אופיר שדה

בית קפה השלושה פתח תקווה

מי רוצה לעבוד בבית הקפה החדש של פתח תקווה? בית הקפה “השלושה” מגייס צוות

מתחם “סטודיו נעים” החדש ברחוב ארלוזורוב, מול פארק יד לבנים, מתחדש בבית קפה מסקרן שייפתח ממש בקרוב. בימים אלו החל גיוס עובדים למקום, שמבטיח להביא “מטבח שמח, עונתי ויצירתי” לתושבי פתח תקווה. “אנחנו נמצאים בישורת האחרונה ובית הקפה צפוי להיפתח בסוף מאי, תחילת יוני”, סיפר לפתח תקווה NEWS, הבעלים אופיר סלע.

סטודיו נעים פתח תקווה

רשת ה-Wellness “סטודיו נעים” תפתח בקרוב סניף חדש בארלוזורוב 35 פתח תקווה

אם הכל יילך כמתוכנן, במהלך חודש ינואר ייפתח הסטודיו ברמת ורבר (מול קריית המוזיאונים ופארק יד לבנים) על שטח של 10 דונם במבנה היסטורי, שהיה פעם “חדר האוכל” מיתולוגי. בשלב הראשון, ייפתח במתחם חדר הכושר ואולמות הסטודיו ובשלב השני צפויים להיפתח ספא טיפולים חם-קר, סאונות, בית קפה, עגלות קפה ועוד.
“המטרה היא להפוך את המקום להיות בית של הקהילה”, מסרו מהרשת.

כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]