מילוי שקעים מתחת לעיניים: הרופא שמשפר את המראה מקצה לקצה

האזור הראשון שבו אנחנו מביטים כאשר אנחנו פונים לאדם אחר שלצידנו, הוא העיניים. זהו החלק המרכזי ביותר בפנים, והמבט בהן קובע במידה רבה את הרושם הראשוני של הסובבים כלפינו. וכן, לא תמיד העיניים שלנו במיטבן. לעתים רואים בעינינו סימני עייפות, מחוסר שעות שינה. ומה אם המראה העייף הופך לקבוע – מעין שקעים מתחת לעיניים וכהויות באזור? או שקיות מתחת לעיניים?
 
כן, ישנם אנשים שסובלים ממראה עייף בקביעות – המראה הזה יכול להיווצר מסיבות גנטיות ולא ממש ניתן למנוע זאת. סיבות אחרות עשויות להיות שכבת שומן תת-עורי שמתפוגגת ככל שחולפות השנים, פיגמנטציה ואף נפילת רקמות ושרירים בפנים. "מה שמשותף לכולם הוא שהם מתלוננים על מראה עייף. הם רוצים מראה פנים זוהר ונעים יותר, בעיקר באזור העיניים", מסביר ד"ר עודד רודניצקי, העוסק ברפואה אסתטית מעל 30 שנה, ובעל קליניקה בבית הרופאים ברחוב ריינס בתל אביב.  
(תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)

טיפולי העיניים ספציפית, הם אחד מתחומי המומחיות המובילים של ד"ר רודניצקי. את המיומנות והמקצועיות בו רכש במהלך השנים, וכיום הוא נחשב לאחד הרופאים המנוסים בתחום – כשמאחוריו מאות טיפולים מוצלחים. כאשר מדובר בשקעים ובכהויות מתחת לעיניים, יש למלא את האזור באמצעות חומר מילוי (חומצה היאלורונית המותאמת לאזור העיניים). כאשר השקעים עוברים מילוי, נוצר מראה אחיד, המוביל להיעלמות הכהות שמתחת לעיניים.

חוסר מיומנות עלול להוביל לתוצאה לא רצויה

"כיום, אחרי הרבה מאוד מטופלות ומטופלים שהגיעו לקליניקה, אני יכול לומר שאין תחליף לניסיון. זה פקטור משמעותי במיוחד. חוסר דיוק או חוסר מיומנות עלולים להביא לתוצאה לא אידאלית. חשוב להבין זאת", מספר לנו ד"ר רודניצקי. "אני יכול לומר שמגיעים לכאן הרבה מטופלות ומטופלים שכבר עברו טיפול למילוי שקעים באזור העיניים ולא מרוצים מהתוצאה. או שהזריקו להם יותר מדי חומר, או שחומר המילוי לא איכותי וגורם לגושים ולגבשושיות. יש גם מקרים של אסימטריה".

ומה אתה עושה במקרה הזה?
"אנחנו מציעים לבצע קודם כל פירוק של החומצה ההיאלורונית שהוזרקה".

ומה אחרי?
"צריך לחכות שאזור המילוי יהיה מנוטרל לגמרי מהחומצה ההיאלורונית שהוזרקה. ואז בוחנים את התוצאה שוב. אם צריך, כמובן שנבצע טיפול מחודש אצלנו בקליניקה".

ואין חשש מצד המטופלים לעבור שוב את הטיפול?
"חשוב שיהיה אמון בינינו לבין המטופלים. חשוב לי מאוד כרופא לתאם ציפיות עם המטופלים לפני שניגשים ומזריקים להם שוב חומר מילוי באזור העיניים. צריך להבין מה לא עבד בטיפול הקודם ולתקן בטיפול המחודש. התוצאות שמתקבלות בדרך כלל מדהימות. המפתח הוא מיומנות ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר". 

גם צעירים מגיעים לטיפול בשקעים מתחת לעיניים (תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)
(תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)

המטרה - לגרום לאנשים לחייך כשמביטים במראה

אם דמיינתם אנשים בני 50 ומעלה שעוברים טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים – תחשבו שוב. בשנים האחרונות, הטיפול הפך לנפוץ מאוד גם בקרב צעירים וצעירות שמעוניינים לשפר את המראה העייף בעיניים. "אותם צעירים וצעירות מרגישים לא נוח במיוחד עם המראה העייף. זה מפריע להם מול חברים וגם בדייטים עם בני ובנות זוג. הם טוענים שהשקעים מתחת לעיניים מבגרים אותם, ומוכנים לעבור טיפול קצר כדי להיראות טוב יותר", מציין ד"ר רודניצקי. "בדרך כלל צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם סובלים מהתופעה בגלל רקע גנטי".

"התחלתי לעסוק בתחום הזה כי אני מאמין שהרפואה האסתטית יכולה לגרום לאנשים להיראות טוב יותר", מסכם ד"ר רודניצקי. "הטיפול הספציפי הזה משנה את מראה הפנים באופן כל כך משמעותי – ואני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות מי שמבצע אותו". 

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »