מסיבת סיום קיץ בפתח תקווה

כ-8000 תושבים הגיעו לחגוג את סיום החופש במסיבות ענק באצטדיון "שלמה ביטוח"

אלפי הורים וילדים חתמו את אוגוסט המתיש בשני מופעים (ב-10:00 וב-15:00), בהשתתפות כוכבי הילדים האולטימיטיביים – יובל המבולבל ודוד חיים. המופע כלל מסיבת ריקודים ענקית, שציינה 30 שנות קריירה של הצמד. בהפקה ציפו ל-20 אלף איש, אך כנראה עקב החום הכבד, רק כ-4000 הגיעו לכל מופע, שארגנה החברה לפיתוח פתח תקווה, יחד עם חברת ההפקה "חוגגים הפקות".

אחרי שבקיץ הזה ההורים תיזזו בכל אטרקציה אפשרית בארץ ובחול, הגיע היום אקורד הסיום, שבא בתזמון מושלם עם ההכרזה שאין שביתה והלימודים בפתח תקווה (ובכלל) צפויים להתקיים מחר רגיל בכל מוסדות החינוך. ההורים שהגיעו היום לאצטדיון צריכים לקבל מדליה, לאחר שחיכו לא מעט בתור, בחום החזק של סוף אוגוסט, אבל לדבריהם – זה היה שווה, לפחות בשביל ילדים.

ראש העיר רמי גרינברג עם כוכבי הילדים הדוד חיים, יובל המבולבל וטל מוסרי
ראש העיר רמי גרינברג עם כוכבי הילדים הדוד חיים, יובל המבולבל וטל מוסרי

שני האירועים התקיימו בשעות 10:00 ו- 15:00 וכללו מופע מרכזי, מסיבת ריקודים ענקית וחגיגת 30 שנות קריירה לצמד – יובל המבולבל ולדוד חיים. לחגיגה הצטרפו גם טל מוסרי ומשפחת אליהו, כשבמקביל התקיים הפנינג לילדים שכלל אטרקציות, דמויות שטח, מתנפחים עם מים ומגלשות מים, מתקני קליעה למטרה, עמדות משחק לכל המשפחה ועוד. מה שקצת פגם בחוויה, היה, איך לא, מזג האוויר.

"מהר מאוד התחיל להיות לנו חם", מספרת אורית אברהם, תושבת פתח תקווה ואחת האמהות שהגיעו למופע השני. "היו מקומות מוצלים לישיבה על הריצפה עם ממטרות מים כדי להקל על החום. המופע, שאמור היה להתחיל ב-15:00, התחיל באיחור של כ-50 דקות, להערכתי, כי לא נכנסו מספיק אנשים. סך הכל המופע היה נחמד מאוד, אבל לא נשארנו עד הסוף, כי היה ממש חם ומזיע. למרות זאת, הגדולה שלי נהנתה מאוד ואמרה שהיא רוצה לבוא עוד פעם".

ראש העיר, רמי גרינברג, כיבד את המופע בנוכחותו, במה שהייתה הופעתו הפומבית הראשונה עם קהל רב, מאז מעצרו בתחילת החודש. תושבי פתח תקווה רכשו כרטיסים בעלות של 30 ש"ח בלבד ואילו תושבים מחוץ לעיר נאלצו לרכוש כרטיס ב-89 ש"ח, או להתארגן על הנחות בוועדים השונים.

צילומים באדיבות: ניר סטולו

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »