רזילי RAZILI פתח תקווה בקניון הגדול

צפו: רזילי (RAZILI) פתחה סניף בקניון הגדול. "מביאים קונספט עיצובי חדש לפתח תקווה"

אל הרשימה הארוכה של מותגי האופנה עם חנויות במתחם המסחרי הכי גדול בעיר, הצטרף שם חדש. רשת חנויות בגדי המעצבים הבוטיקית המוכרת, שהוקמה ב-1990, נכנסה לפתח תקווה עם הסניף ה-12 שלה. ביקרנו אתמול בחנות וגילינו חנות עם קונספט יחודי, שפונה לקהל לקוחות בוגר (או שיש לומר, מבוגר). חגית חכמו, מנהלת הרשת: "מזמינים אתכם להגיע לחנות הפיזית ולקבל התאמה אישית לאירוע".

גבר אולי לא יבין זאת, אבל נשים, לפעמים מתכננות את ה'לוק' לאירוע כבר כמה חודשים לפני. זה לא רק השמלה, זה גם הנעליים, התיק, התכשיטים וכל האקססוריז הנלווים. בדיוק כדי לתת את הפתרון הזה, יש מותגי אופנה כמו רזילי (RAZILI), שפתחה סניף חדש בקניון הגדול של פתח תקווה ופונה לקהל תושבות לוקאלי, שמבינות באופנה ועם טעם עיצובי משובח.

צפו: ביקור ברזילי (RAZILI) בקניון הגדול בפתח תקווה

השמלה היקרה: 1190 ש"ח של MOTHER OF ALL

החנות החדשה, לאחר 11 סניפים בכל רחב הארץ, משתרעת על שטח של כ-130 מ"ר, עדיין בסוג של שלב הרצה, או השקה. במקום מצאנו את רוב הסחורה, שכוללת שמלות מעוצבות, נעליים, תיקים ותכשיטים (שעוד לא כולם הגיעו). לרשת יש קהל לקוחות קבוע, שחלקו התרגל בקורונה לקנות מחנות האונליין, אך רבות מהן אוהבות להגיע לחנויות הפיסיות, שנמצאות במרכזי הקניות הגדולים.

ברזילי פגשנו את חגית חכמו, מנהלת הרשת, שהראתה לנו את השמלה היוקרתית של החנות, של מותג המעצבים MOTHER OF ALL, של המעצב גולן טאוב. "כל מי שמבין בעיצוב, יודע שזאת שמלה מעוצבת ברמות הגבוהות", מספרת חכמו, תוך כדי שהיא מראה לנו את השמלה, שתג המחיר שלה הוא 1190 ש"ח. "יש לנו גם שמלות בעיצוב הבית שמחירן נגיש יותר", חכמו מוסיפה ומראה לנו שמלה שתג מחירה הוא 399 ש"ח.

היוקרתית מול זאת עם המחיר ה"נגיש"
היוקרתית מול זאת עם המחיר ה"נגיש"

גלגל הצלה מאינטר ג'ינס

החנות, שנמצאת בקומה ה-1, צמוד לזארה, מעוצבת בקו נקי עם מגוון חומרים אייקוניים, המשלבים בתוכם אלמנטים שונים מחומרים כגון עץ אלון טבעי, אבן ונירוסטה, בהתאם לקו המיתוגי והעיצובי של החברה. החברה הוקמה לפני 32 שנים, על ידי הזוג יאיר ואורית רזילי, שלפני שנתיים קיבלו החלטה קשה לסגור את הרשת, בשל אילוצים אישיים.

אינטר ג'ינס, היבואנית של המותגים ריפליי וסטיב מאדן בארץ, נחלצה לעזרה ורכשה את הרשת מידי השניים. מדובר בגוף איתן בעל גב פיננסי חדש. העסקה מלמדת שלרשת יש מוניטין חזק מאוד באופנה הישראלית ובעל פוטנציאל מסחרי רב. הרשת נחשבת ייחודית בכך שטיפחה ומכרה בסניפיה אופנה של מעצבים ישראלים, לצד מותגים בינלאומיים ברמת תמחור גבוהה ובשיטת קונסיגנציה.

לדברי חכמו, אחת מהסיבות לפתיחת הסניף דווקא לפתח תקווה, הוא פנייה לפלח שוק של לקוחות מסורתיות, שמחפשות בגדי מעצבים בסטייל צנוע יותר. "אנחנו קוראים לתושבות פתח תקווה להגיע אלינו לסניף החדש", מזמינה חכמו. "לכבוד השקת החנות אנחנו מביאים קולקציות מיוחדות, כמו תכשיטי היהלומים של המעצבת Bleecker & Prince. בחנות עצמה תמצאו מגוון רחב של מותגים ותהנו משירות בוטיקי אישי, שיעצב לך את הבגד ובכלל את כל האקססוריז לאירוע במטרה להגיע ללוק המושלם".

השמלות מחכות לכן ברזילי פתח תקווה

רזילי פתח תקווה על המפה

אין GMB

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »