תיקונים לבית בפתח תקווה - הנדימנו

תיקונים לבית בפתח תקווה: יותר משפחות צעירות ויותר דירות מושכרות

מיכל משכונת אם המושבות בפתח תקווה חזרה הביתה. חן, בן הזוג שלה, שמר על שני הילדים בבית, אבל לא שם לב שאחד מהם נתלה על דלת ארון הבגדים שלו והוציא את הציר ממקומו. דלת הארון מונחת ברשלנות עכשיו, עד שמיכל נתקלה בה כשהגיעה הביתה. "מה עושים עכשיו? לחן אין ידיים טובות במיוחד", היא חשבה לעצמה ורצה ל-Google. "תיקון ארון בגדים בפתח תקווה" היא רשמה. לצד נגרים שהופיעו בתוצאות, היא ראתה גם כמה הנדימנים. למחרת, הארון כבר היה מתוקן והדלת נסגרה כמו שצריך.
 
אולי גם אתם נתקלתם בסיטואציה הזו, ונתקלתם בהנדימן אחד או שניים בחייכם. אחד התחומים המעניינים שהתפתחו בשנים האחרונות בישראל הוא תחום ההנדימן – "אנשים עם ידיים טובות", כאלו שבדרך כלל צריך כדי לבצע תיקון קטן כלשהו, או התקנה של פריטים על הקיר. זהו תחום שאנחנו מכירים בעיקר מחו"ל והוא החל לתפוס תאוצה בישראל בעשור האחרון. הנדימן הוא לא בעל מקצוע ספציפי כמו מנעולן, נגר או רצף. הוא יבצע בעיקר עבודות קטנות שאורכות שעה-שעתיים לכל היותר – אך בעל ידע ברוב התחומים הקשורים לתחזוקת הבית והמשרד.
 
אחד ההנדימנים המוכרים באזור המרכז הוא "הנדימנו", המספק תיקונים קטנים בבית ובמשרד, ואחד מאזורי הפעילות המרכזיים שלו הוא פתח תקווה. "זו עיר של כרבע מיליון איש נכון להיום, היא מגוונת מאוד גם בסוג הלקוחות וגם באופי התיקונים שאני מטפל בהם", אומר מנו זיאת, בעלי העסק. "הרבה אנשים עוברים אל העיר וממנה, ולעתים עולה צורך בתיקונים קטנים או בהתקנות כאשר נכנסים לדירה".
הנדימנו: "הרבה דירות מושכרות בפתח תקווה"
הנדימנו: "הרבה דירות מושכרות בפתח תקווה"

"באם המושבות יש הרבה מיטות וארונות מכוסחים"

נקודה מעניינת היא כמות הפניות המגיעות אל הנדימנו מצד בעלי דירות ושוכרים שלהן. "הופתעתי לגלות עם הזמן שיש המון דירות להשכרה בפתח תקווה, אבל חלקן ישנות מאוד ודורשות תחזוקה שוטפת. קרוב לחצי מהפניות שמגיעות אליי מהעיר הן בנוגע לדלתות, מנעולים, ארונות מטבח, חלונות ותריסים בדירות שכורות", מעיד מנו. "אלו תיקונים שקשורים לדירה עצמה ולא לריהוט שבה, ולכן רואים אותם יותר בדירות המושכרות".
 
פלח אוכלוסייה מרכזי אחר שבו מטפל הנדימנו, הוא משפחות צעירות, במיוחד בשכונות החדשות כמו אם המושבות ונווה גן. "אם מתקשרים אליי מהאזור הזה, רוב הסיכויים שמדובר במשפחה צעירה, וזה אומר תיקון מיטה חורקת או שבורה, או תיקון ארון בגדים, תיקון ארון הזזה – דברים שילדים נוטים 'לטפל' בהם", הוא מספר. "בואו נגיד שבאם המושבות יש הרבה מיטות וארונות מכוסחים בשנים האחרונות, ובהרבה מקרים אפשר לטפל בבעיות האלה בתיקון של חצי שעה עד שעה. בדרך כלל, אני גם מסביר להורים מה גורם לבעיה ומה לומר לילדים כדי שלהבא ייזהרו יותר".
 
עוד בפתח תקווה ישנה אוכלוסייה ותיקה, בני 60 ומעלה, שזקוקים מעת לעת לתיקונים בבית. "כאן התיקונים מגוונים, אבל יש לא מעט פניות של אוכלוסייה ותיקה בעיר. לא רק של רווקים ורווקות או של משפחות צעירות. אני עובד גם מול ועדי בתים, בעיקר בשכונות החדשות בפתח תקווה, שם יש שני סוגי תיקונים עיקריים – תיקון דלתות כניסה לבתים שנשחקות או שהמנעול בהן נשבר, וגם תיקון דלתות כניסה לחדרי אשפה".
מה לגבי משרדים?
 
"יש צורך בתיקונים שונים גם במשרדים, בעיקר משרדים בתחום ההייטק באזורי התעשייה המתפתחים בפתח תקווה", מסביר מנו. "בשנים האחרונות יש תנופת בנייה של מגדלי משרדים בעיר. אנחנו קרובים לאכלוס של מגדלי בסר למשל, אני מניח שזה יגדיל את הצורך בשירותי תיקונים עבור משרדים".
 
"השירות של תיקונים לבתים רלוונטי מאוד למגוון אוכלוסיות בפתח תקווה", מסכם הנדימנו. "כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר, בדרך כלל לשלוח תמונה או סרטון של הבעיה – זה עוזר המון להעריך אם ניתן לטפל ואיך – ולהזמין לתיקון. תחזוקה שוטפת של הבית והמשרד היא משמעותית מאוד".

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »
אגריפוד-טק

גיל הורסקי: "ענף החקלאות בישראל נפגע אנושות, אך תעשיית האג-טק המקומית יכולה לסייע"

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שנה – יותר בוטיקיים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1:1 על כל משקפי הראייה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading