זד מרקט בגיסין - יום הפתיחה ללקוחות

צפו: מתחם הקניות הענק זד מרקט ב-GISS-IN פתח תקווה נפתח ללקוחות בטקס חגיגי

בשעה טובה ולאחר ציפייה ממושכת, הסופר רחב המימדים, הכולל "שוק איכרים", קצביה, מעדנייה, בית קפה, גלידריה, מאפיה, פיצוחיה ואפילו חנות סלולר פתח את שעריו באירוע שכלל כמובן רב שקבע את המזוזה בכניסה. האירוע התקיים בזמן שהלקוחות הראשונים כבר מילאו עגלות ועשו את דרכם לקופות החדישות. אייל זכריה, מבעלי הרשת: "מביאים חווית קניות אירופאית לפתח תקווה".

את ההקמה של מתחם Giss-In על רח' גיסין בשכונת אם המושבות, ליווינו בסדרת כתבות, החל מהשלבים ההתחלתיים של הבנייה, דרך פרסום בלעדי של המותגים שייכנסו אליו ועד לפתיחת שעריהם ללקוחות. אז לאחר B-FRESH, בית הפנקייק, אניס, אופטיקה בורוכוב ופיצוחי המושבה, הגיע היום תורו של הסופר "זד מרקט" (Z-MARKET), שהוא, למעשה, בית העסק המרכזי של המתחם.

צפו באירוע הפתיחה של זד מרקט (Z MARKET)

המתחם, המשתרע על שטח של כ-1700 מ"ר, הוקם בהשקעה של כ-8 מיליון ש"ח, על ידי צמד השותפים אייל זכריה (שבבעלותו יותר ממחצית מרכז Giss-In) וצחי דוד, צמד חברים המשתפים פעולה בעסקים כבר מספר שנים. הקונספט לקוח ממתחמי קניות דומים באירופה, כשהלקוחות יכולים לשלם עבור כל הרכישות של המתחם – באותה קופה. 

בעלי הרשת מצפים למאות לקוחות ביום ולאלפי לקוחות בסופי שבוע ובונים על מחזור מכירות של עשרות מליונים בחודש. שעות הפתיחה צפויות להיות בין 6 וחצי בבוקר ל-11 בלילה בימי חול ועד כניסת השבת בימי שישי. לפי הדרישה וההתלהבות של התושבים, יחליטו אם לפתוח את המתחם גם במוצאי שבת. המתחם הוא כשר ויהיה סגור בשבתות.

זכריה, שנראה נרגש באירוע, לאחר חודשים ארוכים של ציפייה, אמר לפתח תקווה NEWS: "אני מזמין את כל תושבי פתח תקווה לחוות את חווית הקנייה שלנו", אמר. "השקענו מאמצים רבים ומחשבה בתכנון של מתחם קניות עם קונספט שלא קיים בעיר. שוק מקורה עם מיזוג וחניה". לזכריה עוד מצפה פרויקט לא קטן נוסף, לקראת פתיחת הסניף השני של "זד מרקט", במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי. 

חוץ מהסופר, הכולל מצרכים רגילים ושוק האיכרים, גולת כותרת של המתחם הוא הסניף של "הקצבים מירושלים", חנות בשר ענקית, השייכת לרשת של 10 סניפים, שתתחרה על ליבם של חובבי המנגלים מפתח תקווה, שאינה משופעת בקצביות. "אנחנו מביאים את הבשר הכי איכותי שקיים היום בשוק", ציין בפנינו דוד מלכה, המנכ"ל והבעלים של הרשת. "הקצבים שלנו יודעים גם לבשל וגם לעשות על האש".

חנות הסלולר שתפתח במתחם
חנות הסלולר שתפתח במתחם
מבחר ירקות טריים ב-Z מרקט

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading