אנדר ארמור פתח תקווה

צפו מבפנים: מותג אופנת הספורט אנדר ארמור (UNDER ARMOUR) מתגנדר עם סניף חדש בפתח תקווה

לאחר תכנון רב והשקעה לא מועטה, נפתחה החנות של מותג ביגוד הספורט הבינלאומי במתחם המסחרי בב.ס.ר סיטי. החנות מצטרפת לשורת מותגי ספורט במתחם הכוללת, בין היתר, את דקטלון הבינלאומית גם ואת דרים ספורט של רשת פוקס-ויזל. ברשת בטוחים כי חובבי המותג בפרט וספורט בכלל יצביעו ברגליים ויגיעו לחנות המעוצבת בקונספט ייחודי. רון חילו מנהל הרשת: "נרגשים לפתוח בפתח תקווה".

לא צריך להיות מופתעים מכך שמי שמחפש מותגי אופנה, לא צריך אותם רק ליציאה או לאירועים. ככל שטרנד חדרי הכושר, הספורט והריצה בעולם ובישראל תופס תאוצה, כך גם הרצון של המתאמנים להיראות טוב כשהם עושים ספורט ולהינות מציוד איכותי שישפר את ביצועיהם – הולך וגובר. ובאנדר ארמור יודעים זאת ובונים על כך שהמתאמנים הרבים שיש בפתח תקווה, יגיעו לחנות לחודש את המוצרים מקרוב.

הכירו את החנות! צפו בכתבת הוידאו של פתח תקווה NEWS TV

פתח תקווה - אחת מ-15 אלף

אנדר ארמור הינו מותג ביגוד ספורט בינלאומי, שהוקם בארצות הברית ב-1996 ומאז הונפק בבורסה והפך למעצמת אופנה עולמית עם יותר מ-15,00 נקודות מכירה ברחבי העולם. המותג גם פופולארי מאוד בקרב הישראלים ולראייה – פתיחת הסניף בפתח תקווה, שמציע עד סוך נובמבר, 30 אחוז פחות על כל הפריטים.

החנות בעמי דן טאון למרגלות מגדלי ב.ס.ר סיטי, היא ה-10 של המותג בארץ ופתיחתה באה בעקבות ההצלחה של הסניפים האחרים. בעלי הרשת בארץ והיבואנים הבלעדיים הם קבוצת גרונדמן, בבעלות אבי שפר וישראל איגלניק. ביולי דווח על כך כי קבוצת מותגי הספורט MGS של גדעון מוליוב, מתעניינת ברכישת פעילות אנדר ארמור בישראל. 

מה שמייחד את הסניף בפתח תקווה, הוא הקונספט העיצובי, שקיים רק בעוד שתי חנויות של UNDER ARMOUR בעולם: עיצוב מודרני, המורכב מבטון חשוף, פרקט ובלוקים, במטרה לגלם את עקרונות המותג – אותנטיות, חוזק ופעילות. בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של פריטים ביגוד, נעליים ואביזרים כמו תחתונים, תיקים וכובעים לגברים ונשים בחלוקה לשתי קטגוריות עיקריות – ריצה ואימון.

מימין - נעה לב, מנהלת השיווק של הרשת. משמאל - רון חילו ובאמצע בובת אנדר ארמור
מימין - נעה לב, מנהלת השיווק של הרשת. משמאל - רון חילו, מנהל הרשת.

דה רוק וסטף קרי בפתח תקווה

באנדר ארמור פתח תקווה מכוונים חזק לעובדים בב.ס.ר סיטי, שחלק משגרת יומם היא הספורט ואפשר לצפות שיהיו כאלה שיתאמנו בפרופיט ואז יעלו למשרדים בלי להחליף בגדים והם עדיין ייראו FINE עם בגדי המותג. בחנות ניתן למצוא את הליין הטרנדי "Project Rock", השייך למתאגרף והשחקן ההוליוודי "דה רוק". הליין כולל ביגוד לנשים וגברים מוצג בחנות במהדורה מוגבלת. אתלט נוסף שמפרסם את המותג הוא הכדורסלן סטף קרי, שיש עליו ליין נעליים, כשהיקרה שבהם, אותה אפשר למצוא בחנות, עולה 800 ש"ח. 

אנדר ארמור בינתיים לא מוכרים אונליין את הפריטים שבחנות (עד שיקבלו אישור מהמשרדים העולמיים) ומכאן הם קוראים לחובבי המותג להגיע לדן טאון, לחוש ולחוות את המותג פיזית. "אנחנו נרגשים לפתוח בפתח תקווה", אמר רון חילו, מנהל הרשת בישראל, אותו פגשנו בחנות החדשה. "החנות היא מיוחדת במינה מבחינת הקונספט. אפשר למצוא אצלנו מגוון פריטים מקצועיים עם הטכנולוגיות המתקדמות לריצה ואימון – לגברים ולנשים".

לובשים THE ROCK באנדר ארמור

פתוחים במוצ"ש

לדברי מנהלת השיווק של מותג הספורט UNDER ARMOUR בישראל נעה לב, "מדובר בחנות בקונספט חדש המודרני שלנו. בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של חולצות, מכנסיים, נעליים, תיקים ואביזרים עם טכנולוגיות מתקדמות", ציינה. "כל זאת במטרה לתת לספורטאים פתרונות לאימון וריצה, שיעזרו להם לדחוף את עצמם ואת המטרות שלהם ולהשיג תוצאות טובות יותר".

שעות הפתיחה של החנות, שכתובתה ז'בוטינסקי 61, פתח תקווה, הן בימי א'-ה' בין השעות 9:30-21:30 
ובימי שישי תוכלו להגיע לחנות כבר ב-9:00 והיא תיסגר ב-14:30. במוצאי שבת אפשר לבוא לחנות החל מצאת השבת והיא תהיה פתוחה עד 21:30.

חמישה מוצרים שמשכו את תשומת ליבנו ב- UNDER ARMOUR פתח תקווה בעמי דן טאון (כל המחירים הם לפני הנחה):

*ביגוד עם טכנולוגית ISO chill – טכנולוגיה שמעניקה תחושת קירור על הגוף מגוון פריטים החל מ 149 שח

* ביגוד ונעליים עם טכנולוגית Storm שמונעת מים – גקט לריצה בחוץ ב 249 שח

*נעל ריצה UA HOVR Infinite 4 נשים 550 שח, גברים 650 שח

*נעל כדורסל סטף קרי – 800 שח

*מגוון פריטי אימון של דה רוק – החל מ 99 שח

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading