פליינג טייגר פתח תקווה

צפו במחירים: פליינג טייגר ישראל של "פוקס-ויזל" פתחו סניף חדש בקניון הגדול בפתח תקווה

ביקרנו שלשום בחנות ה"סטוק" בסגנון דני שנפתחה במקום הכי מסחרי בעיר וגילינו לא רק מחירים אטרקטיביים, אלא גם הרבה מקוריות עם מוצרים ייחודיים, שלא תמצאו ב"סטוקים הרגילים". החנות נפתחה לפני מספר ימים בסוג של השקה שקטה ובלי הודעות לעיתונות, אבל זה לא מנע מעשרות מבקרי קניון בו זמנית לפקוד את המקום, בו לדברי החברה הושקעו מיליון ש"ח ומה לגבי המחירים? הפרטים בפנים. 

Flying Tiger Copenhagen, היא רשת דנית בינלאומית, כשהסניף הפתח תקוואי הוא התשיעי במספר. לרשת כ-1000 סניפים ברחבי העולם והיא נחתה בישראל רק לפני כשנה וחצי כשקבוצת "פוקס-ויזל" של אהרון ויזל רכשה אותה. הקצב הרצחני של פתיחות הסניפים, יכול בהחלט להעיד על האהבה של הישראלים למותג, שמשדר יוקרתיות במחירי סטוק.

צפו: ביקור בפתיחה של פליינג טייגר פתח תקווה

200 מ"ר במיליון ש"ח

על 200 המ"ר של החנות הצטופפו עשרות קונים כשביקרנו. 1 מיליון ש"ח השוקעו בחנות, שמעוצבת ומסודרת בקפידה. בפליינג טייגר פתח תקווה תוכלו למצו שלל מוצרים בקטגוריות שונות כמו: כלי מטבח, מוצרי נוי לבית, משחקים וצעצועים, גאדג'טים, אביזרי ספורט וכושר, מחלקת DIY, כלי כתיבה, מוצרי נייר, אקססוריז למשרד ועוד. 

המחירים הם בסגנון "פיקס פרייס", לרוב בין 5 ל-50 ש"ח למוצרים עם המחירים האטרקטיביים. גילינו סוג של התרגשות בקרב הקונים, שחלקם בוודאי מכירים את הסניפים האחרים של הרשת בקניון עזריאלי ת"א, גרנד קניון חיפה, נמל תל אביב, ביל"ו סנטר, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון איילון רמת גן, ביג אשדוד וקניון עזריאלי ראשונים.

איך אפשר חנות דנית בלי עוגיות דניות?
איך אפשר חנות דנית בלי עוגיות דניות?

מוצרים מגניבים שמצאנו? מסיכה שסוגרת את הפינה של פורים ב-15 ש"ח, שולחן כדרוגל מגנטי שהפך לטרנד ואפילו עוגיות דניות בקופסא האופיינית. יש לזכור גם שפליינג טייגר היא חברה במועדון הלקוחות של הקבוצה – Dream Card, המעניק צבירת Cash Back בכל קנייה במותגי המועדון, כאשר הצבירה נעה בין 10% ל- 15% לבעלי כרטיס האשראי Dream Card VIP. המועדון מעניק 30% הנחה גם ברשת זו בחודש יום ההולדת והטבות נוספות במסגרת כרטיס המועדון.

ומה לגבי עובדים? הצוות החדש כבר נכנס לעבודה מלאה ולקופאיות כמעט ולא היה זמן לנשום כשביקרנו, אז נראה שבהחלט צריך עוד כוח אדם לחנות החדשה, במיוחד למשמרות בוקר. סיפרו לנו שמחפשים אנשים (עדיפות לאחרי צבא) אחראיים, אוהבי אדם ומקצועיים לתפקידי מכירה, אחראי משמרת, מחסנאות וכל מה שצריך בחנות, שצפויים להגיע אליה הרבה מבקרים במיוחד בתקופת החגים הנוכחית.

חלק מצוות פליינג טייגר פתח תקווה. "שווה לעבוד כאן"
חלק מצוות פליינג טייגר פתח תקווה. "שווה לעבוד כאן"

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading