ג'מס פתח תקווה אפעל 15

ג'מס פתח תקווה השיקו סניף דגל: 600 מ"ר בהשקעה של 6 מיליון ש"ח. צפו בפתיחה

אם יש משהו שחיות הלילה של פתח תקווה והסביבה (ותתפלאו, גם תל אביבים), חיכו לו הרבה זמן, זה המקום החדש של המוסד הפתח תקוואי, שנפתח היום ברח' אפעל 15. את השלט הענק בכביש 4, עם ה-"Coming soon", טרם הסירו, אבל את ההכרזה (השקטה על הפתיחה, הלקוחות הותיקים קראו בפייסבוק ועשרות מהם הגיעו למקום להתרשם ולחוות. גם אנחנו – צפו בביקור.

אפילו שלט עם לוגו עוד לא הספיקו להתקין, אבל המקום כבר מתוקתק. קהל רב של, מבקרים ואנשי צוות, פרד את המקום כשביקרנו, בזמן שכוסות הבירה והוויסקי לא הפסיקו להימזג והמנות מהמטבח לא הפסיקו לצאת. למרות זאת, מדובר עדיין בהשקה שקטה, היות והבום הגדול אמור להתחיל ברגע שהמקום ייפתח לאירועים ובעיקר להופעות חיות, כמו שרק בג'מס יודעים להרים.

ג'מס החדש בפתח תקווה (אפעל 15) - צפו בביקור:

החיבור מ-WEWORK

לערב הפתיחה הגיעו בעיקר לקוחות ותיקים, כאלה שפקדו באופן קבוע את סניף הדגל הקודם ברח' מגשימים, שנסגר בתקופת הקורונה. המגיפה הייתה הקטליזטור לפתיחת הג'מס ברח' אפעל 15, שעל תכנונו והקמתו שקדו כמעט שנתיים. עבודה משותפת על שלושת הקודקודים, הבעלים והשותפים: ג'רמי וולפרד, דניאל אלון ודרור ארז. 

ג'רמי (‭Jem‬), אמריקאי לשעבר, הרוח החיה של המקום, שגם קרוי על שמו, התרוצץ בהתרגשות בין האורחים הרבים שהגיעו לפתיחה ודאג שכולם יהיו מרוצים. "אנחנו קוראים לכל תושבי פתח תקווה והסביבה להגיע למקום החדש ולחוות איתנו את החוויה", אמר לפתח תקווה NEWS בהתלהבות אופיינית. 

מי שחיבר את ג'מס למקום הוא בנג'י זינגר, לשעבר מנכ"ל WEWORK ישראל, שסניף שלה, אמור היה לקום בעבר  שוכן גם הוא באפעל 15. המקום חולש על 600 מ"ר, פנים וחוץ והושקע בו סכום עתק של כ-6 מיליון ש"ח. מדובר באמת במוסד פתח תקוואי, ולמעשה הבר הגדול האמיתי הראשון בפתח תקווה, שהוקם ברח' המגשימים לפני 10 שנים. אין מה להשוות בין הסניף הישן לחדש, שהוא הרבה יותר הייטקי ומודרני.

הבר בג'מס החדש בפתח תקווה

בונים על אירועי חברה

החיבור של ג'מס לפתח תקווה הוא מאוד מיוחד ולא רק בגלל שהיא העיר היחידה בה יש למותג שני סניפים. "מפתח תקווה יצאה הבשורה", כך כתוב באתר הבית שלהם. ואכן ג'מס, במיוחד המקום החדש, הוא בשורה לחיי הלילה של העיר. "פתח תקווה היא העוגן שלנו והמקום בו הכל התחיל", אומרים בג'מס. בשלב ההרצה, המקום אמור להיות פתוח החל מ-18:00 עד אחרון הלקוחות. לאחר מכן, מתכוונים לפתוח החל מ-12:00 בצהריים. המקום סגור בערב שבת ושבת. 

למי שלא מכיר, ג'מס מפעלי בירה (‭Jem's Beer Factory‬), הוא מותג של בירת בוטיק והיא זו שבעיקר נמזגת לאורחי המקום. כיום מייצרים בג'מס ‭ 8‬סוגי בירות, שנמזגים ב־‭14‬ הסניפים של ג'מס בישראל. ג'מס נמכרת גם לכ־‭1,000‬ ברים, מסעדות וחנויות. דניאל הוא המנכ"ל, ג'רמי אחראי על הבירה (‭Brew Master‬), ודרור אחראי על התפעול. 

פתח תקווה NEWS

לרגל פתיחת המקום החדש, גם עודכן התפריט, שחוץ מכל סוגי הבירות ומשקאות אלכוהוליים נוספים, גם מכיל פריטי מטבח מעוררי תיאבון כמו עיקריות של נקניקיות דיאבלו חריפות (72 ש"ח), שיפודי פיקניה עם צ'ימיצ'ורי (98 ש"ח), ג'מס בורגר 200 גרם של בשר אנטריקוט משובח (66 ש"ח), שהכל מוגש עם תוספות (צ'יפס/סלט/פוטטו'ס). במנות הראשונות אפשר למצוא כבד קצוץ ביתי (44 ש"ח) ובקינוחים וולקאנו, הר געש של שוקולד עם כדור וניל (44 ש"ח). 

לדברי ארז, כבר בחודשים הקרובים צפויים להשיק את לוח ההופעות החיות, שיכלול את הטופ של האומנים בארץ, שיפקדו את המקום, שיכול להכיל מאות אנשים בו זמנית. בג'מס גם בונים על אירועים של חברות, במיוחד הפועלות בפתח תקווה והסביבה, שירצו לפנק את עובדיהם בצ'ייסר ובמשהו טעים לבטן. בג'מס מדגישים, נוכח התפוסה המלאה שצפויה להיות במקום, כי הם מחפשים עובדים מכל הסוגים (אחרי צבא) – מארחות, מלצרים, טבחים, מנהלי משמרת ועוד.

ג'מס פתח תקווה - 12 סוגי בירות
ג'מס פתח תקווה - 12 סוגי בירות

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading