עובדים בסטוק פתח תקווה מזמינים אתכם להגיע לסניף החדש בדן טאון

צפו: "הסטוק" פתח תקווה פתחו סניף חדש בעמי ב.ס.ר סיטי בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח

אל אירוע הפתיחה הגיעו עשרות רבות של לקוחות ראשונים, רובם חברי המועדון של הרשת, שאפילו הם הופתעו מגודל החנות (1500 מ"ר) ומהמגוון האינסופי של המוצרים. מדובר בסניף הדגל של הרשת והגדול מבין 35 הסניפים שלה. באירוע, נכחו מנהלי הרשת, שהבטיחו כי הסניף יממש את הפוטנציאל המסחרי שלו. עופר ברק, מנכ"ל הרשת: "הסניף הוא סנונית ראשונה לסניפי ענק נוספים". 

לפני שבוע דיווחנו לכם בפייסבוק על השלטים עם הלוגו הכתום של רשת "הסטוק", שהחלו להיתלות במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי. בתהליך הימים האחרונים, השלטים החלו להיפרש על פני שטח רב לאורך רח' יצחק רבין וכוללים גם מסך מנצנץ, שפונה לבאים מרח' ז'בוטינסקי, במטרה שאף אחד לא יפספס את הנוכחות של סניף הרשת, שנפתח אתמול ללקוחות.

צפו בביקור בפתיחת הסניף של רשת "הסטוק" בדן טאון פ"ת

עומר ברק, מייסד ומנכ"ל הרשת

שולטים לא רק בשילוט

הנוכחות של רשת "הסטוק" במתחם מרשימה לא רק בגלל השילוט. מדובר למעשה בחנות כלבו ענקית, שמזכירה את החנויות הגדולות בארה"ב ובאירופה, סטייל פרימרק. החנות ממוקמת על הקומה העליונה של המתחם המסחרי והגישה אליה היא דרך מדרגות נעות מקומת הכניסה. לחנות סוג של ויטרינה/מרפסת צמודה המשקיפה על דן טאון ומדגישה את הבולטות והנוכחות של "הסטוק", ביחס לעסקים הרבים במתחם. 

את פנינו קידמו מנהלי הרשת, שהגיעו לפתיחה מרוגשים ומחוייכים, ובראשם עופר ברק הירושלמי, שהתחיל את האימפריה עם חנות צנועה (כולה 140 מ"ר) בגבעת זאב בפרברי ירושלים, אי שם ב-2006. מאז, הרשת גדלה והתנפחה, יחד עם רשתות סטוק נוספות, שעלו על הגל אותו הכתיב הצרכן הישראלי, שחיפש מוצרים לבית בזול – וכיום היא מגלגלת מחזור הכנסות שנתי של 300 מיליון ש"ח. 

למרות שיש לו כבר 16 שנים של עסקי סטוק, אולי תפסנו את ברק אתמול ברגע הטופ העסקי של חייו. "מדובר בחנות הדגל של הרשת", סיפר נרגש. "השקענו פה הרבה תכנון ומחשבה והבאנו את הקונספט הייחודי שלנו לפתח תקווה, למתחם מסחרי שאין כמו בארץ. אנחנו רואים בפתח תקווה פוטנציאל מסחרי רב מבחינת הלוקיישן המרכזי והקירבה לערים נוספות כמו קריית אונו, גבעת שמואל וסביון".

הסטוק פתח תקווה - דן טאון ב.ס.ר סיטי
הסטוק פתח תקווה - דן טאון ב.ס.ר סיטי

מותג בית וחנות בתוך חנות

החנות הענקית, המתפרשת על פני 1500 מ"ר מכילה מחלקות מוצרים כמעט מכל הבא ליד: מוצרי מטבח וכלי אוכל, מוצרי עיצוב ונוי, מוצרי כתיבה וצעצועים, מוצרי פארם וחד פעמי, חשמל וגאדג'טים קטנים ועוד. יש אפילו קונספט מסחרי מרענן של "חנות בתוך חנות", בו ניתן למצוא את כל מוצרי המטבח של המותג היוקרתי "Food Appeal" (פוד אפיל), שכזכור סניף שלו נפתח בשנה האחרונה בקניון הכיכר.

מה שמייחד את "הסטוק" הוא מותג פרטי למוצרי בית בשם Cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת מדי עונ ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מטרנדים בעולם העיצוב. בקולקציה ניתן למצוא פריטים לכלל חלל בבית – מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה. "הכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות", אומרים ברשת. 

ובכלל, רשת "הסטוק" מציגה מחירי סטוק ידידותיים, שמתחרים היטב בחנויות אחרות המוכרות אותם מוצרים, חלקן נמצאות במתחם דן טאון עצמו. ב"הסטוק" לא מסתירים את זה שהם בונים שמה שימשוך את הלקוחות זה המחירים, שיהיו זולים אפילו עוד יותר ל-350 אלף חברי המועדון, שנהנים ממבצעים לאורך כל השנה.

סניף פוד אפיל (Food Appeal) בתוך הסטוק של דן טאון פתח תקווה

תחבושות הגייניות ב-9.9 ש"ח

"איפה תמצאו עוד מחירים כאלה?", שואל-עונה דודו שליקר, סמנכ"ל המכירות של הרשות, תוך שהוא מצביע על חבילת תחבושות הגייניות של ALLWAYS ב-9.9 ש"ח. "רשת הסטוק היא רשת שמיטיבה עם הצרכן לאורך כל השנה ובמיוחד ביום כזה שיש מבצעי פתיחה חסרי תקדים במחירים שוברי שוק. המחירים הזולים זה המהות שלנו ובגלל זה באנו לעיר פתח תקווה".

יש לציין כי בין 35 הסניפים, ל"הסטוק" יש עוד סניף בפתח תקווה, במרכז יכין, שהוא כמובן קטן וצנוע בהרבה מהסניף בדן טאון. לדברי מנהלי הרשת, הסניף ביכין עתיד להישאר ולפעול במקביל לסניף בדן טאון, הנמצא מרחק 5 דקות הליכה ממנו. "הגענו למרכז של פתח תקווה למקום עסקים שהוא הומה אדם", מציינת מורן רחמים-ברכה, סמנכ"לית השיווק. "אנחנו צופים שיעברו פה אלפי אנשים ביום, מעצם זה שאנחנו קרובים לתחנת הרכבת הקלה ולבנייני המשרדים של ב.ס.ר סיטי".

"הסטוק" היו בין העסקים הראשונים שסגרו עם בעלי המתחם על השכרת השטח, אבל בין האחרונים שפתחו. גודל החנות, העיצוב המשורג והמורכבות הלוגיסטית דרשו זמן הכנה ותכנון רב, שגם התבטא בהשקעה גבוהה של 3.5 מיליון ש"ח. הסניף החדש אמור לקבע באופן סופי את רשת "הסטוק", כרשת הסטוק השניה בגודלה בישראל (אחרי "מקס סטוק")

"אנו שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר והסביבה להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר", סיכם ברק המנכ"ל. "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר".

דודו שליקר - סמנכ"ל מכירות רשת הסטוק
דודו שליקר - סמנכ"ל מכירות רשת הסטוק
מורן רחמים-ברכה - סמנכ"לית שיווק "הסטוק"
מורן רחמים-ברכה - סמנכ"לית שיווק "הסטוק"

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading