חברות השכרת רכב בפתח תקווה

סיבות להשכרת רכב בפתח תקווה שאולי לא הכרתם

העיר פתח תקווה (כמו כל עיר גדולה בישראל) מוצפת בכלי רכב. רואים את זה בפקקים האינסופיים בשעות העומס. אבל בטח לא ידעתם, שמכוניות רבות הם בכלל רכבים מושכרים של תושבי העיר, שרואים בהשכרת רכב, אופציה לא פחות טובה ומלרכוש רכב (ולא משנה מאיזה יד…)

בפתח תקווה יש מספר רב של סוכנויות להשכרת רכב. מגרשי החניה העצומים שלהם, שנמצאים ברחבי עיר המושבות, מלמדים על הביקוש הרב להשכרת רכב – ותושבי העיר מנצלים זאת יפה. ביקרנו במספר סוכנויות בעיר, כמו: אלבר (יורופקאר), פרי, AVIS, אלדן והרץ וביקשנו מהם 3 סיבות (שאולי עוד לא הכרתם) להשכרת רכב בפתח תקווה ובכלל:

סיום נוצץ לחתונה נוצצת

כולנו מכירים את הסצנות בהן הזוג הנשוי מסיים את טקס החתונה ויוצא אל הנסיעה לירח הדבש ברכב מפואר. דבר זה פחות נפוץ בתרבות הישראלית שבדרך כלל "מאלצת" אותנו לאירוע מפואר בעל מספר ארוחות ושעות של ריקודים, אך גם בישראל מתקיימות חתונות צנועות שבהן הזוג עוזב את החתונה כבר לאחר המנה הראשונה ושאר המוזמנים ממשיכים להנות מהערב.

רכבים בפתח תקווה

לא משנה מהו התקציב לחתונה, עלות השכרת רכב לאירוע היא מזערית בהשוואה לשאר ההוצאות. ישנן חברות רכב רבות המציעות רכבים מפוארים ומרהיבים שיגרמו לאורחים להזיל ריר בזמן היציאה של בני הזוג מהחתונה. באותה מידה תוכלו למצוא גם רכב מפואר להשכרה שאיתו תבצעו את הכניסה לחתונה שלכם.

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

יכול להיות שאתם עדיין בשלב בחיים בו אתם מחפשים את בן/בת הזוג שימשיכו איתכם לשארית חייכם. אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, אז למה לא להגיע לדייט ראשון ברכב מרשים.

פתח תקווה מלאה רכבים
פתח תקווה מלאה רכבים

כמובן שלא מומלץ להשכיר את הרכב המפואר והיקר ביותר בחברת השכרת הרכבים כמו שלא תצאו לדייט במסעדה שאינכם יכולים לעמוד בעלויות שלה. הגעה ברכב יוקרתי מאוד תשדר שהמצב הכלכלי שלכם מצויין וזה הוא דבר שיוכל לפגוע בכם בשלב מאוחר יותר בקשר. כדאי לבחור ברכב המייצג אתכם ואת המצב הכלכלי שלכם בצורה הטובה ביותר, כך גם לא תפגעו לעצמכם בכיס וגם תיצרו רושם ראשוני מרהיב.

השכרת רכב בפתח תקווה
חברות השכרת רכב בפתח תקווה

השכרת רכב לטיול בארץ

מגוון הסוכנויות שיש בעיר, מאפשר לתושבי פתח תקווה (אפילו כאלה שיש ברשותם רכב), להתפנק בטיול עם רכב משובח מהשכרת רכב. ישנן סיבות רבות למה כדאי להשכיר רכב לטיול בארץ, אספנו עבורכם  את הסיבות המשמעותיות ביותר:

 בטיחות ותקינות– כל הרכבים אותם נשכיר מחברות של השכרת רכבים מטופלים באופן קבוע ומבטיחים רמה גבוהה של בטיחות ותקינות של הרכב.

שירות לקוחות – חברות ההשכרה ידועות בשירות הלקוחות המצוין  שלהם שקיים על מנת לעזור לנו בכל נושא כזה או אחר במהלך הטיול.

בלאי – כאשר אנו משכירים רכב לטיול אנו חוסכים בבלאי של הרכב שבבעלותנו. כמו, כן אנו גם נמנעים מהעלאת הקילומטראז' של הרכב שלנו, דבר המפחית מערכו הכספי.

חסכון בהוצאות על דלק  – על ידי בחירה של רכב חסכוני בדלק יותר מאשר הרכב שלנו. (רוב חברות השכרת הרכב יודעות שקיים ביקוש רב לרכבים חסכוניים בדלק ומציעות מגוון רב של רכבים חסכוניים מאוד).

ילדים – במידה וילדים הם חלק מהטיול ניתן להשכיר רכבים שמצוידים במערכת DVD, דבר שיעסיק את הילדים בזמן הנסיעה ויאפשר להורים ליהנות מנסיעה רגועה ושקטה. יתרה מכך, ניתן להוסיף בהשכרת הרכב אביזרים נוספים כגון: GPS,כיסא בטיחותי לתינוק, דיבורית Bluetooth ועוד

חברות השכרת רכב בפתח תקווה
חברות השכרת רכב בפתח תקווה

טיפים שקיבלנו על דברים שחשוב לבדוק בעת קבלת רכב מושכר

חשוב לדעת! השעה בה קיבלנו את הרכב מחברת ההשכרה היא גם השעה בה אנו צריכים להחזיר אותו, חשוב לתת יחס רב לנושא זה כדי שלא יווצר מצב בו נשלם על יום השכרה נוסף.

דבר נוסף וחשוב מאוד הוא לבדוק מהי מגבלת הקילומטרים היומית ולהשתדל לא לחרוג ממנה על כדי שלא נאלץ לשלם סכום כספי נוסף.

 כמו כן חשוב לבדוק את גובה ההשתתפות העצמית במקרה של נזק או גניבה, ניתן גם לבחון את האופציה לביטול ההשתתפות העצמית.

כיום ניתן למצוא סניפים להשכרת רכב כמעט בכל מקום בארץ על ידי חיפוש פשוט באינטרנט, לדוגמא: השכרת רכב בפתח תקווה.

לסיכום, השכרת רכב יכולה להיות מועילה מאוד במקרים מסוימים, אנחנו מקווים מאוד שמאמר זה עזר לכם או לפחות השכיל אותכם במשהו חדש שלא ידעתם עליו.

דירות חדשות בפתח תקווה
מבט ממגדלי ALIGN על רכבים בפתח תקווה

הכתבה פורסמה בשיתוף עם Family Tours

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading