וולט מרקט פתח תקווה

צפו בביקור: וולט מרקט (WOLT MARKET) פתחו סניף "סופר אונליין" חדש בפתח תקווה

אין לכם מה להגיע פיזית אל הסניף, (אלא אם כן, אתם אחד ממאות השליחים של וולט שמסתובבים בעיר), אבל רשת המשלוחים הפינית הבינלאומית מאפשרת לכם לעשות הזמנה של (כמעט) כל המצרכים שתמצאו בסופרים ה"מסורתיים". קפצנו לביקור בסניף ומצאנו אפילו קראנץ' פיסטוק! הדר כהן, מ.התרחבויות בחברה: "מקבלים מאות הזמנות".

אם חשבתם שוולט (WOLT) זה רק משלוחים ממסעדות, תחשבו מסלול מחדש. הרשת, ששינתה את קונספט הצרכנות העולמי, חודרת לישראל גם לתחום ה"סופרים". שלושה חודשים אחרי שהשיקה את החנות בנווה צדק, נפתח גם הסניף הפתח תקוואי של WOLT MARKET, שנפתח בתחילת החודש ברח' מוטה גור 5 (מול הקניון הגדול). במקום גילינו כעשרה עובדים, שאוספים הזמנות, מלקטים ואורזים במרץ את המצרכים, להם כבר המתינו שליחים בפתח.

צפו בביקור - וולט מרקט פתח תקווה

3000 מוצרים - הזמנות עד חצות

בסניף גם מצאנו את הדר כהן, מנהל ההתרחבויות ב-WOLT מרקט ישראל, שסיפר לנו שהסופר החדש תופס תאוצה. "אנחנו כבר מקבלים מאות הזמנות היום. פתחנו בלוקיישן מצוין. ליד המשרדים של ב.ס.ר סיטי והשכונות החדשות כמו אם המושבות". גם מערכת פתח תקווה NEWS, שנמצאת בסביבה, הזמינה מצרכים בשבוע שעבר. למרות שאנחנו קרובים, הופתענו שההזמנה (של כ-10 מצרכים), הגיעו תוך רבע שעה.

יש לציין כי מי שרוצה להזמין מוולט מארקט, יכול לעשות את זה כמובן רק באתר או באפליקציה. בדיוק כמו שמזמינים משלוח ממסעדה. לעיתים אין התאמה מלאה בין הצרכים המעודכנים באתר לבין המלאי שיש בסניף. במקרה כזה, מתקשרים ללקוח ומעדכנים אותו. לדברי העובדים במקום, זה קורה לעיתים רחוקות. "דואגים שהמלאי יהיה מעודכן כמו באתר", הם אומרים.

החנות תפעל מ- 8 בבוקר עד חצות ומציעה מגוון של 3,000 מוצרים. המהלך מגיע כחלק מצמיחת קטגוריית הסופרים באפליקציית Wolt, בה פועלים כיום שחקנים מובילים כמו ויקטורי, רמי לוי בשכונה וYellow. המשלוחים יגיעו לכל שכונות העיר פתח תקווה וגם לגבעת השלושה, כפר סירקין, גבעת שמואל, קריית אונו וגני תקווה.

אורזים משלוחים - וולט מרקט פתח תקווה
אורזים משלוחים - וולט מרקט פתח תקווה

מחפשים עובדים ויש קראנץ' פיסטוק

בסניף מצאנו מוצרי מזון בסיסיים, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי, אלכוהול, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד. בנוסף, ניתן להזמין ב Wolt Market מגוון מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים וכן קטגוריה ייעודית שתיתן מענה לעולמות המזון האורגני והבריא. הופתענו לגלות בסניף אפילו את הלהיט של הקיץ, ארטיק קראנץ' פיסטוק (ב-9.90 ש"ח), מצרך, שקשה מאוד למצוא בסופרים אחרים. 

דמי המשלוח יהיו זהים לאלה שבאפליקציית Wolt כיום, הנמוכים משמעותית מאלה שברשתות הסופר. בנוסף, יתאפשר איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה מראש דרך האפליקציה. חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי המכולת ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. 

הקטגוריה כוללת בין היתר את הרשתות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, פרשמרקט, וyellow, בפריסה ארצית רחבה, בפתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, ירושלים ועוד. בוולט מציינים כי סניפים נוספים של כל רשתות הסופר, בהן גם Wolt Market, צפויים להיפתח בהמשך השנה. בנוסף הם מציינים כי את המצרכים הם קונים מהיצרנים ומהיבואנים ולא מרשתות אחרות. 

ומה עם עובדים?

"אנחנו מחפשים לחנות בפתח תקווה עובדים בכל התפקידים", מציין כהן. "מלקטים, מנהלי משמרת ומנהלי חנות. אפשר להיכנס לאתר החברה ולהגיש קורות חיים".

מלקטים בוולט מרקט פתח תקווה
מלקטים בוולט מרקט פתח תקווה

וולט מרקט פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading