
עו”ד אורי אהד ועו”ד איתי שונשיין חנכו משרד חדש בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)
אמש (25.6) נחנכו המשרדים החדשים של חברי מועצת העיר בקומה ה-18 של מגדל C. אל האירוע הגיעו ראש העיר רמי גרינברג, צמרת לשכת עורכי הדין, בני משפחה ואנשי עסקים. השניים, שנבחרו על הטיקט החילוני-ליברלי, הבהירו: “נפעל למען מערך היסעים ומסחר בשבת”
