זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

מי שמסתובב לאחרונה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה של קבוצת מליסרון מזהה תנועה ערה של קונים, שכבר מזה מספר שבועות ארוכים חזרו לשגרת את הבילויים והשופינג אחרי ההלם של ה-7 באוקטובר. לאחרונה קיבלנו לא מעט פניות למערכת מלקוחות של הקניון שתהו מתי יפתחו הסניפים של זארה, סופר פארם, מקדונלדס והכי מסקרן מהם – ויקטוריה'ס סיקרט, מותג ההלבשה התחתונה.

ביררנו, ויש לנו כמה תשובות מעניינות.

סופר-פארם מימין וויקטוריה'ס סיקרט - הקניון הגדול פתח תקווה - עדיין סגורים.

בובות ראווה לבושות כבר יש - מחכים לפתיחה של ויקטוריה

נתחיל במותג שהוא, כאמור, הכי מסקרן מבין הארבעה. בניגוד לשלושה האחרים, שסגורים לרגל שיפוצים, מי שביקר בסניף וירטוריה'ס סיקרט, שנמצא בקומה הראשונה – יגלה שהשיפוץ הסתיים, קיר הגבס הוסר – ואפשר אפילו לראות את המוצרים ואף את התחתונים והחזיות, אותן לבשות בובות הראווה שבפנים. דווקא הוא הכי מוכן לפתיחה. אז למה מחכים? כמו בהרבה מקרים – פוליטיקה.

לפי גורמים המעורים בענף, מסתבר שהחנות עדיין לא נפתחת עקב החלטה שהתקבלה בגלל לחץ ערבי על הנהלת ויקטוריה'ס סיקרט הבינלאומית, כפי שקרה עם מותגים בינלאומיים אחרים, שטרם פתחו סניפים חדשים בישראל, מחשש לחרם במדינות הערביות בהן יש סניפים של המותג. לפי הגורם, מדובר בהנחיה מלמעלה וכי החנות הראשונה של המותג בישראל, בקניון הגדול פתח תקווה, כבר הייתה נפתחת לפני מספר חודשים, לולא המלחמה.

אינטרס לפתוח כמה שיותר מוקדם

חובבות ויקטוריה יאלצו לחכות עד שהחנות בקניון הגדול פתח תקווה תיפתח. כמה זמן? בסניף הפתח תקוואי ערוכים לפתיחה – אבל ייתכן, שעד שהמלחמה לא תיפסק, ימשיך יהיה לא נעים לראות את החנות סגורה. חברת דלתא, המייבאת הבלעדית של המותג מתכננת לפתוח בשנתיים הקרובות עוד 11 חנויות למותג הבינלאומי, כששטח כל חנות הוא כ-350 מ"ר בהשקעה של כ־4 מיליון שקל לחנות. מכאן ברור, כי האינטרס של דלתא, וגם כמובן של קבוצת מליסרון, בעלת הקניון – הוא החנות תיפתח כמה שיותר מהר.

 

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה - הצצה מבפנים
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה - הצצה מבפנים

הערכה: בפסח מקדונלד'ס וסופר-פארם כבר יהיו פתוחים

לגבי שלושת המותגים האחרים – הדברים מעט יותר ברורים. למה הסניפים בשיפוצים? נסביר. הסניף של מקדונלד'ס (כשר) במתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה, הוא סניף ותיק מימיו הראשונים של הקניון, שזקוק לחידוש ושיפוץ המטבח. לזה יש להוסיף שגם הוא נפגע בשריפה שהתרחשה במקום לפני כשנה וחצי (אוגוסט, 2022). ההערכות מדברות על כך שהוא ייפתח לפני פסח 2024.

מקדונלדס, זארה וסופר-פארם - השבוע בקניון הגדול פתח תקווה. מחכים לפתיחה
מקדונלדס, זארה וסופר-פארם - השבוע בקניון הגדול פתח תקווה. מחכים לפתיחה

ומה לגבי זארה וסופר-פארם? לאור הביקוש הרב שהיה לחנות המצליחה של זארה בקניון הגדול פתח תקווה, החליטו ברשת האופנה הספרדית הבינלאומית, להרחיב אותה בעוד כ-1000 מ"ר, על חשבון השטח של סופר פארם, שהיה צמוד אליה – שניהם בקומה התחתונה (P2). סופר פארם לא הקטינו את השטח, רק עברו מקום – היכן שהייתה חנות ביוטי-קר – גם כן בקומה התחתונה של הקניון הגדול.

האינטרס העסקי של קבוצת מליסרון, בעלת הקניון, וגם של לקוחות החנויות ומבקרי הקניון – הוא שסניפים הענק, החולשים על שטח מסחרי רב – ייפתחו בהקדם האפשרי. אך כמו כל דבר, במקום הלא-צפוי בו אנחנו חיים (זוכרים שלפני שלושה חודשים שמחנו שהקניון הגדול סופסוף נפתח במוצ"ש?) – השליטה היא לא תמיד בידי בעלי העסקים.

עוד ב-חנויות

פוקס הום פתח תקווה ארקפה פתח תקווה

סניף פוקס הום (FOX HOME) פתח תקווה נסגר. במקומו – סניף של איקאה מטבחים

הסניף הפתח תקוואי של קבוצת פוקס-ויזל, שנפתח לפני שלוש שנים, במיקום הכי מרכזי בעיר בצומת רבין-ז'בוטינסקי-דיין מתחת למגדלי גלובל, סגר את שעריו לפני שבוע ופינה את מקומו לסניף של המותג השבדי. לפי הידוע, הסיבה לסגירה היא חוסר ההצלחה של הסניף, שלמרות הלוקיישן האטרקטיבי ולמרות שיתוף הפעולה עם ארקפה, בית הקפה שהוכנס לתוך הלנות – הוא לא משך אליו מספיק לקוחות.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading