פוד אפיל פתח תקווה FOOD APPEAL

רשת Food Appeal (פוד אפיל) פתחה סניף בקניון הכיכר. גם לסירים ומחבתות יש סטייל

רשת מוצרי המטבח היוקרתית פתחה בימים האחרונים, בלי הרבה רעש, את הסניף החדש והראשון שלה בפתח תקווה. לצד מבצעים אטרקטיביים לקראת ליל הסדר (במיוחד לכל מי שרוצה להשוויץ בסט החדש), גילינו שאפילו סיר יכול להיות שווה כמעט 900 ש"ח. אייל שרון, מנכ"ל הרשת: "אני נרגש מאוד לפתוח סניף בעיר בה אני גר ולהביא חווית קניה לחובבי הבישול הביתי".

בימים שכל אחד רוצה להיות "מאסטר שף", טרנד חנויות היוקרה של מוצרי המטבח תופס תאוצה בארץ ולכן לא מפתיע לגלות שהביקוש הוא ער גם בפתח תקווה, כמו שמעידים בסניף החדש של "פוד אפיל", שנפתח על הכיכר ברח' העצמאות. ואכן, בביקור במקום, שבועיים לפני הפסח, גילינו תנועה יחסית ערה, למקום שנפתח בשקט, אם אתם לא מחשיבים את שלטי הפרסום שנחשפו היום בכביש רבין.

צפו בביקור במקום (30.3.22)

בסניף המעוצב לעילא הושקעו יותר מ-300 אלף שקלים, למרות שהוא קטן יחסית לסניפים אחרים של הרשת. המוכרת במקום סיפרה לנו על כך שרוב הלקוחות בחנות מן הסתם מגיעים מהאיזור, כשברדיוס הליכה השכונות המבוססות של כפר גנים ונווה עוז. בחנות אפשר למצוא אביזרי בישול ואפייה של מותגים מובילים ומוכרים (לפחות לשפים שבינינו…), מערכות סכו"ם יוקרתיות, סכיני שף איכותיים וגדולים, קערות ערבוב, מסחטות מיץ וגם כלי אחסון בטכנולוגיית TWIST ואפילו פחי אשפה מעוצבים.

המחירים, מן הסתם, לא זולים. טוב, זה לא המשביר לצרכן, כשהמוצר היקר ביותר שראינו הוא סיר ענק של שפים ומאיכות גבוהה. מה שכן יכול להקל על הכיס הם המבצעים הקבועים שיש במקום, שחלקם תקפים עד חג הפסח. "אני נרגש מאוד לפתוח סניף בפתח תקווה, העיר בה אני גר", אומר אייל שרון, מנכ"ל החברה. "גאה להביא לעיר חווית קניה עם ניחוח צרפתי לחובבי הבישול הביתי. סניף פתח תקווה הוא חלק מהתרחבות חברת "פוד אפיל" בכל רחבי הארץ".

פוד אפיל (FOOD APPEAL) פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading