פיצה פופולו פתח תקווה בחינם

פיצה POPOLO (פופולו) בדן טאון בפתח תקווה תחלק פיצות חינם ביום חמישי הבא (24.11)

הסניף של רשת הפיצריות לפי משקל נפתח לפני כשלושה חודשים למרגלות מגדלי ב.ס.ר סיטי ברח' תוצרת הארץ 3 ואת אירוע ההשקה הם מציינים בגדול: כל מי שיגיע במועד זה בין השעות 17:00 ל-22:30, יוכל ליהנות מ-200 גרם של פיצה איכותית ועמוסה בתוספות. זהו הסניף השני של הרשת בפתח תקווה, לאחר הראשון שנפתח לפני כחצי שנה במתחם Giss-In החדש. 

רשת הפיצריות POPOLO מתמחה במנות אוכל רחוב איטלקי בסגנון רומאי-קלאסי (ומכאן שמה: על שם הכיכר המרכזית של בירת איטליה). לדברי הרשת, הפיצה שלה מיוצרת ממתכון סודי ומסורתי, שפותח על ידי פיציולו ברומא ונמכרת במלבנים. הרשת היא חברת בת של "זותא פיצה", שמאמינה בחזרה למקורות האיטלקיים עם פיצות שמעניקות כבוד למסורת ולטעמים המקוריים והאותנטיים, תוך שמירה על פשטות.

זהו הסניף השלישי של הרשת בישראל, לאחר סניף בהוד השרון וסניף נוסף שנפתח לפני חצי שנה במתחם גיסין. לפי הביקורות של הפתח תקוואים עד עתה, נראה שהם יודעים להעריך את הפיצה המשובחת של POPOLO, זאת לצד תלונות על מחיר הפיצה, שהוא גבוה יותר ביחס לפיצריות אחרות. אולי דווקא בגלל זה החליטה להראות לארג'יות ולתת לתושבי פתח תקווה והסביבה לטעום מהפיצה שלה בחינם. 

אז לרגל הפתיחה, המסעדה במתחם עמי דן טאון תחלק ביום חמישי ה-24.11.22, בין השעות 17:00-22:30 פיצות בחינם לפי העדפותיהם של היושבים במקום, עם כל התוספות לבחירתם, עד 200 גרם. ברשת מציינים כי ההטבה אינה תקפה בטייק אוויי או במשלוחים השונים. בתפריט המסעדה החדשה תוכלו למצוא פיצות שף במבחר רטבים ותוספות של ירקות טריים וגבינות משובחות.

הפיצרייה, המעוניינת להיות ממותגת יותר כמסעדה, מציעה גם לצד הפיצות מנות פסטה מגוונות (ריגטוני, פפרדלה או טורטליני ממולא גבינות) וסלטים עשירים, וכמובן קינוחים, בירות ומשקאות קלים. הפיצרייה (סליחה, המסעדה) קיבלה את הכשרות של רבנות פתח תקווה ושעות הפתיחה שלה הן מראשון עד חמישי בין 11:00-02:00, מוצ"ש: 21:00-02:00.

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »