במשטרה צבאית, פתח את חומוס "מלכונא" משום שכבר מגיל צעיר היה לו חיבור מיוחד לאוכל. מלבד החיבה הזו, בראל בן ה-21  הוא בעל חוש עסקי מפותח: הוא הבין שלאחר המשבר הכלכלי תהיה דרישה למסעדה אשר מוכרת אוכל במחיר השווה לכל כיס. "רציתי לספק לאנשים אוכל ביתי, טרי, עממי, פשוט ומזין" סיפר לנו בראל. "אוכל שאפשר לאכול על הדרך באמצע יום עבודה, בלי להתבאס על המחיר".

כל לקוח הוא מלכונא

הערך המנחה את בראל וצוות העובדים של חומוסיית "מלכונא" הוא שכל אדם שנכנס למסעדה צריך לקבל את מה שהוא אוהב, רוצה וצריך. "משמעות השם מלכונא היא "המלך שלנו", ואצלנו במסעדה כל לקוח הוא מלכונא". במסעדה קיימות מנות מגוונות המותאמות לקהלים ספציפיים: יש מנות ילדים, מנות בשריות, מנות דיאטטיות וכן מנה מיוחדת לספורטאים הנקראת "סלט מלכונא".

סלט מלכונא
סלט מלכונא. הבחירה של ספורטאי העל

"סלט מלכונא הוא סלט מיוחד וטעים מאוד, והלקוחות עפים עליו. הוא מכיל את כל אבות המזון- יש בו מבחר של ירקות, ביצה, חציל קלוי, טחינה ובעיקר- המון אהבה". כמה מיוחד הוא סלט מלכונא? שמענו שאחת המתמודדות ב"נינג'ה ישראל", ספורטאית כמובן, מזמינה אותו כמעט כל יום. "אנחנו קשובים ללקוחות כל הזמן. אם יש דרישה למנה- אנו נוסיף אותה לתפריט. אנו רוצים שאנשים יבואו כל יום, וכל יום יהיה להם מגוון של מנות לבחור מהן. אנחנו מתכננים לשדרג ולהוסיף מנות בהתאם לדרישות של הלקוחות שלנו, בלי לשנות את הצביון המקורי שלנו, כמובן. יש לנו כבר לקוחות שמגיעים כל יום מהמשרדים בסביבה".

חומוס מלכונא, מוטה גור 9, בניין B (מול קניון עופר)

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading