לוקח סמוך לבית ספר נתן יונתן באם המושבות פתח תקווה

השלאגר החדש? מעכשיו תושבי פתח תקווה יוכלו לקבל חבילות הכי קרוב לבית

שיתוף פעולה של העירייה עם חברת השילוח "אוריין", מפעילת אפליקציית הלוקרים "שלאגר", יכול לתת את הפתרון לכל מי שנמאס לו לעמוד בתור לקבל חבילות בדואר, במכולת, בקיוסק, או בחנות ירקות, בטח אם הם נמצאים בקצה השני של העיר. השבוע כבר הוצבו 10 עמדות לוקרים, כמהלך פיילוט, בשכונות אם המושבות ונווה גן, שיאפשרו לאסוף חבילות מקרוב ובצורה נוחה. 

בשנים האחרונות, ובמיוחד במהלך תקופת הקורונה, התרגלנו להזמין מוצרים שונים מאתרים בינלאומיים כמו עלי אקספרס, שיין, נקסט וגם מאתרים מקומיים כמו טרמינל X, ולמעשה כמעט לכל חנות פיזית המכבדת את עצמה, מאפשרת להזמין את המוצר, שיגיע לצרכן, מבלי שהוא צריך להגיע לחנות.

לוקר של שלאגר במרכז הנוער אם המושבות, מול שרגא רפאלי 3, אם המושבות פת
לוקר של שלאגר במרכז הנוער אם המושבות, מול שרגא רפאלי 3, אם המושבות פת

לקחת חבילה תוך כדי טיול עם הכלב

כמות החבילות, ההולכת וגדלה, יצרה עומסים בדואר, העמוס ממילא ומכאן נולד הפתרון של אחסון ומסירת חבילות בבתי עסק שונים. אותם בתי עסק הרוויחו מהמהלך, שאפשר להם לקבל עמלה על החבילות וגם למשוך לקוחות, שעל הדרך, יקחו את החבילה ואולי גם יקנו משהו בבית עסק. אלא שהמציאות גילתה לנו, שלא תמיד זה הפתרון האידיאלי.

לעיתים קרובות אנחנו נתקלים ברשתות החברתיות בתלונות של צרכנים מפתח תקווה על חוסר הנוחות שהם חווים בקבלת חבילות של מוצרים שהוזמנו באונליין. במקרים מסוימים החבילה נשלחת לבית עסק שממוקם בקצה השני של העיר, שלא לדבר על מקרים, שהיא נעלמת או נפגעת בדרך. שיתוף הפעולה בין העירייה והחברה לפיתוח פתח תקווה, לבין חברת השילוח "אוריין", מפעילת אפליקציית הלוקרים "שלאגר", אמור להקל על הבעיה. 

השבוע הוצבו 10 עמדות לוקרים, שפוזרו, בשלב הפיילוט, במיקומים שונים בשכונות אם המושבות החדשה ונווה גן, במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, לחסוך בזמן ולהעניק פתרון שילוח נוח, נגיש וזול ללא כל עלות נוספת. "מה שמייחד את הלוקרים שלנו זו הפשטות, הנוחות והידידותיות לסביבה", מציין אמיר וילמובסקי, מנהל פרויקט הלוקרים "שלאגר" באוריין. "אנחנו מביאים את הלוקרים ליד הבית, כך שאפשר לצאת לאסוף את החבילה תוך כדי טיול עם הכלב".

אפליקציית שלאגר

לוקרים עם גב חזק

לדברי וילמובסקי, בניגוד לפתרונות לוקרים כמו BOXIT (שכבר נסגרה), המערכת אינה חשמלית ולכן ההתקנה שלה נוחה. זו אולי אחת הסיבות שהחברה לפיתוח פתח תקווה בחרה בשלאגר על פני חברות לוקרים אחרות שפנו למכרז. שלאגר מאפשרת לתושבי פתח תקווה גישה לאיסוף משלוחים בכל ימות השבוע ובכל שעה בקרבת הבית, ללא צורך בהמתנה לשליח.

הלוקרים שהותקנו כבר זמינים לציבור (ראו רשימה). כדי להשתמש בהם יש לוודא כי הספק, ממנו מזמינים את המשלוח, מתממשק גם עם נקודות האיסוף של חברת שלאגר. עם אישור ההזמנה, הלקוח יקבל הודעה להורדה חד פעמית של אפליקציה, יחד עם מועד הגעת החבילה ללוקר. ברגע שהלקוח יגיע ללוקר, ייפתח התא הרלוונטי באופן אוטומטי והוא יקבל את החבילה שהזמין. 

אוריין היא חברת שילוח ציבורית גדולה וותיקה (משנות ה-50'), המעסיקה כיום כ-900 עובדים, עם מחזור פעילות של מאות מיליונים בשנה, כשבראש הדירקטוריון שלה עומד שר הפנים לשעבר, אופיר פינס. את האפליקציה "שלאגר" היא השיקה לפני כשנה וחצי, כשעמדות הלוקרים שלה כבר הוצבו במודיעין, נשר, קריית מלאכי ואור יהודה. "אחד מהיתרונות של שלאגר על חברות לוקרים מתחרות", אומרת עינת איכנבאום, מנהלת שיווק אוריין, "הוא הגב החזק שעומד מאחוריה, שמתבטא בחברה ותיקה ויציבה כמו אוריין".

לוקר של שלאגר בעמי סנטר

באים בלילה, בשקט.

בשלאגר שמים דגש על הידידותיות לסביבה. מעבר לזה שהלוקרים שלהם ממוקמים באופן שלא יפריע למרחב הציבורי, העמדות פועלות באופן עצמאי ומבלי צורך לחברן לתשתיות חשמל או תקשורת כלשהן. "בנוסף", מציין וילמובסקי, "החבילות מגיעות באמצעות רכבים שקטים וירוקים, בדרך כלל בשעות הלילה, על מנת שכמה שפחות להפריע לתושבים". 

יש לציין כי "שלאגר" עובדת עם מספר גדול של ספקי מוצרים כמו כמו באג, ביקונקט, אמזון, KSP, סוהו, JOOM, איביי, סקצ'רס ועוד. עם עלי אקספרס, אולי האתר המוביל מבחינת כמות החבילות שמוזמנות ממנו לארץ, הם עדיין לא עובדים, אבל מציינים כי עובדים גם על שיתוף הפעולה הזה. "בשורה נוספת של שלאגר היא אפשרות להחזיר את המוצר ללא כל בעיות", מוסיף וילמובסקי. "כל מה שצריך לעשות הוא לחזור לעמדת הלוקרים ממנה המוצר נלקח ובאמצעות האפליקציה להחזיר אותו".  

ראש העיר, רמי גרינברג, מסר כי מדובר ביוזמה הנפוצה בערים גדולות ומרכזיות ברחבי העולם ומהווה חלק מהמאמץ העירוני להפחתת זיהום האויר, צריכת החשמל וצריכת הדלק באמצעות צמצום נסיעות רכבים באזורי מגורים. "אני מודה לחברה לפיתוח פתח תקווה ולכלל הגורמים המעורבים בקידום הפרוייקט לרווחת התושבים".

רשימת כל הלוקרים החדשים של שלאגר בפתח תקווה

  1. בית ספר נתן יהונתן ברחוב מבצע יפתח, מול מבצע יפתח 6. 
  2. מרכז AMI, כיכר הרעות, ליד המזרקה  – אם המושבות
  3. מול שרגא רפאלי 3. מרכז הנוער אם המושבות – אם המושבות
  4. בית ספר פאול קור רחוב רבקה גובר – אם המושבות
  5. חטיבת ביניים גולדה מאיר ברחוב אריה בראון, מול אריה בראון 16
  6. אגף שירות פסיכולוגי חינוכי ,ליד הגנים, מאחורי מגרש הכדורגל ברחוב מבצע דקל
  7. קיר חיצוני לאורך הספורטן
  8. רחוב אסירי ציון – שכונת נווה גן
  9. מול דוד טבנציק 4 – שכונת נווה גן
  10. מרכז הנוער נווה גן / טיפת חלב, רחוב ברוריה פינת מאירי – שכונת נווה גן

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading