וולט מרקט פתח תקווה

צפו בביקור: וולט מרקט (WOLT MARKET) פתחו סניף "סופר אונליין" חדש בפתח תקווה

אין לכם מה להגיע פיזית אל הסניף, (אלא אם כן, אתם אחד ממאות השליחים של וולט שמסתובבים בעיר), אבל רשת המשלוחים הפינית הבינלאומית מאפשרת לכם לעשות הזמנה של (כמעט) כל המצרכים שתמצאו בסופרים ה"מסורתיים". קפצנו לביקור בסניף ומצאנו אפילו קראנץ' פיסטוק! הדר כהן, מ.התרחבויות בחברה: "מקבלים מאות הזמנות".

אם חשבתם שוולט (WOLT) זה רק משלוחים ממסעדות, תחשבו מסלול מחדש. הרשת, ששינתה את קונספט הצרכנות העולמי, חודרת לישראל גם לתחום ה"סופרים". שלושה חודשים אחרי שהשיקה את החנות בנווה צדק, נפתח גם הסניף הפתח תקוואי של WOLT MARKET, שנפתח בתחילת החודש ברח' מוטה גור 5 (מול הקניון הגדול). במקום גילינו כעשרה עובדים, שאוספים הזמנות, מלקטים ואורזים במרץ את המצרכים, להם כבר המתינו שליחים בפתח.

צפו בביקור - וולט מרקט פתח תקווה

3000 מוצרים - הזמנות עד חצות

בסניף גם מצאנו את הדר כהן, מנהל ההתרחבויות ב-WOLT מרקט ישראל, שסיפר לנו שהסופר החדש תופס תאוצה. "אנחנו כבר מקבלים מאות הזמנות היום. פתחנו בלוקיישן מצוין. ליד המשרדים של ב.ס.ר סיטי והשכונות החדשות כמו אם המושבות". גם מערכת פתח תקווה NEWS, שנמצאת בסביבה, הזמינה מצרכים בשבוע שעבר. למרות שאנחנו קרובים, הופתענו שההזמנה (של כ-10 מצרכים), הגיעו תוך רבע שעה.

יש לציין כי מי שרוצה להזמין מוולט מארקט, יכול לעשות את זה כמובן רק באתר או באפליקציה. בדיוק כמו שמזמינים משלוח ממסעדה. לעיתים אין התאמה מלאה בין הצרכים המעודכנים באתר לבין המלאי שיש בסניף. במקרה כזה, מתקשרים ללקוח ומעדכנים אותו. לדברי העובדים במקום, זה קורה לעיתים רחוקות. "דואגים שהמלאי יהיה מעודכן כמו באתר", הם אומרים.

החנות תפעל מ- 8 בבוקר עד חצות ומציעה מגוון של 3,000 מוצרים. המהלך מגיע כחלק מצמיחת קטגוריית הסופרים באפליקציית Wolt, בה פועלים כיום שחקנים מובילים כמו ויקטורי, רמי לוי בשכונה וYellow. המשלוחים יגיעו לכל שכונות העיר פתח תקווה וגם לגבעת השלושה, כפר סירקין, גבעת שמואל, קריית אונו וגני תקווה.

אורזים משלוחים - וולט מרקט פתח תקווה
אורזים משלוחים - וולט מרקט פתח תקווה

מחפשים עובדים ויש קראנץ' פיסטוק

בסניף מצאנו מוצרי מזון בסיסיים, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי, אלכוהול, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד. בנוסף, ניתן להזמין ב Wolt Market מגוון מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים וכן קטגוריה ייעודית שתיתן מענה לעולמות המזון האורגני והבריא. הופתענו לגלות בסניף אפילו את הלהיט של הקיץ, ארטיק קראנץ' פיסטוק (ב-9.90 ש"ח), מצרך, שקשה מאוד למצוא בסופרים אחרים. 

דמי המשלוח יהיו זהים לאלה שבאפליקציית Wolt כיום, הנמוכים משמעותית מאלה שברשתות הסופר. בנוסף, יתאפשר איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה מראש דרך האפליקציה. חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי המכולת ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. 

הקטגוריה כוללת בין היתר את הרשתות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, פרשמרקט, וyellow, בפריסה ארצית רחבה, בפתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, ירושלים ועוד. בוולט מציינים כי סניפים נוספים של כל רשתות הסופר, בהן גם Wolt Market, צפויים להיפתח בהמשך השנה. בנוסף הם מציינים כי את המצרכים הם קונים מהיצרנים ומהיבואנים ולא מרשתות אחרות. 

ומה עם עובדים?

"אנחנו מחפשים לחנות בפתח תקווה עובדים בכל התפקידים", מציין כהן. "מלקטים, מנהלי משמרת ומנהלי חנות. אפשר להיכנס לאתר החברה ולהגיש קורות חיים".

מלקטים בוולט מרקט פתח תקווה
מלקטים בוולט מרקט פתח תקווה

וולט מרקט פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »