חנות לגו בפתח תקווה

חדש בקניון פתח תקווה: חנות פופ-אפ של LEGO (לגו)

לגו (LEGO) מותג משחקי ההרכבה המפורסם בעולם, תפס השבוע נוכחות בולטת גם בפתח תקווה. בקניון הגדול, בין השולחנות בקומת האוכל, נפתחה חנות POP UP ("פופ-אפ"), שבין ביס לביס בוודאי תפתח את העיניים של הילדים (וגם את הארנק של ההורים). 

בחודש שעבר פורסם ב"כלכליסט" על זינוק ב46% במכירות של ענקית הצעצועים הדנית. גם בחנויות המקוונות וגם בחנויות הפיזיות. לגו, שנמצאת בבעלות משפחתית, דיווחה על הכנסות של 3.62 מיליארד דולר עבור מתחילת השנה וזינוק של יותר מפי שניים ברווח הנקי, ל־992 מיליון דולר. לעומת המתחרות שלה שהעלו את המחירים, LEGO נותרה בעינה.

הגורם העיקרי לשגשוג LEGO הוא מנכ"ל החברה, נילס כריסטיאנסן, שהצליח להחדיר את מיתוג החנויות הדיגיטליים, לשווקים בינלאומיים ובניהם ישראל. המטרה המרכזית של נילס הייתה לייצר חנויות פיזיות לרשת העולמית ואימוץ פורמטים חדשים לחנויות, כדי להמשיך לגדול ולהצליח אסטרטגית.

צפו: LEGO POP UP בקניון הגדול בפ"ת​

חנות הפליימוביל הראשונה מסוגה בפ"ת

חנות ה LEGO POP UP היא הראשונה מסוגה בארץ. הפתיחה החגיגית צפויה להתרחש בקניון הגדול בפתח תקווה וניתן למצוא בה ערכות, סטים ואקססוריז לאוהבי הלגו והפליימוביל. החנות שוכנת בקומה השנייה מול דוכני האוכל. "הכוונה לעשות אזור אינטראקטיבי במרכז החנות עם קוביות לגו בחינם לילדים". מספר ניר ברקוביץ', מנהל החנות בפתח תקווה. "כל ילד יכול לבוא עם ההורים והמשפחה ולשחק בלגו עם שאר הילדים".

בין משחקי הלגו המוצלחים המוצעים: חשיבה, טכניקה, נינג'ה, הארי פוטר, מלחמת הכוכבים, סופר מריו, דינוזאורים, מארוול, LEGO CITY, מכוניות מירוץ להרכבה ומוצרים רבים נוספים.

הכנסות של 3.62 מיליארד דולר מתחילת השנה

הפורמט הזה, של חנויות עם "חווית קנייה עבור הלקוחות", התחיל בניו יורק והמשיך לעוד 60 סניפים בכל העולם. מה מיוחד דווקא בחנות שפתחתם בפתח תקווה?

"עשינו חנות לגו לראשונה בישראל, שמציגה מעל 300 פריטים שונים של לגו עם מחירים זולים ושווים, עד 20% הנחה". מציין ברקוביץ'. "רצינו להביא מגוון רחב לילדים שאין באף חנות, משהו שלא קיים בשום מקום בארץ. ממש ברמה של חו"ל באיכות הכי גבוהה שיש"..

חנות לגו בפתח תקווה
מתחם הלגו - קניון פתח תקווה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading