ספונסרים חדשים להפועל פתח תקווה

הפועל פתח תקווה סגרה עם 5 ספונסרים נוספים בהסכמים של כ-200 אלף ש"ח סה"כ

המומנטום הספורטיבי לא נעלם מעיני המפרסמים: מוליכת טבלת הליגה הלאומית, שניצחה 10 מתוך 12 משחקיה בחודשיים האחרונים, חתמה הסכמי חסות עם פלאפון, חברות הנדל"ן מקמל מפתח תקווה ורם אדרת מראש העין, רשת הסופרים קשת טעמים וחברת הבנייה BST, לה מספר פרויקטים בעיר. במקביל, ONE פרסם כי במכבי פ"ת נשקלת העברת בעלות למאירי. לוזון: לא היו דברים מעולם.   

בהפועל פתח תקווה מנצלים את התקופה הנהדרת שעוברת על הקבוצה, כדי לעשות עסקים והשבוע התבשרנו כי מעגל הספונסרים התרחב עם עוד חמישה מותגים, ששלטיהם יתנוססו על מסכי הלד במשחקים. בקבוצה מצפים שהעלייה לראשות הטבלה (והעקיפה של היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה), תמשוך אוהדים רבים למשחק הבית הקרוב, מול הפועל ניר רמת השרון (מחר, 14.2, שעה 19:00). 

בהפועל פתח תקווה מדווחים כי הם כבר חצו את קו 2400 המנויים, זאת בנוסף ליעד ה-2 מיליון ש"ח, שגוייסו מחברי עמותת האוהדים "הכחולה. מספר מנויים זה מעמיד אותם במקום השישי בכדורגל הישראלי, אחרי מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה.

אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח
אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח

במידה והקבוצה תמשיך לשמור על המומנטום ותתמודד על קרב העלייה, מצפים בהפועל פתח תקווה, יחד עם הכניסה לאביב, לפלייאוף ולמשחקי ההערכה, כי קהל אוהדים רב גם יגיע מקוני כרטיסים וממחלקות הנוער (שחקנים ובני משפחותיהם). יש לציין כי מחירי המנויים, המשולבים עם הצטרפות לעמותה, נמכרים במחיר המלא, למרות שעברנו יותר ממחצית עונה. 

בהפועל פתח תקווה מצפים מחר לפחות ל-3,000 כחולים ביציעים, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 ש"ח למבוגר, ו-25 ש"ח לנוער עד גיל 18, נשים, חיילים, אזרחים ותיקים, סטודנטים ובעלי תעודת נכה. ילדים עד גיל 3 – ללא תשלום. ההפנינג הכחול עם הפעלות לילדים, איפור, בלונים, מוסיקה והרבה שמח ייצא לדרך החל מהשעה 18:00 במבואה ליד חנות האוהדים.

 

עולים לחצי גמר גביע הטוטו- האוהדים חוגגים
אוהדי מכבי - בקרוב מחליף ללוזון?

היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה, תתמודד מחר בחוץ (ברמלה, 19:00) מול מכבי קביליו יפו, כשברקע עומד הפרסום באתר ONE, לפיו החלו להתנהל מגעים שקטים להעברת השליטה בקבוצה בין אבי לוזון לבין רואה חשבון אלעד מאירי, אוהד ותיק של הקבוצה, בנו של מאמן הכדורגל משה מאירי ואחיו של עו"ד מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי ת"א. לוזון מכחיש ואמר ל-ONE: “לא היו דברים מעולם”.

צפו באוהדי מכבי זועמים בסיום המשחק מול כפר קאסם (0:0)

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading