אירוע הבוטיק הראשון של קבוצת שגב במתחם "שופ טיים"

אירועי בוטיק של שגב מגיעים למתחם "שופ טיים"

בעוד ברקע נשמעים קולות הצופים סגר נוסף, השף הפופולרי משה שגב לא מראה סימני עצירה ומוכן לדבר הבא – בתחילת החודש פתח חלל בוטיק לאירועים "Segev Events"  במתחם הקולינרי הכשר Shop Time.

המתחם החדש "שגב האוס" מחזיק בבעלותו 2 קומות. בקומה הראשונה אמורה להיפתח בספטמבר מסעדה יפנית "ניהון נובה"  בעוד בקומה השנייה פועל מתחם אירועי Segev Events  בוטיקי כשר עד 140 איש. המנות בשריות אם תהיתם.

מתחם אירועי בוטיק כשר

ההחלטה לפתוח בפתח תקווה נבעה מהרצון לרדת לעם מספר שגב. "לא כולם רוצים לנסוע לתל אביב כל הזמן. יש עוד מקומות בילוי והעיר הזאת ללא ספק בשבילנו. אנחנו נעשה הכל בשביל שהמקום יהיה מושלם לכל אחד שרוצה לעשות אירוע".

המתחם החדש נמצא בצומת השחם ותוצרת הארץ וזו הפעם הראשונה בה ממוקם מתחם אוכל שכל בתי העסק בו כשרים. 

שעות פתיחה: 
8:00-20:30
תוצרת הארץ 3

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading