פתח תקווה NEWS - לי אורון מאוחדת

לי אורון, בעקבות פתיחת סניף מאוחדת ברוטשילד: "הקופה הראשונה בישראל לרפואה היברידית"

בדיוק לפני שבועיים ציינה בחגיגיות(20.10.21) קופת החולים מאוחדת את הסניף המרכזי בפתח תקווה. הבשורה המשמעותית לתושבי העיר היא שזהו סניף משוכלל ומתקדם עם מערכת בריאות טכנולוגית ונגישה. אילו שירותים צפויים להיות בסניף? 

המרכז הרפואי החדש משתרע על פני 3,000 מ"ר ומציע ללקוחות מאוחדת מגוון רופאים, מטפלים ושירותים חדשניים במקום אחד: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואה יועצת, רפואת עור, רפואת עיניים, דיאטניות לילדים ולמבוגרים, ליווי היריון בסיכון, שירותי מעבדה ובית מרקחת, מכון סוכרת, אנדוקרינולוגיה, כירורגיה, ראומטולוגיה, פסיכו-גריאטריה, זיהומולוגיה, פסיכיאטריה ושירותי עבודה סוציאלית. בסניף גם ניתנים שירותי מכון דימות וממוגרפיה.

"פתיחת הסניף מהווה בשורה משמעותית לתושבי האזור ובפרט למבוטחי הקופה",
אומרת לנו בשיחה לי אורון, מנהלת מחוז מרכז של הקופה. "כבר ביולי המרפאה נפתחה, אבל הכל קרה בהדרגה. באופן פורמלי פתחנו את כל המחלקות. רצינו שהכל יהיה מאוחד".   

צפו בתמונות מהביקור

מענה פיזי ודיגיטלי

לאירוע ההשקה החגיגי שהתקיים בחודש שעבר, הגיעו מספר אנשים בכירים כמו: מ"מ ראש העיר רפי דהן, רבני העיר, יו"ר מאוחדת אייל גבאי, מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג, מנהלת המחוז לי אורון ובכירים רבים נוספים. זמן ההקמה של הסניף המרכזי ברוטשילד ערך בסביבות ארבע שנים, זאת לצד שיתוף פעולה מצד העירייה. מהסתכלות חיצונית ופנימית בסניף ניכר כי הושקעו כספים רבים בעלויות הבנייה. 

פתח תקווה NEWS - לי אורון השקה מאוחדת
י"ור מאוחדת אייל גבאי, מנכלית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג ולי אורון בהשקת הסניף החדש. קרדיט: דוברות מאוחדת

מה בדיוק שונה הסניף הזה משאר הסניפים שלכם בעיר? 

"הרבה לפני שהקורונה פרצה לחיינו, עברנו להיברידי", מספרת אורון. "אנחנו הקופה הראשונה בישראל להשתמש ברפואה היברידית. אתה יכול לעשות טיפול דרך הבית או בשיחה טלפונית בעבודה עם הרופא.

הבידול אצלנו שהמפגש מרחוק עם הרופא נעשה מול התיק הרפואי של המטופל. זאת לא פגישת זום רגילה. היתרון זה זמן, חיסכון, חנייה וגם החשש להידבק. בסניף ברוטשילד ספציפית כל המערכות שלנו תומכות בדיגיטל. חשוב לציין, מאוחדת ממשיכה לפתוח עוד ועוד סניפים לעומת מקומות כמו הבנקים שעוברים בעיקר לאפליקציות. אנחנו נותנים מענה גם פיזי וגם דיגיטלי".

אורון, ילידת פתח תקווה בעצמה, מתארת בהתלהבות את התפתחות מערכת הבריאות בעיר: "גדלתי כאן וזו עיר שקרובה לליבי. במרכז הרפואי יש פריסה רחבה של שירותים רפואיים ולמעשה יש בו הכל מהכל. בנוסף, יש לנו שירות בסופי שבוע. מי שצריך טיפול חירום יכול להגיע אלינו.

יש מיון היברידי שעובד מהבוקר עד הערב. זה יותר קל ונגיש, גם מבחינת המתנה. זה באזז מאוד טוב למבוטחים החדשים והוותיקים. זאת בשורה גדולה לעיר. המרכז הרפואי ברוטשילד לא סתם מרפאה. זה מרכז רפואי המכיל בתוכו את כל הצרכים הרפואיים של כל מבוטח בעיר". 

פתח תקווה NEWS - מיכל ארז מאוחדת
בתמונה - מיכל ארז, מנהלת סניף רוטשילד החדש, פ"ת.

"בתוכניות העבודה שלנו פתח תקווה על המפה בגדול"

בדו"ח חדש שהתפרסם ב"דה מרקר" נחשף כי רמת התחרות בין הקופות באזור מסוים, מנבאת את איכות השירות שתקבלו לעומת אזורי פריפריות נמוכות. שאלנו את אורון על עניין התחרותיות בין קופות החולים שגורמות למידור במקומות קטנים ומוכרים פחות. "בכל קופת חולים יש השתדלות להרחיב את הפריסה שלה. במאוחדת בניגוד לקופות אחרות, הכל יותר מתקדם ודיגיטלי. גם אם אתה גר רחוק יותר יש זמינות מהירה ונגישות טובה יותר. הבשורה שלנו זה שאנחנו ממשיכים לפתוח קופות ולהתפרס ארצית ובד בבד אבל אנחנו יודעים לתת את המענה לפריפריות שלא מצריכות מהמטופלים להגיע פיזית".

הדו"ח גם התייחס לכך כי שכל עלייה של 10% במדד התחרותיות תגרור ברוב המקרים שיפור מובהק ברמת השירות.

"איפה שמאוחדת נכנסת ופותחת מרכז רפואי, ראשי הערים שמחים יותר משום שהתחרות גורמת למערך הבריאותי לשפר את עצמו ולהיות טוב יותר למטופל. התחרות קיימת באופן טבעי וכל אחד רוצה לשמור על המבוטחים שלו. כשאת פותחת מרפאה חדשה הכל משתפר כי זה מחייב את המתחרים להשתנות בהתאם ולא לקחת כמובן מאליו את המבוטח שלו".

כמה באמת יש לכם ביקוש בפ"ת? 

"אנחנו בצמיחה מאוד גדולה. לשמחתנו מבוטחים רוצים להגיע אלינו בגלל מערך השירותי שלנו והסניף החדש מושך בגלל כל היתרונות שציינתי. המרפאה פתוחה בסופי שבוע והגעה למיון של הקופה נותנת יתרון משמעותי וגם הפריסה הנרחבת שלנו בשאר האזורים השונים: בנורדו, בהדר גנים, רפאל איתן, אם המושבות מציבה רף של זמינות וניידות". 

ואכן, מבחינת מיקום הסניף שוכן באזור תחבורתי נוח בלב מרכז העיר כשגם יש קומת חנייה תת קרקעית. בסמוך לקופה ניתן למצוא רשתות כמו סופר פארם ואוכל.

ברמת הקופות הכלל ארצית, למאוחדת יש 14% מנתח השוק הישראלי. "אנחנו תמיד בוחנים איפה נכון לנו להתרחב ובהחלט בתוכניות העבודה שלנו פתח תקווה על המפה בגדול" מסכמת לי אורון בתקווה רבה.

צפו בסיור מקרוב ע"י מנהלת סניף מאוחדת ברוטשילד, מיכל ארז:

שעות פעילות במרכז הרפואי ברוטשילד:

בימים א' – ו' בין השעות 08:00-12:00
בימים א', ג', ה', – 16:00-19:00

 בשעות הלילה, שבתות וחגים:
א'-שבת בין השעות: 19:00-23:00

בית המרקחת פועל בימים א'-ה' בין 08:00-19:00 ובימי ו' בין 08:00-12:00

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading