מוטי אביקיסר - מנהל רשת GANT ו- G-STAR בישראל

חדש בדן טאון: אופנת פרימיום דו-מותגית – GANT + G-START בחנות אחת

ביקרנו אתמול בחנות, שנפתחה רק השבוע וכוללת את שני מותגי האופנה הבינלאומיים. בהקמת החנות, שגודלה כ-200 מ"ר, הושקעו כמיליון שקל ואפשר למצוא בה פרטי לבוש מגווונים, בעיקר לגברים, אבל גם לנשים וילדים. בחנות בונים על אנשי ההייטק במתחם, שיחפשו אופנת קז'ואל, שתתאים להם למשרד ולפגישות עבודה. מוטי אביקיסר, מנהל הרשת: "נלביש את פתח תקווה". 

אל מתחם דן טאון, מקבוצת עמי בוטיק סנטר, שהעסקים בו צצים כפטריות אחרי השמש הקופחת של אוגוסט, הצטרף השבוע מותג חדש, או יותר נכון צמד של מותגים: מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR מבית אקסטרה ריטייל (מקבוצת רבוע כחול), של היזם מוטי בן משה.

חובבי המותגים מריחים חנות מהסוג הזה מקילומטרים, ריח בינלאומי, שדי מאפיין את המתחם שמכיל מותגים גלובליים כמו דקטלון, שכבר נפתח והמסעדה האיטלקית המדוברת EATALYA (שייפתח רק לקראת ינואר).

צפו בביקור בחנות G-STAR ו-GANT ב"דן טאון" פתח תקווה

אין תחליף לפיזי

החנות אמורה לשרת (כמו רוב העסקים בדן טאון), בעיקר את 15 אלף העובדים ועוד אלפי מבקרים, שאמורים לפקוד מדי יום את ב.ס.ר סיטי, מתחם העסקים, ההולך ומתאכלס. בחנות פגשנו את מוטי אביקיסר, מנהל המותגים בישראל, שהראה לנו את הסחורה החדשה, שהוא מקווה שתלביש הרבה פתח תקוואים. "יש לנו חנויות שהם או גאנט או ג'י-סטאר. זאת החנות היחיה שמשלבת את 2 המותגים", הוא מספר על הרשת, שהסניף הפתח תקוואי, הוא ה-8 שלה במספר. 

בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים, שנמצאים גם באתרי הבית הישראלים של המותגים וניתנים לרכישה אונליין, אבל אביקיסר, מצפה שהחנות הפיזית תוציא את האנשים מהמחשב, כדי שיחושו (וגם ימדדו) את המותגים, כי לזה אין תחליף. המוצרים בעיקר ממוקדים לאופנת גברים (חולצות פולו/T/מכופתרות, מכנסי יציאה, כובעים ועוד) וגם ג'ינסים איכותיים ומעוצבים של המותג G-STAR RAW.

הג'ינסים של מותג G-STAR RAW
הג'ינסים של מותג G-STAR RAW

1+1, לא כולל ג'ינסים

בגזרת הנשים והילדים, שפחות מוכרת עובר מותגים אלה, גם כן יש מבחר יפה של מוצרים איכותיים כמו חולצות אלגנטיות, שמלות וחצאיות, גי'נסים קצרים וארוכים וגם אקססוריז וגרביים לנשים וכן קולקציית קיץ מרעננת של בגדי ילדים, בגדי תינוקות, בגדי ים והלבשה תחתונה.

המחירים, מן הסתם, הם לא של התחנה המרכזית ואם ניקח את הג'ינסים כמדד, נמצא שם מחירים הנעים בין 250 ל-500 ש"ח ב-GANT ובין 250 ל-2500 ש"ח לג'ינס של G-STAR RAW.בחנות מבליטים את המבצע של 1+1 (קנה אחד והזול בחינם), שתקף לכל מוצרי קולקציית הקיץ ואינו כולל את הג'ינסים היוקרתיים של G-STAR.

"אנחנו בונים על הלוקיישן של דן טאון", אומר אביקיסר. "יש פה קהל גדול של עובדי משרדים, שיחפשו כאן אופנה וביגוד איכותיים, שיכול לשמש אותם לפגישות עבודה ולפגישות עסקים. הבגדים שלנו קורצים לאנשי הייטק, לנשים שמחפשות בגד לעבודה, אבל גם לפנאי. אני קורא לאנשים לבקר בחנות. המטרה שלנו היא להלביש את פתח תקווה במותגים שלנו".

פונים גם לנשים - GANT + G-STAR
פונים גם לנשים - GANT + G-STAR
חנות GANT ו-GSTAR RAW בדן טאון פתח תקווה
חנות GANT ו-GSTAR RAW בדן טאון פתח תקווה

GSTAR RAW ו-GANT פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »