בן ישראלי - מחסני פירות וירקות פ"ת המכבים 35

המפתח לפיתוח עסקי "מחסני פירות וירקות" (המכבים 35, פ"ת)

תקופת הקורונה ונגזרותיה הביאה לגירעון כלכלי אדיר ותחושת חוסר ודאות קיומית לאלפי עצמאים במדינה. היו כאלו שסגרו את העסק עם חובות עצומים ואף חלקם מוגדרים עד היום כמובטלים בלי עתיד תעסוקתי ומנגד, היו גם שראו בכך הזדמנות לשנות פאזה ולנסות למנף את העסק למצב השוק הקיים.

עד לפני כעשרה חודשים, בן ישראלי (27, תושב העיר) החזיק בבעלותו בית קפה בתל אביב ובעקבות הנגיף המשתולל והסגרים נאלץ לסגור את העסק: "ישבתי בבית במשך כמה חודשים תוך כדי שאני מחפש מה לעשות עם עצמי", הוא מספר. "יום אחד מצאתי חנות קרובה לבית והחלטתי לפתוח בה חנות ירקות ופירות. מכיוון שכבר היו לי קשרים עם ספקי ירקות וחקלאים מהשורה הראשונה החלטתי ללכת על זה".

למה בעצם חנות ירקות?

"הבנתי שזה עסק חיוני שיש לו ביקוש בתקופה הזאת. התחברתי עם עוד חקלאים והתחלתי לעבוד תוך כללים מאד קפדניים של בקרת איכות הסחורות, שירות של משלוחים חינם ללא מינימום הזמנה ובשיטת "הזמן היום קבל היום" או מה שמכונה – "מהקטיף לצלחת".

 

"הבנתי שזה עסק חיוני שיש לו ביקוש בתקופה הזאת".

ספר לי איך עובד עניין המשלוחים ולמה זה מייחד אותכם?

"הכול התחיל בלהבין את הצורך של הלקוח בשטח. בהתחלה צברנו בסיס לקוחות קבוע ואחר כך גיליתי שבשכונות אם המושבות יש דרישה להקים נקודת מסירה של חבילות של דואר ישראל אז הקמתי נקודת מסירה של חבילות ככה שאנשים יכולו גם להגיע לקחת את החבילות וגם לקנות פירות וירקות טריים. דאגנו שהמשלוחים יהיו ללא עלות ואכן אני שם לב לגדילה של כמות המשלוחים".

איך אתם מתמודדים עם התו הסגול? 

"אנחנו מקפידים על ניקיון ברמה של בית מרקחת ועל איכות וטריות הסחורה. כך גם על עניין המשלוחים כי בסופו של יום אנחנו העיניים והידיים של הלקוח".

"מקפידים על איכות וטריות הסחורה".

ואיך התגובות עד כה מאז שהחנות נפתחה?

"אנשים מאוד מרוצים ודואגים תמיד לפרגן לנו. החנות שלנו מאד נעימה. בחנות יחכו לכם צוות עובדים שנבחר בקפידה.  מלאים בשמחת חיים שתמיד ישמחו לעזור ולתת שירות עם חיוך מכל הלב, ככה שזה יוצר ממש חווית קנייה עם שלל צבעים וריחות וכמובן שכל זה לצלילי מוזיקה נעימה שמשמחת את הלקוחות. אווירה ביתית ונינוחה".

אתה מרוצה מהצעד שעשית? האם אתה רואה את עצמך פותח עוד חנויות בעיר? 

"אני מאוד מרוצה מהצעד הזה שעשיתי. יש לי לקוחות מדהימים שיודעים לפרגן וכיף לי לתת להם שירות. בראייה קדימה אני רוצה להרחיב ולגדול כמה שיותר".

שעות פעילות: 
א'- ה' 7:00- 21:00
ו': 7:00 עד שעתיים לפני שבת

"הכול התחיל בלהבין את הצורך של הלקוח בשטח".

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading