סקייטפארק פתח תקווה

מברצלונה לפתח תקווה: סקייטפארק חדשני צפוי לקום סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח"

עיריית פתח תקווה דיווחה היום כי החל תכנון של רחבת מסלולי האופניים וסקייטבורד ענקית שתשתרע על שטח של כ-2700 מ"ר, בין הרחובות שלמה שמלצר למפלסים, סמוך לאצטדיון ומתחם קריית הספורט החדשה, שצפויה לקום בשנים הררובות. התכנון מבוסס על המתחם שנמצא בכיכר המוזיאון של העיר הספרדית, הידוע כאהוב על סקייטרים מכל העולם.

לפי התכנון של העירייה, אותו מוביל מנהל ההנדסה בשיתוף קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אבי לוזיה (מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד ומתמחה בהקמה ותכנון מתחמים מסוג זה), הסקייטפארק ייבנה בסגנון "פלזה", עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי וחדשני. הרעיון הוא ליצור תחושה של "גלישה" ברחוב, כשבמתחם ישולבו חומרים ואלמנטים מיוחדים כדוגמת אריחי גרניט ומעקות קורטן.

 

צפו: כך זה בברצלונה

ה"סקייט פלזה", הפתח תקוואי צפוי לכלול שלושה מתחמים: הראשון הוא ה-Street skate (סטריט סקייט) – אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט. השני הוא ה-Pure plaza (פיור פלזה) – מתחם הדומה לכיכר עירונית ומשלב רמפות ואזורי קפיצה MACBA מיוחדים. ההשראה למתחם נלקחה מכיכר מוזיאון בברצלונה (מתחם האהוב על סקייטרים מכל העולם). גם כאן ריצוף הפלזה יהיה גם הוא מאריחי גרניט.

במתחם השלישי Concrete bowl (קונקרייט בול), הוא הסקייט הקלאסי ויכיל בור מבטון המאפשר גלישה לסקייטרים מקצועיים. בעירייה מבטיחים כי בכל מתחם הסקייטפארק החדש, ישולבו אזורי ישיבה מוצלים, עצים, תאורת רחוב וברזיות. "מדובר באחד ממתחמי הסקייט פארק החדשניים והמתקדמים שיש בארץ", מסר בגאווה ראש העיר, רמי גרינברג. יש לציין כי היום יש בפתח תקווה כבר שני מתחמי סקייטפארק, אבל קטנים הרבה יותר – אחד בכפר גנים והשני בשכונת אם המושבות החדשה.

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

המשך קריאה »
פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »
רוכבים בתקווה פתח תקווה מירוץ אופניים פתח תקווה

אירוע האופניים הענק של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2024" יתקיים ב-18.10

אחרי שהאירוע בשנה שעברה התבטל מפאת המלחמה, עיריית פתח תקווה פרסמה היום, שהיא מחזירה השנה את המירוץ "למסלול" והוא יתקיים ביום שישי, אחרי החג הראשון של סוכות. האירוע יכלול שלושה מקצים: 40 ק"מ לאלה שמחפשים אתגרים, 20 ק"מ לחובבים ו-10 ק"מ במסלול העממי. נקודת הזינוק תהיה באצטדיון "שלמה ביטוח". מחיר כניסה ליחיד (ללא השכרת אופניים) – 30 ש"ח.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading