אופטיקה הלפרין אאוטלט מרכז יכין

משקפי שמש ב-49 ש"ח: אופטיקה הלפרין פותחת ביכין סנטר חנות אאוטלט ראשונה

בשורה צרכנית ללקוחות האופטיקה? הרשת הגדולה בישראל למשקפי ראייה ושמש הודיעה על פתיחת סניף חדש במרכז יכין על טהרת האאוטלט. הסניף הוקם בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח וגודלו כ-100 מ"ר. חיה הלפרין, מנכ"לית רשת "אופטיקה הלפרין": "החנות מנגישה משקפי יוקרה ממותגים במחירים אטרקטיביים לקהל הלקוחות שיגיע לסניף בפתח תקווה".

למרות הקירבה למתחם דן טאון הנוצץ והחדש, גם מרכז יכין (Y-CENTER) מתחדש עם עסקים מרשתות מובילות. לפני כ-8 חודשים נפתח סניף של "הום-סנטר", לפני כ-3 חודשים נפתח הסניף המדובר של KFC, לפני חודש נפתח הסניף של "גולף" במקום גלי ולפני מספר ימים הצטרפה רשת חדשה ומוכרת נוספת – "אופטיקה הלפרין", לה יש לא פחות מ-125 סניפים ברחבי הארץ, שמעסיקה כ-560 עובדים.


מדובר בסניף, שמבחינת הגודל, השירות והמוצרים שהוא מציע, דומה לסניפים האחרים, אך בניגוד אליהם, הוא מתמקד במוצרי "אאוטלט", כלומר מוצרים עודפים, שנותרו במלאי של אופטיקה הלפרין, מעונות מכירות קודמות, או כאלה של סוף עונה. משום כך, המחירים אטרקטיביים ונוחים, לדוגמא: משקפי שמש ב-49 ש"ח בלבד. 

אופטיקה הלפרין מרכז יכין - מחירי אאוטלט
אופטיקה הלפרין מרכז יכין - מחירי אאוטלט

בין המותגים המובילים שניתן יהיה למצוא באאוטלט אופטיקה הלפרין במרכז יכין: Ray-ban, Dior, Guess ,FANDI, Harley-Davidson ועוד מותגים רבים. סניף האאוטלט, הוקם בהשקעה של 500 אלף ש"ח, על שטח של כ-100 מ"ר. לדברי הרשת, יש לה תוכניות לפתוח סניפי אאוטלט נוספים ברחבי הארץ במהלך 2023. לאופטיקה הלפרין יש כבר 8 סניפים נוספים בפתח תקווה. 

"מדובר בבשורה צרכנית שמהווה המשך ישיר לפעילות הרשת אשר הביאה לציבור הרחב בישראל מותגים שונים במחירים נוחים לאורך השנים", מסרה חיה הלפרין, מנכ"לית רשת ״אופטיקה הלפרין״. "החנות מנגישה את מותגי העל ללקוחות, ומנגישה משקפי יוקרה ממותגים במחירים אטרקטיביים לכל הציבור הישראלי".

אופטיקה הלפרין יכין סנטר

אופטיקה הלפרין אאוטלט פתח תקווה על המפה

אין גוגל מיי ביזנס

עוד ב-חנויות

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »
הקניון הגדול פתח תקווה

איפה תעשו מחר קניות לחג? עופר הקניון הגדול מודיע – "אנחנו פתוחים מחר, כפוף להנחיות"

המצב הבטחוני בישראל, מעורר הרבה מתח ואי בהירות גם בעולם המסחר והעסקים של פתח תקווה – זאת בעקבות ההודעה של פיקוד העורף על כך שיש עדכון בהנחיות, מחשש לאיום טילים מאיראן. עיריית פתח תקווה פרסמה כי יש כעת מגבלה של עד 300 איש במבנה ועד 30 איש במרחב הפתוח – מה שאומר ששני הקניונים (גדול וסירקין) יהיו סגורים. קניוני עופר בתגובה: "הקניון יישאר פתוח".

המשך קריאה »
אורן נווה עם מארזי מתנות בקניון הגדול (צילום: יח,צ)

מעצבת המתנות אורן נווה תפתח עוד שבוע חנות פופ-אפ מתנות בעופר הקניון הגדול

המעצבת ומשפיענית הרשת, עם מעל 50 אלף עוקבים באינסטגרם, מגיעה לקניונים המרכזיים של פתח תקווה לקראת החגים ותפתח את החנויות מה-29.9 עד ה-2.10, בהן אפשר יהיה למצוא מגוון עשיר של מתנות מיוחדות, מעוצבות ומקוריות לחג, לצד עציצים חגיגיים במבחר סוגים. הכל פרי עיצובה והשראתה של נווה, שמסרה לפתח תקווה NEWS: "המתנה הכי משתלמת והכי מדויקת לחג הזה".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading