צפו: גשר גיסין באם המושבות נפתח באופן רשמי באירוע בנוכחות ראש העיר (וידאו)

אחד מהפרויקטים הגדולים של עיריית פתח תקווה בשנת 2023, הגיעו לסיומו עם השקת הגשר, שעובר מעל הרחוב הראשי ומחבר בין נווה גן לאם המושבות – מתחנת הדלק ילו-פז לקניון אם המושבות ("חצי חינם"). עד הקמתו, נאלצו הולכי רגל רבים, לרבות תלמידי בית ספר, לעבור את הכביש הסואן ובכך לסכן את עצמם. עלות ההקמה של הגשר, שנבנה במשך שנה וחצי, מוערכת בכ-9 מיליון ש"ח.

לפני חצי שנה דיווחנו לכם על ביצועו של החלק החשוב בפרויקט ההנדסי המורכב – עם התקנתו של גשר גיסין. אמש, הקמת הגשר צוינה באופן רשמי בטקס בנוכחות בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר, רמי גרינברג, מהנדס העיר איציק אוז'לבו, ראש אגף התחבורה דוד קמחי, ראש מנהל החינוך, סרג'יו גולצמן וחברי המועצה ניבה קפלן ורועי פן, פעיל שכונת נווה גן.

צפו בקטעים מהאירוע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok גשר גיסין באם המושבות הושק הערב בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג. הגשר שהקמתו מעורכת בתשעה מיליון שח מחבר בין נווה גן לאם המושבות #גשרגיסין #נווהגן #פתחתקווה #רמיגרינברג #אםהמושבות @עיריית פתח תקווה @gennadi ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

הגשר, שנבנה בהשקעה של כ-9 מיליון ש"ח, רוחבו 3.5 מטר, אורכו 35 מטר ואורך הרמפות משני צדדיו הוא 69 מטר. סביב הגשר נשתלו עצים, צמחים ודשא ולאורך הרחוב נסלל שביל אופניים. בקרוב גם צפוי להיבנות "חדר כושר רחוב" מתחתיו.

"פתיחת הגשר מעל רחוב גיסין הינו חלק ממערך גשרים ופיתוח רצף הליכה ממרכז שכונת אם המושבות ועד לפארק הגדול" מסר גרינברג. "זהו שלב נוסף ביצירת שלד של מרחב ציבורי זמין, רציף ונגיש, המעודד הליכה ורכיבה בטוחה".

עוד ב-מהנעשה בעיר

יום הזיכרון יום השואה פתח תקווה

לקראת הימים העצובים: מה הלו"ז של אירועי יום השואה ויום הזיכרון בפתח תקווה?

לאחר שהודיעה כבר לפני מספר שבועות על ביטול מסיבת יום העצמאות המסורתית הגדולה בפארק הגדול, עיריית פתח תקווה פרסמה היום את לוח הזמנים המעודכן לימי האבל, שהשנה צפויים להיות קשים מהרגיל, בעקבות המלחמה שעדיין מדממת. יום ראשון (5.5) ב-20:00, יתקיים טקס יום השואה המרכזי בהיכל התרבות וביום ראשון שאחריו (12.5) ייערך טקס יום הזיכרון המרכזי ביד לבנים. בנוסף לכך יערכו עוד עשרות אירועים ברחבי העיר.

המשך קריאה »

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading