אורבניקה פתח תקווה

סניף URBANICA נפתח בקניון פ"ת. ההשקה מרמזת על ההמשך?

אחרי הרבה באזז וצלצולים נפתח היום סופסוף הסניף המדובר של רשת הביגוד והאקססוריז URBANIKA בקניון הגדול בפתח תקווה. 

שנה וחצי אנחנו בתוך הקורונה ותמיד מפתיע לגלות עד כמה הקמעונאות הפיזית עדיין חזק במשחק העסקי. למשש, למדוד, להרגיש ובכלל להיות חלק מהחוויה – זה לא דבר שקורה כשעושים קניות אונליין במחשב. 

הגענו לחנות הענקית בערך בשעה 16:00. באופן טבעי, הפתיחה הייתה היום עמוסה במבקרים, גם לפני ה"פריים-טיים", שאמור להגיע בשעות הערב ולקראת הסגירה.

ביקרנו במקום - צפו:

האם URBANICA תהיה כמו PRIMARK?

להערכתנו היו כ- 100 לקוחות בחנות, הסתובבו בין הסחורה בהתרגשות. חלקם, כפי שסיפרו לנו, הגיעו לקניון רק בשביל לבקר בחנות. אז תחשבו מה הוא עושה לקניון.

כזכור, בקומת הקרקע, היה בעבר סניף של "הולמס פלייס" + "ברליץ". במשך שנתיים המקום עמד ריק 

(כולל הקורונה) ורק לפני מספר חודשים התחילו השיפוצים. המקום עבר מהפכה.

אורות ניאון ממותגים בענק, תופסים נוכחות גם עבור מי שנמצא בקצה השני של הקניון, יחד עם פמפום ההשקה בשילוט בכל רחבי הקניון – ולא קשה להבין את הנהירה למקום.

לאחר שיירגעו הדי ההשקה ותרד ההתלהבות, נעשה סקר צרכנים קצר על מנת להבין האם שווה לקנות בסניף מבחינתה הסחורה והמחיר. 

בינתיים, איך אתם התרשמתם מהביקור סניף? נשמח לקבל תגובות.

עוד ב-חנויות

אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »
זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

המשך קריאה »
אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

המשך קריאה »
MEEX אם המושבות מיקס אם המושבות פתח תקווה

מיתוג חדש לקניון/מרכז מסחרי "חצי חינם" – מעכשיו, אמרו: MeeX אם המושבות

בשקט-בשקט, בלי שאף אחד שם לב (חוץ מאיתנו…), נתלה בשבוע שעבר שלט מאיר עיניים עם עם הלוגו של מיקס (MEEX), מותג המתחמים המסחריים של הזרוע הנדל"נית בחצי חינם. המתחם המסחרי השכונתי הותיק והמוכר, שפעיל כבר יותר משני עשורים, מקבל עכשיו ניחוח חדש עם שם חדש שיחליף את מה שפעם קראנו לו "מרכז מסחרי חצי חינם/אם המושבות", או "קניון אם המושבות".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading