צפו: בבא חלה נפתח היום ב"שופ טיים" על תוצרת הארץ – שניצל שימלא לכם צהרים

רשת השניצליות החדשה קבעה את הסניף הראשון במיקום סופר-מרכזי במתחם האוכל, מרחק נגיעה ממפלצות המשרדים של ב.ס.ר סיטי. המקום מציע שניצל, חזה עוף, עוף מפורק – הכל על טהרת החלה וגם מנת נקניקיה, שווארמה צמחונית ואפילו ערוק, קציצת ירק עיראקית. המחירים יחסית נוחים, בטח בהשוואה לשווארמיות והמבורגריות בפתח תקווה. צפו בלקוחות הראשונים מספרים על השניצל. המחירים בפנים.

בהשקה שקטה ומצומצמת נפתח סניף "בבא חלה", שמציע מנה שהפכה לאחרונה טרנדית בקרב חובבי אוכל הרחוב בפתח תקווה – שניצל בחלה. בחלה, לפיתה או באגט, ניתן להכניס כמות יפה של שניצלים, לצד ירקות ורטבים, מה שמשביע ברמה כזאת – שלא צריך ציפס בצד. סימון, הבעלים של "בבא חלה", זיהה את הטרנד אבל גם הוא היה מופתע לגלות שכבר בפתיחה, בלי שהוכרזה השקה, הגיעו הצהרים עשרות רבות של לקוחות לטעום את המקום החדש.

צפו בלקוחות הראשונים מגיעים ל"בבא חלה" פתח תקווה

סודוך בצד אחד ולחם בשר בצד שני - יש מקום לכולם?

ל"בבא חלה" יש תחרות לא פשוטה מול שני מותגי בשר השוכנים לצד הסניף: סניף סודוך, הותיק יחסית ורשת המסעדות "לחם בשר", שכפי שדיווחנו צפויה לפתוח בקרוב את הסניף הפתח תקוואי שלה, גם ב"שופ טיים", על תוצרת הארץ. ברשת "בבא חלה" בטוחים שהם יכולים להתמודד בתחרות גם מול רשתות אוכל בשר מוכרות וגדולות מהם, הרבה בזכות מנת השניצל הקלאסית עם תיבול בית, שהכינו לנו כשהגענו. מעבר לזה, שבבא חולה בונים (ובצדק) על משרדי ב.ס.ר שהולכים ומתמלאים בעובדים רעבים.

המנה, שמחירה 42 ש"ח, גדולה, טעימה והכי חשוב – משביעה. לא רק שקיבלנו מנה גדושה של מספר חתיכות שניצלים, גם טעמי הרטבים ייחודיים, החלה הטרייה והתיבול המיוחד – הביאו סוג של ערך מוסף, ביחס לשניצליות אחרות בפתח תקווה. בתפריט אפשר גם למצוא מנת "שילוב מושחת" הכולל שלושה שניצלים פריכים יחד עם 200 גרם עוף מרוטש ברוטב ברביקיו בנוסח הבית.

לקוחות ראשונים - "בבא חלה" פתח תקווה

לנשנש ב-9.90

מנות נוספות הן מנת נקניקיות פרוסות על הפלאנצ'ה בנוסח הבית (37 ש"ח), ערוק (קציצת ירק עיראקית ב-37 ש"ח), שווארמה צמחונית ב-45 ש"ח, חביתה ב-35 ש"ח וגם סלט בריאות ב-29 ש"ח וסלט עוף ב-37 ש"ח. אם המנות לא ישביעו אתכם, אפשר להוסיף בצד גם צ'יפס, פוטטוס, טבעות בצל וכרובית מטוגנת.

המקום גם מציע "בבא ב-BOX", מנות טייק-אווי של שניצל/חזה עוף + תוספת לבחירה ב-49 ש"ח ובאותו מחיר אפשר להתכבד ב-8 כנפיים מטוגנות + תוספת לבחירה. אגב, אם בא לכם רק לנשנש שניצל – תקבלו חתיכה ב-9.90.

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading