אירוע ווליום בפארק פתח תקווה

מחממים את הקיץ: שלום חנוך, שרית חדד ועדן בן זקן צפויים להופיע בפארק הגדול

העירייה מסרה את לו"ז ההופעות הצפוי לאירוע "ווליום בפארק" – סופסוף בלי הגבלות ובלי מסיכות (עד הודעה חדשה). האירוע יתקיים בין ה-12 ל-14 ליולי (ימים שלישי, רביעי וחמישי), כשהשעות 16:30-19:30 יוקדשו (חינם) לילדים ומשפחות וב-20:30 פתיחת שערים להופעות הזמרים (ב-30 ש"ח לכרטיס). גרינברג במסר לקראת הקיץ: "מקלים על ההורים".  

בפתח תקווה מדברים כל הזמן להביא את פארק הירקון לפתח תקווה. אז עד שזה באמת יקרה פיסית, בינתיים מסתפקים בהופעות ענק, כמעט כמו אצל התל אביבים (רק הרבה יותר בזול ועם פחות כאב כיס). הציפייה היא שלהופעות יגיעו במצטבר 30 אלף תושבים (בממוצע רבבה להופעה). רכישת הכרטיסים להופעות כרגע היא רק בהיכל התרבות (כן, פיזית, בלי אונליין כרגע), אולי כדי למנוע מקהל חוץ-עירי להיכנס להופעה.

הפארק הגדול בפתח תקווה מצפים ל-10 צופים בכל הופעה. צילום: דורון בן אפרים
הפארק הגדול בפתח תקווה מצפים ל-10 צופים בכל הופעה. צילום: דורון בן אפרים

האירועים ייפתחו ביום שלישי (ה-12 לחודש) עם הפנינג משפחות עם ילדים בין השעות 16:30-19:30. בעירייה מבטיחים סדנאות יצירה, לונה פארק ומתחם ג'ימבורי לקטנטנים, דוכנים, פינת בועות סבון, ופעילות בנושא מיחזור עם האגף לאיכות הסביבה. 

האטרקציה לדור הצעיר לבטח תהיה הופעה של קופיקו, כוכב הילדים. היום יסתיים ב-21:00 מופע של שרית חדד (כאמור, בעלות 30 שקלים). יש לציין, שהפארק ייסגר בימי האירוע בין השעות 19:30 ל-20:30 על מנת לפנות את נכנסי החינם, להתארגן למופע ולהכניס את רוכשי הכרטיסים להופעות.

הופעה של משפחת ספיר במעלה אדומים. מחכים בפתח תקווה

 

ביום רביעי 13.7 יתקיים בין השעות 16:30-19:30, הפנינג דומה ליום הקודם, אבל הפעם האטרקציה לילדים תהיה מופע של משפחת ספיר, אולי המשפחה עם הכי הרבה צפיות ב-YOUTUBE. בשעה 21:30 תעלה להופעה עדן בן זקן, וגם אליה יהיה אפשר להיכנס בעלות סמלית של 30 ש"ח לכרטיס. 

את אירוע "ווליום בפארק" יחתום לא פחות מאשר שלום חנוך, ששמו כבר מובטח בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית. הוא יעלה לבמה בשעה 20:30 וגם למופע שלו הכרטיס אחיד: 30 ש"ח בלבד. "שפע האירועים יאפשרו בילויים לאורך כל ימות השבוע, ללא עלות או במחירים סמליים וזאת כדי להקל על ההורים" מסר ראש העיר, רמי גרינברג. האירוע הוא בהפקת אגף אירועים, תרבות ופנאי ובשיתוף מפעל הפיס. 

שלום חנוך בהופעה בלייב פארק לפני 9 חודשים

הדיירים במגדלי הענק של נווה גן - יוכלו לצפות בהופעות מהחלון. לקנא. צילום: שי בן סניור
הדיירים במגדלי הענק של נווה גן - יוכלו לצפות בהופעות מהחלון. לקנא. צילום: שי בן סניור
צילומים שלום חנוך, עדן בן זקן ושרית חדד: קרדיט לאורית פניני, יריב פיין וערן לוי (בהתאמה)

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading