דרים ספורט פתח תקווה בדן טאון

צפו מבפנים: רשת דרים ספורט פתחה בחמישי האחרון סניף ענק בדן טאון פתח תקווה

ביקרנו היום בחנות החדשה, שנמצאת על פינת ז'בוטינסקי רח' השחם, במיקום אסטרטגי סמוך לחנת הרכבת הקלה העתידית. בינתיים הרשת לא מסרה פרטים לגבי פתיחת החנות, אך היא כבר פתוחה ללקוחות, שחלקם כבר הגיעו היום לפקוד אותה ולהתרשם מגודלה וממגוון המוצרים והמותגים. הרשת שייכת לחברת "פוקס-ויזל", שמשרדיה הראשיים צפויים לקום בעוד מספר שנים מעבר לכביש.

הסניף בפתח תקווה הוא הסניף ה-11 של הרשת והוא משתרע על מאות מטרים מרובעים, הפרושים על שתי קומות, כשהקומה הראשונה משמשמת כקומת כניסה מהרחוב. החנות מציעה שלל מוצרי ספורט ומציעה מחירים תחרותיים מאוד, בטח בהשוואה למתחרה הראשית שלה, דקטלון, שהקדימה אותה בחצי שנה, כשפחתה גם היא סניף ענק בדן טאון.

צפו בביקור בחנות דרים ספורט (DREAM SPORT) פתח תקווה

מחפשים עובדים

דרים ספורט הוקמה על ידי הראל ויזל לפני שנתיים, בתחילת תקופת הקורונה ובאופן טבעי התמקדה אז בעיקר במכירות אונליין. מאז, פתחה הרשת מספר סניפים בקצב מסחרר בכל הארץ והשבוע היא הגיע לפתח תקווה. הפתיחה בדן טאון מקבוצת עמי בוטיק היא מצד אחד מבטיחה מאוד, נוכח הפוטנציאל העסקי והמסחרי בצומת ב.ס.ר סיטי, אך מצד שני מצפה לה תחרות לא קלה, נוכח שלל חנויות מותגי אופנת הספורט שקמות בפתח תקווה.

ביקור בחנות מגלה מחירים יחסית נוחים וגם מספר מבצעים אטרקטיביים כמו פריט שני ב-50%. בין המוצרים שנמכרים: ביגוד והנעלת ספורט, אביזרי ספורט, אביזרי כושר, תיקים, כדורים, מזרני יוגה ועוד. בין המותגים המוכרים: BIRKENSTOCK, EA7, SPEEDO, SAUCONY, BROOKS, THE NORTH FACE, HEAD, REEF, NEW BALANCE, REEBOK, DREAM SPORT, UNDER ARMOUR ועוד.

מנהלת החנות סיפרה לנו כי למרות שהסניף בתקופת הרצה, הם שוקדים על גיוס עובדים טובים בתפקידים של מוכרנים, מחסנאים ואחראי משמרת. כפי שדיווחנו לפני מספר חודשים, פוקס הולכת לתפוס נוכחות בצומת הכי מסחרית של פתח תקווה, כשבעתיד היא צפויה להיכנס למתחם "ביג", שצפוי לקום ממש ממול לדרים ספורט, מעבר לכביש על ציר ז'בוטינסקי

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading