פורים בפתח תקווה

צפו: איפה הכי כדאי לקנות תחפושת לפורים? ביקרנו ב-4 חנויות גדולות בפתח תקווה

נותרו רק שמונה ימים לחג ומי שעוד לא התארגן על תחפושת, כדאי שיתחיל להזדרז. בחנויות מדווחים על תכונה ערה במיוחד השנה, כי למי שלא זוכר, בפורים 20,21 וגם 22, החגיגות היו בצל הקורונה, כשהמסכות שחבשנו לא היו פורימיות. את הביקור ביצענו בחנויות חדשות, שעבור כולן זהו פורים ראשון: הסטוק, פאן סיטי ועידן 2000 בעמי ב.ס.ר סיטי וכפר השעשועים בפינסקר-גיסין. המחירים והפרטים בפנים.

אם יש משהו שיכול לתסכל בחג פורים, זה כאב הראש הקבוע – איזו תחפושת לקנות הפעם? ההחלטה הצרכנית הזאת טומנת בחובה שיקולים רבים: מה הטרנד, מה המחיר, למה החברים מתחפשים, למה התחפשנו בפורים הקודם והכי חשוב – כמה זה עולה. מה שאולי יכול להקל על ההחלטה, זה ללכת לחנות גדולה עם מגוון רחב של מוצרים ומחירים.

צפו: ביקור פורים ב"הסטוק", "פאן סיטי", "עידן 2000" ו"כפר השעשועים"

ברוח התקופה: שוטרים וחיילים ב"כפר השעשועים דרום"

זה המכנה המשותף של החנויות בהן ביקרנו: "הסטוק", "עידן 2000" ו-"פאן סיטי" – שכולן נפתחו בשנה האחרונה במתחם עמי ב.ס.ר סיטי וחנות "כפר השעשועים דרום", שנפתחה לפני כשלושה חודשים בשכונת אם המושבות-קרול (פינת גיסין-פינסקר). בעוד שבעידן 2000 ובכפר השעשועים, אפשר למצוא תחפושות שלמות (קומפלט), ב"סטוק" וב"פאן סיטי", הדגש הוא יותר על אביזרים, שבאמצעותם אפשר להרכיב תחפושת בהתאמה אישית.

מהבדיקה עולה שבפתח תקווה לא צריכים לקרוע את הכיס כדי להתארגן על תחפושת יפה, בטח אם מסתפקים באביזרים. נכון שתחפושות הקומפלט יכולות להיות יקרות, בטח אם הן ממותגות (כמו של "שושי זוהר ב-219.9 ש"ח) ובטח אם מוסיפים להם גם אביזרים ותוספות, אבל אפשר לעמוד כמו שצריך בסטנדרט של המסיבות, מבלי שנצטרך להשקיע יותר מ-50 ש"ח בתחפושת.

"גיבורי העל והנסיכות שולטים השנה בשוק התחפושות", מציין ישראל הורביץ, בעלים של "כפר השעשועים דרום", שפתחה לאחרונה סניף בפינסקר פינת גיסין. "ברוח התקופה, אנחנו רואים הרבה מכירות של תחפושות שוטרים וסוגים שונים של חיילים". מחירי תחפושות הקומפלט בכפר השעשועים נעים בין 50 ל-100 ש"ח.

איירון מן בכפר השעשועים

תחפושת ב-29.9 ש"ח בעידן 2000

מחירים דומים ומבחר דומה, אם כי מגוון וגדול יותר, אפשר למצוא בחנות הענקית של "עידן 2000" בעמי ב.ס.ר סיטי, שם משכה את תשומת ליבנו תחפושת אסטרונאוט למבוגרים ב-79.9 בלבד. "התחפושות שלנו מיובאות בלעדית ולכן לא ניתן למצוא אותן בחנויות אחרות", מציינת מורן דוקרקר, מנהלת החנות. "עשינו ייבוא של תחפושות ג'נריות כדוגמת שוטר, חייל, נינג'ה והן תחפושות ממותגות מבוקשות כמו הארי פוטר, בטמן, ברבי, וונדרוומן". 

דוקרקר מוסיפה כי גודלה של עידן 2000 מאפשר לה כח קניה גדול, מה שמסייע להוזיל עלויות. "הצלחנו להרחיב את המגוון של התחפושות המבוקשות בטווח מחירים רחב החל מ 39.90 שקלים ואפילו ב-29.9, אם מדובר בתחפושות מהשנה שעברה. ההבדל הוא בסוג המותג, איכות ורמת האבזור. בסופו של דבר כל המהלכים הללו באים לידי ביטוי בחיסכון במחירי התחפושות גם לילדים וגם למבוגרים ללא התפשרות על איכות ועמידה בתקנים".

מורן דוקרקר - עידן 2000 פתח תקווה
מורן דוקרקר, מנהלת חנות עידן 2000 פתח תקווה: "לא מתפשרים על איכות, למרות המחירים הזולים"

"הסטוק" חזקים באביזרים ו"פאן סיטי" במשלוחי מנות

בעמי ב.ס.ר סיטי גם ביקרנו בשתי חנויות נוספות – על טהרת הסטוק. שם מצאנו בעיקר אביזרים, אבל גם תחפושות קומפלט. המחירים אטרקטיביים והמבחר גדול. ב"הסטוק" הענקית, הלכו על פורים בגדול והביאו לחנות במיוחד עשרות רבות של אביזרי תחפושת, כמו מסכות, פאות, כובעים, חצאיות ועוד. "אצלנו לא צריך לקחת הלוואה כדי להתארגן על תחפושת פורים", מתגאה דודו שליקר, סמנכ"ל המכירות של הרשת, אותו פגשנו בסניף.

"הסטוק תמיד חרתה על דגלה את נושא המחירים – והדבר מקבל ביטוי בפורים השנה", הוא מוסיף. "קהל הלקוחות שמגיע לחנות, גם אם הוא לא חושב על פורים, יודע שכדאי לו להתארגן על תחפושת אצלנו. כי כאן יש הכי הרבה מבחר – והכי זול".

פאן סיטי - אביזרים ומשלוחי מנות
פאן סיטי - אביזרים ומשלוחי מנות

בפאן סיטי, גם כן בעמי סיטי, אפשר למצוא מוצרים די דומים ל"הסטוק", אבל שם יש את הטוויסט של משלוחי מנות מוכנות. "מי שבא אלינו יודע שהוא יכול גם למצוא את התחפושת, אבל גם להתארגן על ממתקים ומשלוחי מנות מוכנים וארוזים להגשה – במבצעים שווים. לא סתם מכל פתח תקווה והסביבה מגיעים אלינו", אומר שלומי אלבז, מנהל החנות.

תחפושת אסטרונאוט למבוגרים ב-79.9 (בעידן 2000 פתח תקווה)
תחפושת אסטרונאוט למבוגרים ב-79.9 ש"ח (בעידן 2000 פתח תקווה)

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading