דבוש פתח תקווה

דבוש פתח תקווה פתחו בדן טאון: מבטיחים שהאיכות של השווארמה שווה את המחיר

בימים בהם מנת שווארמה היא כבר מזמן לא סתם ג'אנק פוד, אלא סוג של מעדן גורמה, המוסד החדש שהגיע לעיר, נופל בול למשבצת של מעריצי האוכל, שעושה להם "צמרמורות-צמרמורות". השלט האדום והזוהר על דרך רבין, כבר עושה תאבון, והעדות לכך היא מקום, שלמרות (ואולי בגלל), שרק נפתח, כמעט מלא כמעט כל הזמן. "ביום הבחירות, הפס לא הפסיק", סיפרו בדבוש.

בזמן שמותגי האוכל במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי, הולכים ונפתחים, אחד מהבולטים שבהם הוא הסניף של רשת השווארמה דבוש, שמוכרת היבט לחובבי הבשר בפתח תקווה, שחיכו זמן רב שהיא תגיע לעיר. מדובר בסוג של "מוסד" בתחום, הרבה הודות לסניף המיתולוגי הראשון שנפתח איש שם בשנת 2001 ברח' אבן גבירול פינת צייטלין, נגיעה מכיכר רבין.

צפו בביקור בדבוש פתח תקווה

שלו אמור, זכיין הסניף

מיליון ש"ח השקעה על 90 מ"ר

מאז, המותג הלך והתחזק לאורך 20 שנים כשהסניף הפתח תקוואי הוא ה-7 במספר כשחוץ מהמיתולוגי, נפתחו במהלך השנים סניפים גם בקרליבך תל-אביב (שסוג בשנים האחרונות בגלל עבודות הרכבת הקלה), בחולון, ראשון לציון, נתניה וסמוך למגדלי ב.ס.ר בבני ברק. מה שמאפיין את הרשת, משיפודיות או מסעדות בשר אחרות, זה ההתמקדות בשווארמה, על כל המרכיבים שבה. 

את הסניף מפעילים הזכיינים אור ושלו אמור, צמד אחים צעירים מפתח תקווה, שממש במו ידיהם (עם עזרה של האבא), עמלו בחודשים האחרונים על פתיחת הסניף, שגודלו כ-90 מ"ר, וכולל כ-20 מקומות ישיבה בחוץ ובפנים (על הבר). במקום הושקעו כמיליון ש"ח, אותם מקווים בעלי הרשת והזכיינים להחזיר במהרה עם מכירת אלפי מנות שווארמות. לפי התפוסה מהפתיחה, אל היעד הזה עם יכולים להגיע מהר מהצפוי. 

"הבאנו את דבוש ללוקיישן הכי מרכזי בפתח תקווה", אומר שלו לפתח תקווה NEWS. "המשרדים של ב.ס.ר, הסמיכות לרכבת הקלה והקירבה לערים נוספות כמו קרית אונו וגבעת שמואל, אמורים לממש את הפוטנציאל העסקי של המקום". בדבוש, שבניגוד למותגי אוכל אחרים לא משקיעים בשיווק ופרסום, יודעים שהמיקום המרכזי, על ציר רבין, בו צפויים לעבור עשרות רבות של אלפי אנשים ביום, יעשה בעצמו את העבודה.

פותחים שולחן על המדרכה - חבורת צעירים בדבוש פתח תקווה
פותחים שולחן על המדרכה - חבורת צעירים בדבוש פתח תקווה

פיתה פרגית ב-47 ש"ח, עגל בצלחת 77 ש"ח

וכאמור, קצת יותר משבועיים מהפתיחה, כבר פקדו את המקום מאות רבות של סועדים, כשהפיקים הם בעיקר בשעות הצהרים ובשעות הלילה היותר מאוחרות. "ביום הבחירות (1.11.22, פ"נ), הגיעו מאות אנשים בטווח זמן קצר", מספר לנו אור אמור. "הפס כמעט לא הפסיק לרוץ מ-12 בצהרים עד 18 בערב. כמעט נפלנו מהרגליים, אבל עברנו את זה בהצלחה". 

נוכח יוקר המחייה וקולות המחאה של הצרכן הישראלי, אפשר היה לצפות שתהיה סוג של רתיעה ממחירי המנות של דבוש. למרות שהמנות שם יקרות מהממוצע, ביחס לשווארמות במקומות אחרים, לא נראה שזה משפיע יותר מדי על הלקוחות הרעבים, שמחפשים שווארמה איכותית.

פרגית בפיתה תעלה לכם 47 ש"ח, בבגט ובלאפה 57 ש"ח ובצלחת 73 ש"ח. אם תחשקו בבשר הודו, אז פיתה תעלה 49 ש"ח, בגט ולאפה 59 ש"ח ובצלחת 75. המנות הכי יקרות הן של העגל – פיתה ב-51, בגט ולאפה ב-61 ובצלחת 77 ש"ח. בתפריט יש גם מנות סלטים מבוססי פרגית/הודו/עגל במחירים שנעים בין 55 ל-63 ש"ח. ציפס קטן ב-7 ש"ח וצ'יפס גדול ב-14 ש"ח ישלימו לכם את הארוחה.

עמוס בדבוש פתח תקווה
עמוס בדבוש פתח תקווה

פתוחים עד השעות הקטנות וסגורים בשישי לצורך נקיונות

זול זה לא, אבל בדבוש מבטיחים שלא מתפשרים על האיכות. "אנחנו משתמשים רק בשומן טלה ולא בשומן בקר", מציין אור אמור. "הבשר טרי-טרי וכמובן מוחלף מדי יום. משתמשים בתבלינים ייחודיים עם מתכון סודי של הרשת ואת הפיתות אנחנו אופים במקום בתהליך משולב של אפייה ואידוי. על איכות כמובן צריך לשלם". ברשת מציינים שאין הנחות וגם אין מועדון לקוחות. הם לא צריכים את זה, כי הם יודעים שהלקוחות ייפתחו את הכיס ולא יתקמצנו בשביל שווארמה טובה. 

הסניף של דבוש פתח תקווה הוא כשר. לדברי חנן דבוש, בעלי הרשת, הכשרות הנוקשה של פתח תקווה, בניגוד לערים אחרות בהן פועל הסניף, לא הסכימה להוסיף "מהדרין" ולכן הכיתוב הורד מהשלט. הסניף, כמו כל העסקים במתחם דן טאון, אינו פועל בשבת.

שעות הפתיחה בימים א' עד ד' הן משעות הצהרים המוקדמות עד אחרי חצות (בין 00:00 ל-1:00). בימי חמישי ובמוצ"ש המקום פתוח עד שעות הלילה הקטנות (2:00-3:00) – מחזה די חרגי בעולם האוכל של פתח תקווה. אם שאלתם לגבי ימי שישי, אז זהו, שהסניף סגור. "לצורך ניקיונות", מציינים בדבוש. 

עובדים קשה - בדבוש פתח תקווה

מחפשים עובדים עם מוטיבציה ומשמעת מעל 18

אם שאלתם לגבי משלוחים, אז הם צפויים להתחיל בשבועות הקרובים ופעילו דרך האתר והאפליקציה של TABIT. יש לציין כי מחירי המנות במשלוחים גבוהים ביותר מ-10 אחוז מאלה שבמסעדה, אז תתכוננו לפתוח את הכיס עוד יותר, אם אתם רוצים שהשווארמה העסיסית תגיע אליכם למשרד או לבית. בדבוש בונים על כך שהקירבה למשרדים של ב.ס.ר סיטי, תייצר עבורם הרבה הזמנות מרוכזות של עובדים. 

בדבוש מחפשים חזק עובדים, שיעזרו בתפעול המקום, נוכח התפוסה הגבוהה. "אנחנו מחפשים עובדים חרוצים, בעלי ניסיון בתחום המסעדנות ועם מוטיבציה", מציין אמור. "כאלה שיוכלו לעבוד טוב תחת לחץ עם סרוויס מתמשך ובעלי משמעת. מקבלים גם לפני צבא (18 +).

אור אמור מכין שווארמה - דבוש פתח תקווה
אור אמור מכין שווארמה - דבוש פתח תקווה

דבוש פתח תקווה על המפה

אין GMB

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading