עובדים בסטוק פתח תקווה מזמינים אתכם להגיע לסניף החדש בדן טאון

צפו: "הסטוק" פתח תקווה פתחו סניף חדש בעמי ב.ס.ר סיטי בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח

אל אירוע הפתיחה הגיעו עשרות רבות של לקוחות ראשונים, רובם חברי המועדון של הרשת, שאפילו הם הופתעו מגודל החנות (1500 מ"ר) ומהמגוון האינסופי של המוצרים. מדובר בסניף הדגל של הרשת והגדול מבין 35 הסניפים שלה. באירוע, נכחו מנהלי הרשת, שהבטיחו כי הסניף יממש את הפוטנציאל המסחרי שלו. עופר ברק, מנכ"ל הרשת: "הסניף הוא סנונית ראשונה לסניפי ענק נוספים". 

לפני שבוע דיווחנו לכם בפייסבוק על השלטים עם הלוגו הכתום של רשת "הסטוק", שהחלו להיתלות במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי. בתהליך הימים האחרונים, השלטים החלו להיפרש על פני שטח רב לאורך רח' יצחק רבין וכוללים גם מסך מנצנץ, שפונה לבאים מרח' ז'בוטינסקי, במטרה שאף אחד לא יפספס את הנוכחות של סניף הרשת, שנפתח אתמול ללקוחות.

צפו בביקור בפתיחת הסניף של רשת "הסטוק" בדן טאון פ"ת

עומר ברק, מייסד ומנכ"ל הרשת

שולטים לא רק בשילוט

הנוכחות של רשת "הסטוק" במתחם מרשימה לא רק בגלל השילוט. מדובר למעשה בחנות כלבו ענקית, שמזכירה את החנויות הגדולות בארה"ב ובאירופה, סטייל פרימרק. החנות ממוקמת על הקומה העליונה של המתחם המסחרי והגישה אליה היא דרך מדרגות נעות מקומת הכניסה. לחנות סוג של ויטרינה/מרפסת צמודה המשקיפה על דן טאון ומדגישה את הבולטות והנוכחות של "הסטוק", ביחס לעסקים הרבים במתחם. 

את פנינו קידמו מנהלי הרשת, שהגיעו לפתיחה מרוגשים ומחוייכים, ובראשם עופר ברק הירושלמי, שהתחיל את האימפריה עם חנות צנועה (כולה 140 מ"ר) בגבעת זאב בפרברי ירושלים, אי שם ב-2006. מאז, הרשת גדלה והתנפחה, יחד עם רשתות סטוק נוספות, שעלו על הגל אותו הכתיב הצרכן הישראלי, שחיפש מוצרים לבית בזול – וכיום היא מגלגלת מחזור הכנסות שנתי של 300 מיליון ש"ח. 

למרות שיש לו כבר 16 שנים של עסקי סטוק, אולי תפסנו את ברק אתמול ברגע הטופ העסקי של חייו. "מדובר בחנות הדגל של הרשת", סיפר נרגש. "השקענו פה הרבה תכנון ומחשבה והבאנו את הקונספט הייחודי שלנו לפתח תקווה, למתחם מסחרי שאין כמו בארץ. אנחנו רואים בפתח תקווה פוטנציאל מסחרי רב מבחינת הלוקיישן המרכזי והקירבה לערים נוספות כמו קריית אונו, גבעת שמואל וסביון".

הסטוק פתח תקווה - דן טאון ב.ס.ר סיטי
הסטוק פתח תקווה - דן טאון ב.ס.ר סיטי

מותג בית וחנות בתוך חנות

החנות הענקית, המתפרשת על פני 1500 מ"ר מכילה מחלקות מוצרים כמעט מכל הבא ליד: מוצרי מטבח וכלי אוכל, מוצרי עיצוב ונוי, מוצרי כתיבה וצעצועים, מוצרי פארם וחד פעמי, חשמל וגאדג'טים קטנים ועוד. יש אפילו קונספט מסחרי מרענן של "חנות בתוך חנות", בו ניתן למצוא את כל מוצרי המטבח של המותג היוקרתי "Food Appeal" (פוד אפיל), שכזכור סניף שלו נפתח בשנה האחרונה בקניון הכיכר.

מה שמייחד את "הסטוק" הוא מותג פרטי למוצרי בית בשם Cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת מדי עונ ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מטרנדים בעולם העיצוב. בקולקציה ניתן למצוא פריטים לכלל חלל בבית – מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה. "הכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות", אומרים ברשת. 

ובכלל, רשת "הסטוק" מציגה מחירי סטוק ידידותיים, שמתחרים היטב בחנויות אחרות המוכרות אותם מוצרים, חלקן נמצאות במתחם דן טאון עצמו. ב"הסטוק" לא מסתירים את זה שהם בונים שמה שימשוך את הלקוחות זה המחירים, שיהיו זולים אפילו עוד יותר ל-350 אלף חברי המועדון, שנהנים ממבצעים לאורך כל השנה.

סניף פוד אפיל (Food Appeal) בתוך הסטוק של דן טאון פתח תקווה

תחבושות הגייניות ב-9.9 ש"ח

"איפה תמצאו עוד מחירים כאלה?", שואל-עונה דודו שליקר, סמנכ"ל המכירות של הרשות, תוך שהוא מצביע על חבילת תחבושות הגייניות של ALLWAYS ב-9.9 ש"ח. "רשת הסטוק היא רשת שמיטיבה עם הצרכן לאורך כל השנה ובמיוחד ביום כזה שיש מבצעי פתיחה חסרי תקדים במחירים שוברי שוק. המחירים הזולים זה המהות שלנו ובגלל זה באנו לעיר פתח תקווה".

יש לציין כי בין 35 הסניפים, ל"הסטוק" יש עוד סניף בפתח תקווה, במרכז יכין, שהוא כמובן קטן וצנוע בהרבה מהסניף בדן טאון. לדברי מנהלי הרשת, הסניף ביכין עתיד להישאר ולפעול במקביל לסניף בדן טאון, הנמצא מרחק 5 דקות הליכה ממנו. "הגענו למרכז של פתח תקווה למקום עסקים שהוא הומה אדם", מציינת מורן רחמים-ברכה, סמנכ"לית השיווק. "אנחנו צופים שיעברו פה אלפי אנשים ביום, מעצם זה שאנחנו קרובים לתחנת הרכבת הקלה ולבנייני המשרדים של ב.ס.ר סיטי".

"הסטוק" היו בין העסקים הראשונים שסגרו עם בעלי המתחם על השכרת השטח, אבל בין האחרונים שפתחו. גודל החנות, העיצוב המשורג והמורכבות הלוגיסטית דרשו זמן הכנה ותכנון רב, שגם התבטא בהשקעה גבוהה של 3.5 מיליון ש"ח. הסניף החדש אמור לקבע באופן סופי את רשת "הסטוק", כרשת הסטוק השניה בגודלה בישראל (אחרי "מקס סטוק")

"אנו שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר והסביבה להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר", סיכם ברק המנכ"ל. "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר".

דודו שליקר - סמנכ"ל מכירות רשת הסטוק
דודו שליקר - סמנכ"ל מכירות רשת הסטוק
מורן רחמים-ברכה - סמנכ"לית שיווק "הסטוק"
מורן רחמים-ברכה - סמנכ"לית שיווק "הסטוק"

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading