מילוי שקעים מתחת לעיניים: הרופא שמשפר את המראה מקצה לקצה

האזור הראשון שבו אנחנו מביטים כאשר אנחנו פונים לאדם אחר שלצידנו, הוא העיניים. זהו החלק המרכזי ביותר בפנים, והמבט בהן קובע במידה רבה את הרושם הראשוני של הסובבים כלפינו. וכן, לא תמיד העיניים שלנו במיטבן. לעתים רואים בעינינו סימני עייפות, מחוסר שעות שינה. ומה אם המראה העייף הופך לקבוע – מעין שקעים מתחת לעיניים וכהויות באזור? או שקיות מתחת לעיניים?
 
כן, ישנם אנשים שסובלים ממראה עייף בקביעות – המראה הזה יכול להיווצר מסיבות גנטיות ולא ממש ניתן למנוע זאת. סיבות אחרות עשויות להיות שכבת שומן תת-עורי שמתפוגגת ככל שחולפות השנים, פיגמנטציה ואף נפילת רקמות ושרירים בפנים. "מה שמשותף לכולם הוא שהם מתלוננים על מראה עייף. הם רוצים מראה פנים זוהר ונעים יותר, בעיקר באזור העיניים", מסביר ד"ר עודד רודניצקי, העוסק ברפואה אסתטית מעל 30 שנה, ובעל קליניקה בבית הרופאים ברחוב ריינס בתל אביב.  
(תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)

טיפולי העיניים ספציפית, הם אחד מתחומי המומחיות המובילים של ד"ר רודניצקי. את המיומנות והמקצועיות בו רכש במהלך השנים, וכיום הוא נחשב לאחד הרופאים המנוסים בתחום – כשמאחוריו מאות טיפולים מוצלחים. כאשר מדובר בשקעים ובכהויות מתחת לעיניים, יש למלא את האזור באמצעות חומר מילוי (חומצה היאלורונית המותאמת לאזור העיניים). כאשר השקעים עוברים מילוי, נוצר מראה אחיד, המוביל להיעלמות הכהות שמתחת לעיניים.

חוסר מיומנות עלול להוביל לתוצאה לא רצויה

"כיום, אחרי הרבה מאוד מטופלות ומטופלים שהגיעו לקליניקה, אני יכול לומר שאין תחליף לניסיון. זה פקטור משמעותי במיוחד. חוסר דיוק או חוסר מיומנות עלולים להביא לתוצאה לא אידאלית. חשוב להבין זאת", מספר לנו ד"ר רודניצקי. "אני יכול לומר שמגיעים לכאן הרבה מטופלות ומטופלים שכבר עברו טיפול למילוי שקעים באזור העיניים ולא מרוצים מהתוצאה. או שהזריקו להם יותר מדי חומר, או שחומר המילוי לא איכותי וגורם לגושים ולגבשושיות. יש גם מקרים של אסימטריה".

ומה אתה עושה במקרה הזה?
"אנחנו מציעים לבצע קודם כל פירוק של החומצה ההיאלורונית שהוזרקה".

ומה אחרי?
"צריך לחכות שאזור המילוי יהיה מנוטרל לגמרי מהחומצה ההיאלורונית שהוזרקה. ואז בוחנים את התוצאה שוב. אם צריך, כמובן שנבצע טיפול מחודש אצלנו בקליניקה".

ואין חשש מצד המטופלים לעבור שוב את הטיפול?
"חשוב שיהיה אמון בינינו לבין המטופלים. חשוב לי מאוד כרופא לתאם ציפיות עם המטופלים לפני שניגשים ומזריקים להם שוב חומר מילוי באזור העיניים. צריך להבין מה לא עבד בטיפול הקודם ולתקן בטיפול המחודש. התוצאות שמתקבלות בדרך כלל מדהימות. המפתח הוא מיומנות ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר". 

גם צעירים מגיעים לטיפול בשקעים מתחת לעיניים (תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)
(תמונה: ד"ר עודד רודניצקי)

המטרה - לגרום לאנשים לחייך כשמביטים במראה

אם דמיינתם אנשים בני 50 ומעלה שעוברים טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים – תחשבו שוב. בשנים האחרונות, הטיפול הפך לנפוץ מאוד גם בקרב צעירים וצעירות שמעוניינים לשפר את המראה העייף בעיניים. "אותם צעירים וצעירות מרגישים לא נוח במיוחד עם המראה העייף. זה מפריע להם מול חברים וגם בדייטים עם בני ובנות זוג. הם טוענים שהשקעים מתחת לעיניים מבגרים אותם, ומוכנים לעבור טיפול קצר כדי להיראות טוב יותר", מציין ד"ר רודניצקי. "בדרך כלל צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם סובלים מהתופעה בגלל רקע גנטי".

"התחלתי לעסוק בתחום הזה כי אני מאמין שהרפואה האסתטית יכולה לגרום לאנשים להיראות טוב יותר", מסכם ד"ר רודניצקי. "הטיפול הספציפי הזה משנה את מראה הפנים באופן כל כך משמעותי – ואני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות מי שמבצע אותו". 

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading