מונדיאל בקולנוע הוט סינמה בקניון הגדול

צפו: הוט סינמה בקניון הגדול פתחו אולם קולנוע להקרנת ארגנטינה-אוסטרליה במונדיאל

אם חשבתם שכדורגל בחוץ אפשר לראות רק בפאבים או פיצוציות, שימו לב לחידוש הבא: את המשחקים הבאים בשלבי הנוק-אאוט של אירוע הספורט המתקיים בקטאר, תוכלו לראות גם על גבי מסך הקולנוע – כמו סרט, רק קצת שונה. היוזמה המקורית (שהתבצעה גם במונדיאל הקודם), הוכחה כמוצלחת עבור הצופים, גם (ואולי רק) בזכות מסי וחבריו, שניצחו 2:1 ועלו לשלב הבא.

שיתוף הפעולה של "הוט סינמה", מפעילת בתי הקולנוע בקניון ושל הקניון הגדול עצמו, יצר חווית בילוי לא רעה, אם כי קצת שונה, בטח למי שרגיל לראות את משחקי המונדיאל בבית, או מקסימום בפאב. אולם מספר 3, בו בימים רגילים מוקרנים סרטי קולנוע, פתח את שעריו לאוהדי כדורגל, לקוחות הקניון, ששילמו עבור "חבילת פרימיום", שכללה כרטיס, פופקורן/נאצ'וס ענק ב-55 ש"ח בלבד (במקום 99 ש"ח).

צפו בהקרנת המונדיאל בקולנוע הוט סינמה בקניון הגדול

מכיוון שמדובר היה במשחק הראשון ששודר תחת היוזמה הזאת ושהפגיש שתי קבוצות עם פערי כוחות משמעותיים ביניהם (למרות שהמשחק הסתיים על חודו של שער), האולם לא היה בתפוסה מלאה, אך מנהלי הקולנוע בטוחים כי לקראת השלבים הבאים (מחר ב-21:00 תתבצע הקרנה של ברזיל-דרום קוריאה), יגיע קהל רב יותר שימלא את האולם ויזכה לחווית צפייה אחרת. 

"אנחנו מתכוונים לשדר בקולנוע גם את השלבים הבאים", אמר לנו בן שרעבי, מנהל מתחם "הוט סינמה" בקניון הגדול. "זו מסורת שהתחלנו בה במונדיאל הקודם וממשיכים אותה היום. מדובר בחווית צפייה יוצאת דופן. כדורגל על מסך גדול באווירה של קולנוע". בקרב הקהל, באופן די מפתיע, היו לא מעט בנות, שהגיעו בכמה חבורות או עם בני זוג. "אנחנו אוהבות כדורגל ושמחנו לקבל את ההטבה", אמרה אחת מהן. "זה בילוי מגוון והיה כיף". 

מהנהלת הקניון ומ"הוט סינמה", טרם נמסר באופן רשמי על שידורי כדורגל נוספים שיוקרנו בקולנוע, אך הכוונה היא להמשיך ולהקרין משחקים נוספים, כמובן גם בשלבים המתקדמים של רבע הגמר, חצי הגמר והגמר עצמו.

עוד ב-אוכל ובילויים

קפה הולה HOLA פתח תקווה

שלום לך: בית קפה הולה (HOLA) פתח תקווה צפוי להיפתח בקרוב ליד העירייה

לאחר למעלה שנה של מכרז, תכנון והקמה, בעוד מספר שבועות, הלקוחות הראשונים של בית הקפה החדש ברח' חיים עוזר, יוכלו ליהנות ממה שיכול להפוך למוסד פתח תקוואי, שלא יהיה תושב שלא יבקר בו ויטעם מהקפה והמאפה (וגם מהפסטות, השקשוקות והפיצות). אילן קקון ויורם מלול, שני היזמים שלקחו עליהם את האתגר, בונים קודם כל על התפריט האיכותי, אבל בעיקר על הלוקיישן המרכזי.

המשך קריאה »

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »