רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" בפתח תקווה

רשת הפיצריות המצליחה "פאפא ג'ונס" מגיעה לפ"ת בגרסה הכשרה

אם יצא לכם לעבור במתחם החדש של "שופ-טיים" ברח' יצחק רבין בפ"ת ובמקרה גם הבטן שלכם מקרקרת, שימו לב שרשת הפיצריות הבינלאומית האהובה והפופולרית מחכה לכם בפינה והפעם עם טוויסט לא רגיל. בשונה משאר הסניפים שנפתחו עד כה בארץ, הסניף בפתח תקווה, יהיה הראשון תחת כשרות מלאה ויחידה עד כה מסוגו בעולם.

הרשת האמריקאית הוקמה בארה"ב לפני 30 שנה ומונה כ-6,000 סניפים בכ-50 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. סוד ההצלחה הבינלאומי של "פאפא ג'ונס" שאותה היא נושאת בגאווה היא איכות וטריות חומרי הגלם שבה הרשת משתמשת.

היא הספיקה לצבור מוניטין גדול באיכות הבצק ששומר על טריות הטעם(הרבה בזכות מפעלי ייצור מיוחדים לבצק) ורוטב עגבניות מסורתי שמיוצר במפעל בארה"ב. אבל הדבר שהכי מאפיין את הרשת זה התפריט המגוון שהיא מציעה לסועדים: סוגי פיצות עם שלל תוספות, אצבעות גבינה בטעמים, נאגטס, סוגי בשרים עם בצק אפוי, קינוחים, מנות טבעוניות וללא גלוטן.
הרשת מקפידה לבחור גבינות טבעיות ולאחסן את הפיצות בקרטונים עמידים לחום שישמרו על הטריות.

 

"גרסאות כשרות וטבעוניות של מנות הדגל של הרשת"
"גרסאות כשרות וטבעוניות של מנות הדגל של הרשת". קרדיט: wesnapp

על מנת לייצר גרסאות כשרות, ולהיצמד למתכונים המקוריים, הסניף החדש מייצר חלופה לטעמים הבשריים כמו: סופר פאפא – פפרוני טבעוני, כדורי בשר טבעוני, נקניק איטלקי טבעוני טוסקנית שש גבינות – תערובת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן מוצרלה. כל זה כדי לנסות להיות כמה שיותר קרובים למקור, בטעם ובנראות. 
הדבר גרר ביקורת לא קטנה ברשתות החברתיות ונראה שאם תשאלו את תושבי פתח תקווה, הדעות חלוקות בעניין. 

עם זאת בשביל הבעלים בארץ, מוטי ריכטר, זהו צעד ראשוני לקראת שינוי תפיסה גלובלי בשוק האמריקאי: "חשוב לנו להיפתח לכמה שיותר קהלים ולכן עשינו את זה בידיעה שזה יהיה ארוך, יקר ומייגע, אבל אנחנו בטוחים שזה ישתלם". לדבריו המון אנשים התעניינו במותג אבל לא יכלו להנות ממנו כי הוא לא היה כשר מה שהוביל אותו להיכנס למשא ומתן בינלאומי עם החברה שכללה בדיקות, הוצאת תעודת כשרות, אישורים, בירוקרטיה ופיקוח.

הזכיין הישראלי מוטי ריכטר: "חשוב לנו להיפתח לכמה שיותר קהלים". קרדיט: wesnapp

הרשת מתכוונת להמשיך ולצמוח בנישת הסניפים הכשרים, ונכון לעכשיו מתוכננים עשרה כאלה ברחבי הארץ ואף סניפים כשרים למהדרין, אך התהליך הזה טרם יצא לפועל. בארץ סניף זה הוא ה-11 במספר.

שעות פעילות הסניף ומשלוחים:
א'-ה' 12:00-00:00
ו' 12:00-חצי שעה לפני כניסה שבת.
שבת – חצי שעה מצאת שבת.

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading