ג'ויה פתח תקווה - מפוצץ בצהרים

חדש: מעכשיו מסעדת ג'ויה פתח תקווה פתוחה גם בימי חול בצהרים. קפצנו לביקור!

בשורה לחובבי האוכל האיטלקי בפתח תקווה: מסעדת ג'ויה האיטלקית, שנפתחה לפני כחודשיים במתחם המסחרי Giss-in ברחוב גיסין, סמוך לשכונת אם המושבות, מרחיבה את שעות הפעילות שלה בימי חול גם לשעות הצהרים. מדובר בסנדרט חדש של אוכל איטלקי, שאפשר למצוא רק במסעדות בודדות בעיר, אם בכלל. קפצנו לביקור השבוע וגילינו אופציה לא רעה לפגישה עסקית.

כבר כשביקרנו בימים הראשונים של הפתיחה, הרגשנו סוג של באזז סביב המסעדה, בה הושקעו חודשים רבים של תכנון והקמה, שלא לדבר על כסף. מדובר במסעדה הנחשבת איכותית, שנמצאת באיזור "שכונתי" –  זן די נדיר במחוזות פתח תקווה, בה רוב המסעדות בסטנדרט הזה, נמצאות באיזורי התעשייה והעסקים. זה אולי מסביר את התכונה בקרב ה"פודי'ס" הפתח תקוואים, שציפו לפתיחת המסעדה.

צפו בביקור צהרים בג'ויה פתח תקווה

אופציה נהדרת לארוחה עסקית בצהרים

ג'ויה פתח פתח תקווה היא השביעית במספר של הרשת, אחרי סניפים בתל אביב, הרצליה, רעננה, ראש פינה, מודיעין ונתניה. הרשת הותיקה הוקמה כבר בשנת 2000 והקודקודים שלה הם בני אשכנזי, השף הראשי של הרשת ושותף, איציק אנקונינה, שרכש את ג'ויה לפני כ-7 שנים מקבוצת "ארקפה", אליה הראל, מנכ"ל הרשת ואלישע ארליך, מסעדן ותיק, ששותף במסעדות נוספות ונחשב לרוח החיה מאחורי הסניף הפתח תקוואי החדש. מי שאחראי על המטבח בפתח תקווה, הוא השף אלברטו.

שעות הפיק של המסעדה, שיכולה להכיל בו זמנית כ-150 סועדים, הן בדרך כלל בין השעות 19:30 ל-20:00, כשהשיא הוא בסופי שבוע (המסעדה פתוח גם בערב שישי ובשבת). אלא שהפתיחה של המסעדה ב-12:00 גם בימי חול, מלמדת שאנשיה מכוונים בצהרים לקהל קצת אחר, כזה שעבורו ג'ויה היא אופציה נהדרת לפגישה עסקית.

לכן לא הפתיע אותנו למצוא קהל יחסית רב, כשביקרנו שם השבוע בשעות הצהרים. אגב, גם בצהרים מומלץ מאוד להזמין מקום, כי ייתכן ולא יהיה לכם שולחן פנוי.תפריט המסעדה, הוא כמובן על טהרת המטבח האיטלקי ואפשר למצוא בו בעיקר מנות של פסטה, פיצות (הנאפות בטאבון מיוחד החשוף לעיני הסועדים),  בשרים וסלטים.

סגירת חורף בחצר ג'ויה פתח תקווה - קר בחוץ, חם בפנים
סגירת חורף בחצר ג'ויה פתח תקווה - קר בחוץ, חם בפנים

באתם בצהרים? קבלו 15% הנחה על כל התפריט

המנה היקרה ביותר היא פילה דניס שמגיע עם ניוקי בחמאת עגבניות, ברוקולי, אפונה ופטריות ב-118 ש"ח. מחירי מנות הפסטות, האנטיפסטות והפיצות נעים בין 55 ל-85 ש"ח והסלטים בין 52 ל-64 ש"ח. בביקור שלנו, השף המליץ לנו על שתי מנות פסטה משובחות: קונקילי סלמון הכולל שום, צ'ילי גרוס, יין לבן, פסטו, שמנת, גבינת פרמז'ן, זוקיני, שעועית ירוקה, אפונה ופיסטוק ולינגוויני אלי אוליו הכולל ארטישוק, שמן זית, שום, צ'ילי, אורגנו, עגבניות שרי, פטרוזיליה וגבינת פטה.

יין הולך טוב בצהרים - בעיקר עם האוכל האיטלקי של ג'ויה

המסעדה גם מכילה בר אלכוהול עם מבחר משקאות חריפים, יינות ובירות, לצד משקאות חמים (טעמנו אספרסו משובח), כך שג'ויה יכולה להוות גם סוג של בר שכונתי, לאלה שרוצים לרדת מהבית לדרינק עם החבר או הבן/בת זוג.

בג'ויה מבטיחים 15% הנחה על כל התפריט למי שיגיע למסעדה בין השעות 12:00 ל-17:00. למסעדה צמודה חנייה עם עשרות מקומות, שפנויה בדרך כלל, במיוחד אם מדובר בימי חול בשעות הצהרים. לאלה שחוששים ממזג האוויר החורפי – אל דאגה. בג'ויה עשו סגירת חורף לכל החצר ואפשר לשבת בנעימות ולהרגיש חמים (ולא רק בגלל האוכל)

בצהרים, כמו בכל שעות הפעילות של המסעדה, ניתן גם להזמין טייק אווי או משלוח (דרך וולט). כתובת המסעדה היא אבשלום גיסין 15, פתח תקווה. טלפון להזמנות טייק אווי ושולחן: 077-9386459 ושעות הפעילות הן: א' – ה': 12:00-23:00, ו – שבת: 12:00-23:30. נהניתם בג'ויה? נשמח לקרוא את הפידבק שלכם.

ג'ויה - המקום הכי איטלקי בפתח תקווה?

ג'ויה פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading