סקייטפארק פתח תקווה

מברצלונה לפתח תקווה: סקייטפארק חדשני צפוי לקום סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח"

עיריית פתח תקווה דיווחה היום כי החל תכנון של רחבת מסלולי האופניים וסקייטבורד ענקית שתשתרע על שטח של כ-2700 מ"ר, בין הרחובות שלמה שמלצר למפלסים, סמוך לאצטדיון ומתחם קריית הספורט החדשה, שצפויה לקום בשנים הררובות. התכנון מבוסס על המתחם שנמצא בכיכר המוזיאון של העיר הספרדית, הידוע כאהוב על סקייטרים מכל העולם.

לפי התכנון של העירייה, אותו מוביל מנהל ההנדסה בשיתוף קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אבי לוזיה (מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד ומתמחה בהקמה ותכנון מתחמים מסוג זה), הסקייטפארק ייבנה בסגנון "פלזה", עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי וחדשני. הרעיון הוא ליצור תחושה של "גלישה" ברחוב, כשבמתחם ישולבו חומרים ואלמנטים מיוחדים כדוגמת אריחי גרניט ומעקות קורטן.

 

צפו: כך זה בברצלונה

ה"סקייט פלזה", הפתח תקוואי צפוי לכלול שלושה מתחמים: הראשון הוא ה-Street skate (סטריט סקייט) – אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט. השני הוא ה-Pure plaza (פיור פלזה) – מתחם הדומה לכיכר עירונית ומשלב רמפות ואזורי קפיצה MACBA מיוחדים. ההשראה למתחם נלקחה מכיכר מוזיאון בברצלונה (מתחם האהוב על סקייטרים מכל העולם). גם כאן ריצוף הפלזה יהיה גם הוא מאריחי גרניט.

במתחם השלישי Concrete bowl (קונקרייט בול), הוא הסקייט הקלאסי ויכיל בור מבטון המאפשר גלישה לסקייטרים מקצועיים. בעירייה מבטיחים כי בכל מתחם הסקייטפארק החדש, ישולבו אזורי ישיבה מוצלים, עצים, תאורת רחוב וברזיות. "מדובר באחד ממתחמי הסקייט פארק החדשניים והמתקדמים שיש בארץ", מסר בגאווה ראש העיר, רמי גרינברג. יש לציין כי היום יש בפתח תקווה כבר שני מתחמי סקייטפארק, אבל קטנים הרבה יותר – אחד בכפר גנים והשני בשכונת אם המושבות החדשה.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading