אורבניקה פתח תקווה

סניף URBANICA נפתח בקניון פ"ת. ההשקה מרמזת על ההמשך?

אחרי הרבה באזז וצלצולים נפתח היום סופסוף הסניף המדובר של רשת הביגוד והאקססוריז URBANIKA בקניון הגדול בפתח תקווה. 

שנה וחצי אנחנו בתוך הקורונה ותמיד מפתיע לגלות עד כמה הקמעונאות הפיזית עדיין חזק במשחק העסקי. למשש, למדוד, להרגיש ובכלל להיות חלק מהחוויה – זה לא דבר שקורה כשעושים קניות אונליין במחשב. 

הגענו לחנות הענקית בערך בשעה 16:00. באופן טבעי, הפתיחה הייתה היום עמוסה במבקרים, גם לפני ה"פריים-טיים", שאמור להגיע בשעות הערב ולקראת הסגירה.

ביקרנו במקום - צפו:

האם URBANICA תהיה כמו PRIMARK?

להערכתנו היו כ- 100 לקוחות בחנות, הסתובבו בין הסחורה בהתרגשות. חלקם, כפי שסיפרו לנו, הגיעו לקניון רק בשביל לבקר בחנות. אז תחשבו מה הוא עושה לקניון.

כזכור, בקומת הקרקע, היה בעבר סניף של "הולמס פלייס" + "ברליץ". במשך שנתיים המקום עמד ריק 

(כולל הקורונה) ורק לפני מספר חודשים התחילו השיפוצים. המקום עבר מהפכה.

אורות ניאון ממותגים בענק, תופסים נוכחות גם עבור מי שנמצא בקצה השני של הקניון, יחד עם פמפום ההשקה בשילוט בכל רחבי הקניון – ולא קשה להבין את הנהירה למקום.

לאחר שיירגעו הדי ההשקה ותרד ההתלהבות, נעשה סקר צרכנים קצר על מנת להבין האם שווה לקנות בסניף מבחינתה הסחורה והמחיר. 

בינתיים, איך אתם התרשמתם מהביקור סניף? נשמח לקבל תגובות.

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading