מוטי אביקיסר - מנהל רשת GANT ו- G-STAR בישראל

חדש בדן טאון: אופנת פרימיום דו-מותגית – GANT + G-START בחנות אחת

ביקרנו אתמול בחנות, שנפתחה רק השבוע וכוללת את שני מותגי האופנה הבינלאומיים. בהקמת החנות, שגודלה כ-200 מ"ר, הושקעו כמיליון שקל ואפשר למצוא בה פרטי לבוש מגווונים, בעיקר לגברים, אבל גם לנשים וילדים. בחנות בונים על אנשי ההייטק במתחם, שיחפשו אופנת קז'ואל, שתתאים להם למשרד ולפגישות עבודה. מוטי אביקיסר, מנהל הרשת: "נלביש את פתח תקווה". 

אל מתחם דן טאון, מקבוצת עמי בוטיק סנטר, שהעסקים בו צצים כפטריות אחרי השמש הקופחת של אוגוסט, הצטרף השבוע מותג חדש, או יותר נכון צמד של מותגים: מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR מבית אקסטרה ריטייל (מקבוצת רבוע כחול), של היזם מוטי בן משה.

חובבי המותגים מריחים חנות מהסוג הזה מקילומטרים, ריח בינלאומי, שדי מאפיין את המתחם שמכיל מותגים גלובליים כמו דקטלון, שכבר נפתח והמסעדה האיטלקית המדוברת EATALYA (שייפתח רק לקראת ינואר).

צפו בביקור בחנות G-STAR ו-GANT ב"דן טאון" פתח תקווה

אין תחליף לפיזי

החנות אמורה לשרת (כמו רוב העסקים בדן טאון), בעיקר את 15 אלף העובדים ועוד אלפי מבקרים, שאמורים לפקוד מדי יום את ב.ס.ר סיטי, מתחם העסקים, ההולך ומתאכלס. בחנות פגשנו את מוטי אביקיסר, מנהל המותגים בישראל, שהראה לנו את הסחורה החדשה, שהוא מקווה שתלביש הרבה פתח תקוואים. "יש לנו חנויות שהם או גאנט או ג'י-סטאר. זאת החנות היחיה שמשלבת את 2 המותגים", הוא מספר על הרשת, שהסניף הפתח תקוואי, הוא ה-8 שלה במספר. 

בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים, שנמצאים גם באתרי הבית הישראלים של המותגים וניתנים לרכישה אונליין, אבל אביקיסר, מצפה שהחנות הפיזית תוציא את האנשים מהמחשב, כדי שיחושו (וגם ימדדו) את המותגים, כי לזה אין תחליף. המוצרים בעיקר ממוקדים לאופנת גברים (חולצות פולו/T/מכופתרות, מכנסי יציאה, כובעים ועוד) וגם ג'ינסים איכותיים ומעוצבים של המותג G-STAR RAW.

הג'ינסים של מותג G-STAR RAW
הג'ינסים של מותג G-STAR RAW

1+1, לא כולל ג'ינסים

בגזרת הנשים והילדים, שפחות מוכרת עובר מותגים אלה, גם כן יש מבחר יפה של מוצרים איכותיים כמו חולצות אלגנטיות, שמלות וחצאיות, גי'נסים קצרים וארוכים וגם אקססוריז וגרביים לנשים וכן קולקציית קיץ מרעננת של בגדי ילדים, בגדי תינוקות, בגדי ים והלבשה תחתונה.

המחירים, מן הסתם, הם לא של התחנה המרכזית ואם ניקח את הג'ינסים כמדד, נמצא שם מחירים הנעים בין 250 ל-500 ש"ח ב-GANT ובין 250 ל-2500 ש"ח לג'ינס של G-STAR RAW.בחנות מבליטים את המבצע של 1+1 (קנה אחד והזול בחינם), שתקף לכל מוצרי קולקציית הקיץ ואינו כולל את הג'ינסים היוקרתיים של G-STAR.

"אנחנו בונים על הלוקיישן של דן טאון", אומר אביקיסר. "יש פה קהל גדול של עובדי משרדים, שיחפשו כאן אופנה וביגוד איכותיים, שיכול לשמש אותם לפגישות עבודה ולפגישות עסקים. הבגדים שלנו קורצים לאנשי הייטק, לנשים שמחפשות בגד לעבודה, אבל גם לפנאי. אני קורא לאנשים לבקר בחנות. המטרה שלנו היא להלביש את פתח תקווה במותגים שלנו".

פונים גם לנשים - GANT + G-STAR
פונים גם לנשים - GANT + G-STAR
חנות GANT ו-GSTAR RAW בדן טאון פתח תקווה
חנות GANT ו-GSTAR RAW בדן טאון פתח תקווה

GSTAR RAW ו-GANT פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading