מרכז הורים ילדים יד לבנים שכונת ורבר

העירייה יצאה במכרז יזמים להקמת מרכז הורים-ילדים בפארק יד לבנים פתח תקווה

המרכז, בשכונת רמת ורבר המתחדשת, צפוי להיות מוקם במבנה המוקף בחצר רחבה, ששימשה בעבר כגן ילדים. לפי תנאי המכרז, הוא צפוי לפעול בכל שעות היום ולספק ספק מענה איכותי, קהילתי ותרבותי לתושבי השכונה והאזור, בכל הגילים, בדגש על פעוטות וילדים. לדברי העירייה: "זוהי הזדמנות יוצאת דופן ליזמים בתחום, לקדם פתיחת מרכז הורים ילדים עם קונספט ייחודי שיביא ערך לתושבי העיר".

המרכז להורים וילדים צפוי להיות חלק אינטגרלי מהפארק בשכונת רמת ורבר, העוברת התחדשות עירונית מאסיבית, לרבות פרויקטים רבים של פינוי-בינוי, שצפויים להכניס אליה משפחות חדשות וצעירות, שיהנו משירותי המרכז. חברת מקפ"ת, היוזמת מרכזים קהילתיים בפתח תקווה, יצאה עם המכרז בתחילת השבוע, כשההשתתפות בו כרוכה בתשלום של 1000 ש"ח עבור מסמכי המכרז.

את התשלום ניתן לבצע באתר האינטרנט של החברה או במשרדי החברה. מפגש מציעים צפוי להיערך ב-2/2/2023 בשעה 12:00 בכניסה למויזאון פתח תקווה לאומנויות בפארק "יד-לבנים", בקריית המוזיאונים, רח` ארלוזורוב 30, פתח תקוה, כשהוא אינו תנאי להשתתפות במכרז. את ההצעות על כל נספחיהן, בהתאם לתנאי המכרז, יש למסור בשני עותקים, במסירה ידנית במשרדי מקפ"ת (לא בדואר), ברחוב שפירא 21 קומה 2, פתח תקווה, עד ליום ה-23/2/2023 בשעה 12:00 בצהרים.

על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית בנוסח המצורף למסמכי המכרז על סך 25,000 ₪. הערבות תהא בתוקף עד ליום 23/6/2023, כשמקפ"ת תהא רשאית לדרוש הארכת תוקף הערבות הבנקאית. הצעות ללא ערבות, לא תובאנה לדיון ומסמכים שלא יימסרו בזמן – לא יתקבלו. בנוסף צוין כי החברה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר, או כל הצעה שהיא.

פארק יד לבנים

בישראל יש מספר מרכזים מסוג כזה, כשהבולט שבהם היה של רשת "דיאדה", שפעלה עם מספר סניפים בתל אביב, אך נסגרה לפני כשבע שנים. מרכזים מסוג זה אמורים יאפשר למשפחות שמתקשות בתפקוד האישי, ההורי והמשפחתי, לרכוש ידע וכלים להתמודדות טובה יותר ולשפר את תפקודם ההורי, תפקוד הילדים ושיפור הקשר והיחסים בין ההורים לילדיהם. 

המרכזים מבצעים תוך שימוש במגוון שיטות התערבות : טיפול פרטני, דיאדי, משפחתי וקבוצתי וטיפול והדרכה בהורות. במרכז צפויים לקיים שיחות הדרכה להורים, וטיפול בילדים באמצעות מגוון רחב של כלים יצירתיים וחווייתיים כמו: טיפול באמצעות אומנות וצילום, תנועה, פסיכו דרמה, בעלי חיים, גינון ומטבח טיפולי.

עוד ב-מהנעשה בעיר

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »
10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading