קרקס פלורנטין פתח תקווה בכיכובם של בן זיני ורינת גבאי

צפו: בן זיני לתושבי פתח תקווה – מחכה לכם בקרקס פלורנטין שייפתח ביום חמישי

אם יש משהו שיכול להעלות חיוך בימים אלה על פניהם של תושבי פתח תקווה, ובעיקר הצעירים שבהם, זה אולי מופע קרקס קייצי. ביקרנו היום באוהל הקרקס, מול האצטדיון, סמוך לצומת העיפרון, שם נעשו הכנות קדחתניות, שכללו חזרות אחרונות עם זיני ורינת גבאי שתופיע איתו והמשך הקמת התשתית של דרכי גישה לאוהל ולוגיסטיקה. בתכנון: כ-40 מופעים עד סוף אוגוסט וכ-20 אלף צופים בטוטאל.

מי שעובר עם האוטו בימים אלה בדרך שלמה שמלצר (ותאמינו לנו שיש הרבה כאלה) ומסיט את מבטו דרומה, לא יכול שלא לשים לב שני אוהלי הקרקס, שנבנו בצד הדרך. מדובר בקרקס פלורנטין, שעובר לפתח תקווה (לרח' המפלסים), לאחר שנים בהם שהה בכפר הירוק. שם המופע הוא "שכחו אותי בקרקס" וחוץ מצמד כוכבי הילדים שינחו את המופע הוא גם יכלול אמני קרקס מכל רחבי העולם. בהחלט אופציה אטרקטיבית לימי החופשה האחרונים.

צפו: תמונות מהשטח עם ההכנות לקראת המופע

8000 מתוך 20 אלף כרטיסים כבר נמכרו

לפי התכנון, עד סוף אוגוסט, הקרקס של זיני וגבאי יכלול לא פחות מ-20 הופעות בימים שנותרו לאוגוסט, כולל ימים עמוסים שיכללו ארבעה מופעים ביום (לוח המופעים מצורף). עלות כרטיס "רגיל" ללא הנחה של שת"פים מסחריים, קופונים או ועדי עובדים יתחיל ב-99 ש"ח למקומות הלא-מסומנים ועד ל-119 ש"ח למקומות המסומנים. תפוסה מלאה בכל מופע תעמוד על כ-800 צופים.

מביקור במקום עולה כי יש עוד עבודה רבה מבחינה תשתיתית וסלילת דרכי גישה, אבל מפיקי המופע סמוכים ובטוחים כי העבודות יושלמו במהרה, כך שהקרקס יוכל לקלוט את ראשוני מבקריו במופע הפתיחה, שצפוי להיערך ביום חמישי בשעה 12:15. לדברי המארגנים, נמכרו כבר כ-8000 כרטיסים, מתוך כ-20 אלף שיוצאו למכירה. אורך כל מופע – שעה וחצי. 

כיאה לכל קרקס שמכבד את עצמו, לצד האוהל המרכזי, הוקם אוהל נוסף, שם יוקמו דוכני מזון רבים מסוגים מגוונים, שיתנו "טעם" נוסף למופע (וכנראה גם חור בכיף נוסף להורים). מארגני הקרקס מבקשים לרכוש את הכרטיסים אונליין ולהימנע מלהגיע למקום ללא כרטיס. ממליצים לחנות בחניות של אצטדיון "שלמה ביטוח", או סמוך לאוהלים ברח' המפלסים.

הכנות אחרונות באוהל של קרקס פלורנטין
הכנות אחרונות באוהל של קרקס פלורנטין פתח תקווה (תמונה מהקיץ)

בתכנון: בית ספר לקרקס

המארגנים מקווים שזיני, שהוא כבר הרבה יותר מסתם כוכב רשת וגבאי, שעבור חלק גדול של ההורים שיגיעו למופע, היא הייתה עבורם גם כוכבת ילדים, ימשכו את הקהל למופע, מעבר לכך שלדבריהם מדובר בקרקס אקסטרים שטרם נראה בארץ, עם תלבושות מרהיבות והכל בליווי מערכות מולטי מדיה מתקדמות. מחוץ למופע צפויים להקים מתחם מתנפחי ענק, מתחם נינג'ה לבוגרים וסדנאות קרקס פתוחות לקהל הרחב. הכניסה למתחמים אלה היא ללא תוספת תשלום.   

עדיין מרחף סימן שאלה כלשהו, סביב המופעים, שצפויים להתקיים בשתי השבתות (ב-20.8 וב-27.8). מקורבים אישרו כי ישנן חילוקי דעות בנושא, מטעמי שמירת השבת. במשכנו הקודם של קרקס פלורנטין בכפר הירוק (רמת השרון), הוא שימש גם כמרכז חוגים, קייטנות ובית ספר מצליח לקרקס, עם קהל רב שהגיע בעיקר מתושבי הסביבה. לפי מה שנמסר מהעירייה, אחרי שמופעי הקיץ יסתיימו, בתכנון הוא לקיים בחסות מקפ"ת של העירייה באוהלים חוגי קרקס, להטוטנות ואקרובטיקה לטובת ילדי העיר והסביבה.

בן זיני קורא לתושבי פתח תקווה להגיע למופע

מועדי המופעים

מועדי המופעים של קרקס פלורנטין
מועדי המופעים של קרקס פלורנטין פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading