בית ספר רימון פתח תקווה

300 בני נוער יפתחו ביום ראשון לימודי בבית ספר "רימון" פתח תקווה בהיכל התרבות

האם מפתח תקווה ייצאו אביב גפן, או קרן פלס הבאים? יש סיכוי בית הספר למוסיקה, שנפתח בשנה שעברה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח, קיבל תנופה משמעותית וצפוי להתחיל שנה מלאה עם כ-100 נרשמים לקורסים וכ-200 לכיתות האמן. בין המורים: חמי רודנר ודניאל סלומון. עלות קורס ממוצע, המסובסד על ידי העירייה הוא כ-1500 ש"ח.

מוסיקאים מפורמסים שמזוהים עם פתח תקווה זה עניין די נדיר, אם נתעלם (וקשה) מרביד פלוטניק וטונה, אבל אולי המצב ישתנה בעתיד הקרוב, הודות לשלוח בית הספר רימון המפורסם, שעושה צעדי התפתחות בעיר וצפויה להתחיל שנת לימודים חדשה ביום ראשון הקרוב. כ-300 תלמידים יהנו ממיטב המדריכים, שילמדו אותם במתחם מיוחד, שנפתח בהיכל התרבות.

ראש העיר רמי גרינברג מתופף בפתיחת שלוחת בית ספר רימון פתח תקווה בשנה שעברה
ראש העיר רמי גרינברג מתופף בפתיחת שלוחת בית ספר רימון פתח תקווה בשנה שעברה

מוסיקת הייטק

לסגל המוסד, שנפתח כדי לספק לבני נוער מפתח תקווה והסביבה הכשרה מוסיקלית מתקדמת, באמצעות טובי המורים ברימון שהם מוסיקאים מובילים בעצמם – כדוגמת חמי רודנר שלימד בסמסטר הפתיחה, יצטרפו בשנה הקרובה שמות כדוגמת דניאל סלומון, עדי אולמנסקי והראפר סגול 59 (חן רותם). כמו כן, בנוסף לפן המוסיקלי יילמד משחק בשלוחה השחקן אור בן מלך ("עספור", קופה ראשית"), במסגרת קורס מחזמר ראשון מסוגו שיעביר עם בוגרת רימון עומר הלל.

לדברי בית ספר רימון, גם הפן הטכנולוגי במוסיקה יזכה לעיבוי נרחב השנה בשלוחה. לימודים אלו יורחבו במרכז המוסיקלי שמצויד במחשוב ותוכנות הפקה מהמתקדמים והחדשניים בישראל, מתוך רצון לסייע ליוצרים הצעירים להשתלב בחוד החנית של תעשיית המוסיקה ואף בתעשיית המיוזיק-טק שמהווה כיום חלק מההייטק העולמי.

ברימון גם מתכננים לקיים אירועים לקהל הרחב בכניסה חופשית, לאחר שבשנה הקודמת הופיעו בני נוער מקומיים שלמדו בשלוחה על אותה הבמה לצד שלל כוכבים וביניהם אלון עדר, ג'ורדי, רוני דלומי, יאיא כהן אהרונוב מה"דג נחש" ונוספים. עלות דמי הלימוד ממוצעת היא 3000 ש"ח לשנה לתלמיד, אך העירייה מסבסדת כמחצית מהסכום, כך שהעלות היא בסביבות 1500 ש"ח. 

פתח תקווה - עיר עתיד מוסיקלית

"לשמחתנו הרבה, החזון של השלוחה בפתח תקווה אכן מתממש", מסרה רוני קורל, סמנכ"לית שיווק ופיתוח ומנהלת את לימודי החוץ של רימון. "המקום מהווה חממה ליוצרים צעירים, ומעניק להם את כל הכישורים שמוסיקאי העתיד צריכים לרכוש ואליהם הנוער מתחבר כיום, כדוגמת הפקה מוסיקלית".

לדברי קורל, הלימודים בשלוחת רימון לנוער מהווים מקפצה עתידית להמשך לימודים מתקדמים בתחומי היצירה, שהולמים את ההתפתחויות הטכנולוגיות והחדשנות של המאה ה-21. "אנחנו דוגלים בתפיסה שיש להעניק לבני הנוער את הכלים האיכותיים ביותר בתחום המוסיקה – כבר בגיל צעיר", הוסיפה. 

שלוחת הנוער של רימון הוקמה בהיכל התרבות פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח. לתפיסת בית ספר רימון, החיבור התבקש בהתחשב שפתח תקווה משקיעה משאבים רבים בפיתוח החינוך בתחום המוסיקה וכי  הקונסרבטוריון העירוני הוא מהמובילים בישראל ופעילות המוסיקה בבתי הספר מעוררת הערכה במשרד החינוך, והעיר זוכה למוניטין ארצי גם בשימוש במוסיקה למטרות חיבור בין אוכלוסיות שונות כחוסן קהילתי וחברתי.

עוד ב-מהנעשה בעיר

חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading