בהשקעה של כמיליון ש"ח: חברת מוצרי החשמל Beko (בקו) נכנסת לפתח תקווה עם משרד ואולם תצוגה

החברה הטורקית הבינלאומית עברה לאחרונה לעיר, למגדל "גלובס טאוורס" על ציר ז'בוטינסקי-רבין ושכרה שטח ענק של 500 מ"ר בקומה 13 של הבניין המודרני – זאת כחלק ממהלך אסטרטגי למעבר למערך שיווק והפצה בצורה עצמאית. במשרדים הראשיים יעבדו חברי ההנהלה ואולם התצוגה ישמש את החברה לטובת פעילות B2B בלבד, כחלק משיתוף הפעולה שלה עם רשתות החשמל וחנויות החשמל הפרטיות בישראל.

בשנת 2019 הקימה בקו (BEKO) לראשונה נציגות רשמית בישראל וכעת, עם המשרדים החדשים בפתח תקווה, היא משלימה את הקמת המטה הראשי שלה בישראל. המטה יכלול מערך ייבוא, מכירות, לוגיסטיקה ושירות לקוחות. ההתרחבות בישראל, מגיעה בעקבות הכרזת החברה על תחילת ייבוא והפצה ישירים בארץ – מהלך גלובלי, שהיא מבצעת בשווקים נוספים בעולם. עלות ההשקעה במשרדים: כמיליון ש"ח.

אולם תצוגה ומשרדים מפוארים - BEKO בקו ישראל פתח תקווה

במסגרת המהלך, החברה גייסה את שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר לשעבר של רשת א.ל.מ, שישמש כסמנכ״ל מכירות של כלל מותגי חברת האם ארצ'ליק. "אנחנו נרגשים להודיע על הקמת אולם התצוגה החדש שלנו והמעבר למשרדים החדשים", מסר ג'יהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל: "בחודשים האחרונים אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהקמת מערך לוגיסטי, לקראת מימוש אסטרטגיית השיווק הישיר לצרכנים בישראל, שתיכנס לתוקפה במהלך 2024 – ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו בארץ".

Beko (בקו) הוא אחד המותגים המובילים בעולם והצומח ביותר באירופה בשוק מוצרי החשמל לבית. ל-Beko פעילות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. המותג מתמחה בייצור מוצרי חשמל ביתיים בטכנולוגיה מתקדמת ובמחירים תחרותיים. לפי החברה, מוצריו משמשים למעלה מ-400 מיליון צרכנים ברחבי העולם. כתובת המשרדים החדשים: יצחק רבין 1, גלובל טאוורס (מגדל גלובל).

מקררים באולם התצוגה של בקו בפתח תקווה
מקררים באולם התצוגה של בקו בפתח תקווה
צילומים באדיבות: יהודה סובול ויח"צ BEKO

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading