טאיו מטבחים פתח תקווה

סניף חדש של טאיו מטבחים נפתח בפתח תקווה בהשקעה של מעל שני מיליון ש"ח

מחפשים לחדש את המטבח לקראת החגים? מותג המטבחים הירושלמי נכנס למרכז הארץ עם סניף חדש בעיר, שהוקם ברח' ז'בוטינסקי מספר 96. הסניף, המשתרע על שטח של 300 מ"ר, כולל אולם תצוגה עם מבחר מטבחים מעוצבים, ספריית חומרי ומוצרי מטבחים מהגדולים בארץ וכן מתחם לאירוח לקוחות ואדריכלים. אור בן שמחון, הבעלים: "בחרנו בפתח תקווה מתוך מחשבה אסטרטגית". 

הסניף החדש של טאיו (TAIU) בפתח תקווה נפתח השבוע, רגע לפני כניסת החגים, במטרה למשוך אליו לקוחות תושבי העיר והסביבה, בו יוכלו להתרשם מעיצובים ואבזורים מודרניים, שיכולים להעלות את הסטנדרט של כל דירה, משופצת או חדשה. לדברי טאיו, בסניף הושקעה מחשבה רבה וגם לא מעט כסף – מעל ל-2 מיליון ש"ח, זאת במטרה לחשוף טכנולוגיות חדשות וחומרים עכשיווים.

הצהרת כוונות

הסניף החדש עוצב על ידי הפרזנטורית של החברה, מעצבת הפנים לייה גיל (כן, ההיא מהישרדות), שמתמחה בתכנון חללים ציבוריים מסחריים ופרטיים. טאיו מטבחים מייצרת מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות: מטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים ועד למטבחים בהתאמה אישית, התפורים למידותיו של כל לקוח ולקוח. הבעלים הם משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, לה עשרות שנות ניסיון.

עד עכשיו לטאיו היה סניף אחד בירושלים (רח' יד חרוצים) וההשקעה הרבה בסניף בפתח תקווה מלמדת על הצהרת כוונות של המותג, להתרחב ולהיכנס למודעות גם של תושבי מרכז הארץ, זאת בנוסף לכוונתה להתרחב עם סניפים נוספים גם בחיפה ובבאר שבע. “אני נרגש לפתוח את אולם התצוגה שלנו במרכז ובכך להקל על הלקוחות שלנו בכל רחבי המדינה", ציין אור בן שמחון, הבעלים של טאיו מטבחים.

"תוך מספר שנים נהיה חברת המטבחים המובילה בישראל"

"בחרנו לפתוח סניף בפתח תקוה במחשבה אסטרטגית בשל הקירבה ל-12 ערים באזור", הוא הוסיף. "כבר למעלה משנה אנחנו מרגישים את הצורך להתרחב. מעצבים רבים פנו אלינו וביקשו לפתוח סניף במרכז. אני מקווה ובטוח שטאיו מטבחים תהפוך תוך מספר שנים קטן להיות חברת המטבחים המובילה בישראל“.

בן שמחון הוסיף כי במפעלי הייצור של טאיו שמים דגש על מקסימום נוחות, פרקטיקה, נגישות, טכנולוגיה ועיצוב יוקרתי. לדברי החברה, הם משתמשים בעץ איכותי שנשמר לאורך שנים, תוך הקפדה על תהליכי בקרת איכות על כל חלק וחלק בתהליך ייצור המטבחים.

יש לציין כי הסניף החדש של טאיו מטבחים, נפתח היכן שפעם היה הסניף של חברת "פז מטבחים", שנסגרה והוא מצטרף לעוד שורה של סניפי מטבחים הפועלים בפתח תקווה, כשהבולטים ביניהם הם: דונטלו (אלכסנדר ינאי 5), איקאה מטבחים (סניף חדש, שהוקם לפני כחצי שנה בגלובל טאוורס על יצחק רבין), מטבחי ארבל (ז'בוטינסקי 89), הראל מטבחים (אלכסנדר ינאי 29), גל מטבחים (בן ציון גליס 18), לגעת בעץ (אלכסנדר ינאי 11) ולה-קאסה (הירקונים 37).

טאיו מטבחים פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

פוקס הום פתח תקווה ארקפה פתח תקווה

סניף פוקס הום (FOX HOME) פתח תקווה נסגר. במקומו – סניף של איקאה מטבחים

הסניף הפתח תקוואי של קבוצת פוקס-ויזל, שנפתח לפני שלוש שנים, במיקום הכי מרכזי בעיר בצומת רבין-ז'בוטינסקי-דיין מתחת למגדלי גלובל, סגר את שעריו לפני שבוע ופינה את מקומו לסניף של המותג השבדי. לפי הידוע, הסיבה לסגירה היא חוסר ההצלחה של הסניף, שלמרות הלוקיישן האטרקטיבי ולמרות שיתוף הפעולה עם ארקפה, בית הקפה שהוכנס לתוך הלנות – הוא לא משך אליו מספיק לקוחות.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading