לירון גולדנברג - מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה

עו"ד לירון גולדנברג סיים את תפקידו כמנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה לאחר 3 וחצי שנים

אחד מתפקידי המפתח להתפתחות של העיר מחפש איוש מחדש, לאחר עזיבתו של גולדנברג, שמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין (שכולל את בתי החולים בילינסון והשרון), מקבוצת כללית. בשנים האחרונות, החברה בשיתוף עיריית פתח תקווה, יזמה, קידמה ומנהלת מספר פרויקטים משמעותיים ביותר לרווחת התושבים. גולדנברג: "מודה מקרב לב לרמי גרינברג, ראש העיר, על ההזדמנות שהעניק לי".

החברה לפיתוח פתח תקווה הינה הזרוע הביצועית והיזמית של עיריית פתח תקווה למטרות ייזום, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים עירוניים, הנדסיים וכלכליים. החברה מנהלת פעילות בתחומי הבינוי, התשתיות, הפיתוח, התפעול, האנרגיה, המסחר והנדל"ן בהיקפים של מאות מיליוני שקלים בשנה. בשלוש השנים האחרונות, למרות תקופת קורונה, הוא הצליח להוביל את החברה לתחומים יזמיים חדשים, לגידול משמעותי ביותר בהיקפי פעילותה.

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה
לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה באצטדיון "שלמה ביטוח" - אחד מהפרויקטים המרכזיים שלה

לתפקיד המחליף, שמכרז עליו ייצא ברוב, יהיה אתגר לא קטן להיכנס לנעליו. בשנים האחרונות, החברה בשיתוף העירייה, יזמה, קידמה ומנהלת מספר פרויקטים משמעותיים ביותר לרווחת תושבי העיר, ביניהם, מודל יזמות נדל"ן חדשני של הקמת מרכזים מסחריים-קהילתיים משולבים, מיתוג אצטדיון שלמה ביטוח והפיכתו למרכז פנאי, בילוי ותרבות שוקק חיים, חתימת הסכם וקבלת תקציב להקמת מתחם תחבורתי בהיקף 450 מיליון ₪.

במתחם האצטדיון גם הוקם מרכז חדשנות עולמי לפיתוח טכנולוגיות ספורט, הפיכת האצטדיון לראשון בעולם בעל רשת פרטית 5G, ביצוע פרויקטי יזמות ופיתוח עסקי, קידום התייעלות אנרגטית, קידום והובלת פתרונות בתחום התחבורה והחנייה החכמה והירוקה וביצוע מאות פרויקטי בנייה ציבורית, פיתוח ותשתיות ברחבי העיר.

פתח תקווה NEWS - בילינסון
מרכז הלב בלב של פתח תקווה. יקודם?

כעת, גולדנברג עובר לתפקיד משנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), מקבוצת כללית, שכמובן לפעילות המרכז יש הפשעה רבה על החיים בפתח תקווה, במישור הבריאותי וגם העסקי. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על תהליכי בינוי בהיקף של מאות מיליוני ש"ח בשנה, ניהול הפעילות התשתיתית, הלוגיסטית, התפעולית והמינהלית בשני בתי החולים, קידום ואחריות על תהליכי פיתוח ופרויקטים וניהול ישיר ועקיף של 1,200 עובדים ומנהלים. אחד מהאתגרים הגדולים יהיה פיתוח פרויקט "מרכז הלב", שתקוע מספר שנים טובות.

"אני מודה מקרב לב לרמי גרינברג, ראש העיר, על ההזדמנות שהעניק לי להיות חלק בהובלת, פיתוח וקידום העיר, שאני כל כך אוהב", מסר גולדנברג. "תודתי לחברי דירקטוריון החברה על הגיבוי והתמיכה, למנהלי ועובדי העירייה על שיתוף הפעולה ועיקר תודותיי שלוחות למנהלי ועובדי החברה המסורים שעבודתם המצוינת והמאומצת אפשרה לנו ליזום, לתכנן, לקדם, לבצע ולשרת נאמנה את תושבי העיר במגוון עצום של תחומים, לשפר את איכות חייהם ולהזניק את העיר ואת החברה קדימה".

צפו: כתבה על המתחם העסקי באצטדיון "שלמה ביטוח"

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading